Saturday, Aug 17, 2024

صفحه نخست » رهبر چچن سایبرتراک تسلا را به خودروی جنگی مسلسل‌دار تبدیل کرد

رمضان قدیروف رهبر چچن و متحد ولادیمیر پوتین، روز شنبه ۲۷ مرداد، ویدیویی از گردش در خیابان‌های چچن با خودرو سایبرتراک تسلا منتشر کرد

tlarge1a.jpgرمضان قدیروف یک قبضه مسلسل را به یک سایبرتراک تسلا متصل کرد و قول داد که این خودرو به خط مقدم ارسال خواهد شد.

رمضان قدیروف، رهبر جمهوری خودمختار چچن روز شنبه ۱۷ اوت (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) ویدئویی را از خودش به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد در حال رانندگی با یک سایبرتراک تسلا است و چیزی شبیه سلاح مسلسل بر روی قسمت عقب آن سوار شده است.

او در این ویدئو اعلام کرد که قصد دارد این خودرو را به منطقه درگیری در اوکراین بفرستد.

قدیروف که به خاطر نمایش‌های تبلیغاتی عجیب و غریب خود مشهور است، از این خودرو و همچنین از ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت «تسلا موتورز» در تلگرام تمجید کرد و ماسک را «قوی‌ترین نابغه دوران مدرن» خواند و از او برای بازدید از چچن دعوت کرد.

tlarge2.jpgقدیروف در کانال تلگرامی خود نوشت: «ایلان، متشکرم! به شهر گروزنی [مرکز چچن] بیا، من از شما به عنوان عزیزترین مهمان پذیرایی خواهم کرد! فکر نمی‌کنم که وزارت خارجه روسیه مخالف چنین سفری باشد.»

قدیروف با استفاده از همان اصطلاح رسمی «عملیات ویژه نظامی» که کرملین به جای کلمه تهاجم نظامی به اوکراین استفاده می‌کند، نوشت: «ما... منتظر محصولات آینده شما هستیم که به ما کمک می‌کند عملیات ویژه نظامی را به پایان برسانیم.»

tlarge3.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy