Wednesday, Aug 21, 2024

صفحه نخست » فریادهای زیر عمل پروانه کار پزشک ناشنوا را باطل کرد

dr.jpgایندیپندنت فارسی - اداره بهداشت ایالت فلوریدای آمریکا پروانه کار پزشکی که با سمعک خاموش عمل کولونوسکوپی انجام داد و متوجه هوشیاری بیمار و فریادهای او نشد را به حالت تعلیق درامد.

به گفته مقام‌های بهداشتی ایالت فلوریدا، این پزشک ناشنوا که ایشواری پراساد نام دارد، متهم است که در ژوئن ۲۰۲۳، وقتی بیمار حین کولونوسکوپی در یک مرکز جراحی شروع به فریاد زدن کرد، عمل را متوقف نکرد. همین پزشک در عمل مشابهی در همان روز، بخشی از کار کولونوسکوپی را به پزشکی که مجاز به انجام این عمل نبود واگذار کرد.

بر اساس این شکایت، پراساد که برای برقراری ارتباط با تیم جراحی از دستگاه‌های کمک شنوایی استفاده می‌کرد، در هر دو عمل، با سمعک خاموش در اتاق جراحی حاضر شده بود.

بر اساس اسناد هیأت پزشکی فلوریدا که در ماه جاری منتشر شده است، استانداردهای مراقبت از پزشکان می‌خواهد که در عمل کولونوسکوپی، در صورت کار نکردن آرام‌بخش و احساس درد در بیمار، جراحی فورا متوقف شود.

به گزارش ان‌بی‌سی، طبق توافقی که در ماه‌های اخیر صورت گرفته است، این پزشک به پرداخت هفت هزار و ۵۰۰ دلار جریمه و تعلیق عمل‌های گوارشی محکوم شده است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

ان‌بی‌سی در گزارشی درباره این پزشک پرحاشیه آورده است که گرچه پراساد به دو فقره قصور پزشکی متهم شده است، به پرسش‌های این شبکه در مورد اتهام‌ها و تعلیق مجوز طبابتش پاسخی نداده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy