Tuesday, Aug 27, 2024

صفحه نخست » ماریا کری، مادر و خواهرش را در یک روز از دست داد

mc.jpgبی بی سی - ماریا کری، خواننده برجسته آمریکایی، طی بیانیه‌ای گفته مادرش و خواهرش هر دو طی آخر هفته گذشته درگذشتند.

ماریا کری، روز دوشنبه گفت: «دلم شکسته است که مادرم را در این آخر هفته از دست دادم. متأسفانه در یک رویداد تلخ، خواهرم هم در همان روز جان خود را از دست داد».

این هنرمند آمریکایی گفت از این که توانسته در روزهای آخر زندگی مادرش، پاتریشیا، در کنار او باشد احساس سعادت می‌کند. او همچنین درخواست کرده که حریم خصوصی‌اش در دوران سوگواری حفظ شود.

جزئیات بیشتری در مورد علت مرگ همزمان مادر و خواهر خانم کری منتشر نشده است.

پاتریشیا، ۸۷ ساله، مادر ماریا کری، خواننده سابق اپرا و مربی آواز ایرلندی-آمریکایی‌تبار بود.

در کتاب خاطرات او که در سال ۲۰۲۰، با عنوان «معنای ماریا کری» منتشر شد، این خواننده برنده پنج جایزه گرمی، رابطه پیچیده خود با مادرش را شرح داده و گفته این رابطه مادر و دختری، برای او «درد و سردرگمی زیادی ایجاد کرده است».
ماریا کری گفته رقابت بین این دو وجود داشته و حسادت حرفه‌ای معمولا «با موفقیت همراه می‌شود، اما وقتی آن شخص مادر شماست و حسادت در چنین سن حساسی آشکار می‌شود، مشخصا دردناک است».

اما او همچنین از عشق عمیق به مادرش گفت: «به پت، مادرم، که با تمام وجود، معتقدم با همه اینها، بهترین کار را انجام داد. من همیشه ترا به بهترین شکلی که می‌توانم دوست خواهم داشت.»

خانم کری در مصاحبه‌ای با گیل کینگ در سال ۲۰۲۲ گفت که انتقادهایی که از سوی مادرش در دوران بزرگ شدن به او وارد شده بود «قطعاً روی من تأثیر داشت».

او اضافه کرد که همیشه به مادرش مدیون است برای این که او را با موسیقی آشنا کرده است.

رابطه ماریا کری با خواهر بزرگترش آلیسون ۶۳ ساله نیز پیچیده بود.

او در خاطرات خود از دور شدن از خواهرش و برادرش مورگان نوشته و گفته «از نظر احساسی و جسمی برای من امن‌تر است که هیچ تماسی (با آنها) نداشته باشم.»

آلیسون پس از انتشار این خاطرات ماریا کری که او آن را «انتقام جویانه» خواند به دلیل «پریشانی عاطفی شدید» از خواهر کوچکتر خود برای دریافت ۱/۲ میلیون دلار شکایت کرد.

پدر این خواننده، آلفرد، در سال ۲۰۰۲ در سن ۷۲ سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

ماریا کری به عنوان یکی از موفق‌ترین خواننده‌های جهان شناخته می‌شود.

تک آهنگ تعطیلات او « تو، تمام آن‌چیزی هستی که برای کریسمس می‌خواهم» پرفروش‌ترین آهنگ کریسمس توسط یک هنرمند زن در تمام دوران است.

همچنین ماریا کری بیش از ۲۲۰ میلیون آلبوم در سرتاسر جهان فروخته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy