Tuesday, Aug 27, 2024

صفحه نخست » واکنش تند شیرین عبادی به توهین مقام دانشگاه علامه در مورد مهسا امینی

01_ebadi_1.jpgایران اینترنشال - شیرین عبادی: نمازهای خامنه‌ای بر تروریست‌های نفله شده، از شماره خارج شده

در پی توهین علی انتظاری، جامعه‌شناس حکومتی به مهساژینا امینی، شیرین عبادی، برنده نوبل صلح در اینستاگرام نوشت: نظام خامنه‌ای چیزی جز فحاشی، رذالت، تقدیس جنایت و توجیه خونخواری نیست. رسوایی پشت رسوایی برای حکومتی که نمازهای رهبرش بر تروریست‌های نفله شده از شماره خارج شده است.

متن کامل در صفحه اینستاگرام شیرین عبادی به شرح زیر است:

🔸️این‌که جمهوری اسلامی، دستگاه‌های تبلیغاتی و نمایندگان بی‌اخلاقش مدام در حال تولید نفرت و پرده‌برداری از ماهیت پلید ایدئولوژی حکومت هستند، امر تازه‌ای نیست. دلیل آن نیز بسیار ساده است. نظام علی خامنه‌ای چیزی جز این نیست. چیزی جز فحاشی، رذالت، تقدیس جنایت و توجیه خونخواری.

🔸️پس از گفته‌های بی‌شرمانه‌ی یکی از حامیان جمهوری اسلامی در رسانه‌ی حکومتی و توهین به مهسا امینی، امجد امینی پدر دادخواه مهسا به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و آن را «رکیک، توهین‌آمیز و سراسر کذب» دانست.

🔸️امجد امینی شامگاه دوشنبه در حساب اینستاگرام خود این اظهارات را «برخاسته از ذهن یک سفله» دانست و افزود: «شرم بر او باد، بهتر آن که جواب دیگری ندهیم.»

🔸️جمهوری اسلامی در حالی که هر روز شاهد نابودی پایگاه‌های تروریست‌های کودک‌کش تحت حمایتش است، در اوج حقارت، شهروندان ایرانی و خانواده‌های دادخواه را هدف قرار می‌دهد. رسوایی پشت رسوایی برای حکومتی که نمازهای رهبرش بر تروریست نفله شده از شماره خارج شده است.


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy