Thursday, Aug 22, 2024

صفحه نخست » کشتی تفریحی ویژه برهنه‌ها؛ جایی که تنها خدمه لباس بر تن دارند

cbanner.jpgیورونیوز - در سال‌های اخیر شمار کشتی‌های تفریحی که خدماتی خاص را به مشتریان ارائه می‌کنند، افزایش یافته است. یکی از این سرویس‌ها «سفرهای دریایی برهنه» است که علاقه‌مندان زیادی را برای فصل تعطیلات به خود جلب می‌کند.

در سال ۲۰۲۳ بازار پررونق کشتی‌های غول‌پیکر کروز ۳۱.۷ میلیون نفر مسافر را جذب کرد. در حالی که انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۲۷ به عدد ۴۰ میلیون نفر افزایش پیدا کند، کشتی‌های تفریحی و گردشی «موضوعی» در حال گسترش هستند.

آژانس مسافری آمریکایی «بیر نسسیتیز» که بیش از ۳۰ سال است خدمات برای برهنگان ارائه می‌کند، اکنون با «کشتی بزرگ برهنه» به فکر توسعه کار خود است.

قرار است ماجراجویی ۱۱ روزه «کشف برهنگی» با کشتی کروز نروژی «پرل» از تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۵ در بندر میامی آغاز شود و مسافران را به زیر آفتاب دریای کارائیب ببرد.

یک مرد ۶۰ ساله از مسافران سابق که با این کشتی به آب‌های خلیج مکزیک سفر کرده است، درباره تجربه خود می‌گوید: «مسافران برهنه سوار کشتی نمی‌شوند و این کاپیتان است که معمولاً به هنگام خروج از بندر اعلام می‌کند که چه زمانی می‌توان لباس‌ها را درآورد؛ اغلب حدود سی دقیقه بعد از حرکت.»

c1.jpg۲۳۰۰ مسافر کشتی باید قوانین خاصی را نیز رعایت کنند: «روی عرشه کشتی عکس گرفتن اکیدا ممنوع است. من در اینجا بسیار کمتر از زمانی که در سواحل برهنگان بودم احساس نگرانی می‌کردم چرا که تقریباً هیچکس تلفنی در خارج از کابین خود نداشت. علاوه بر تابلوهای هشدار، کارمندان زیادی نیز در کشتی بودند که وظیفه آن‌ها نظارت بر اجرای این ممنوعیت بود.»

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

مسافران باید قبل از نشستن برهنه در کابین خود، روی عرشه و سایر مکان‌های داخل کشتی حوله‌ای را همیشه برای رعایت بهداشت پهن کنند. در اتاق‌های رستوران و کابین‌های غذاخوری پوشیدن لباس به خصوص به دلیل خطر سوختگی اجباری است.

به گفته این آژانس مسافرتی، سفر دریایی مکانی برای بی‌بند وباری جنسی نیست چرا که برهنگی اجتماعی یک فعالیت جنسی محسوب نمی‌شود. علاوه بر این، «لباس زیر زنانه، لباس‌های فتیش و جواهرات بیش از حد مخصوص نواحی تناسلی» در کشتی ممنوع است.

کت ویتمیر که به مدت ۲۵ سال در کشتی‌های مسافرتی این کمپانی کار کرده است در این باره می‌گوید: «اگر [مسافران] شروع به احساس چیزهایی در قسمت پایین شکم خود کنند، به آن‌ها می‌گوییم که در آب سرد بپرند یا به بیسبال فکر کنند».

c2.jpgاین نکته را نیز البته نباید از یاد برد که برهنه‌گرایی یک سبک زندگی محبوب در بین جوانان نیست و مسافران را عمدتاً افراد مسن‌تر بین ۵۰ تا ۷۰ سال تشکیل می‌دهند.

خانم ویتمیر که شغل معاونت بخش فروش در این آژانس را بر عهده داشته است با بیان اینکه این سفرهای دریایی منعکس‌کننده یک نوع فلسفه زندگی هستند، می‌گوید: «برهنگی کنار گذاشتن قضاوت است. وقتی لباس نپوشید، نمی‌توانید فوراً وضعیت اقتصادی کسی را حدس بزنید. باید با او صحبت کنید تا بفهمید او کیست. میهمانان ما دوستی عمیقی برقرار می‌کنند که فکر نمی‌کنم در سفر‌های دریایی با لباس، این راحتی ایجاد شود.»

وی با این حال اذعان می‌کند: «روش ما برای سفر البته برای همه نیست. همگان نمی‌دانند برهنگی چیست و این قابل درک است.»

تنها کسانی که در کشتی لباس بر تن دارند، خدمه هستند. کت ویتمیر درباره آن‌ها می‌گوید: «روز اول سوار شدن به کشتی همیشه برای خدمه شوکه‌کننده است، اما بعد از آن برای همه سرگرم‌کننده می‌شود.»

این سفر دریایی البته شاید سرگرم‌کننده باشد، اما در عین حال هزینه هم دارد. این هزینه معادل برابر با ۱۸۲۰ یورو برای هر نفر در یک کابین دو نفره و تا بیش از ۳۰ هزار یورو برای بزرگترین سوئیت این کشتی است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy