Thursday, Sep 5, 2024

صفحه نخست » قتل یک جوان ۳۲ ساله در نظرآباد استان البرز توسط ماموران پلیس

killed.jpgشلیک به گردن صادق زارعی توسط رئیس پلیس اداره امنیت چهارباغ

اختصاصی دادبان: دریافته یک جوان ۳۲ ساله با نام صادق زارعی در مرداد ماه سال جاری توسط ماموران پلیس استان البرز از فاصله بسیار نزدیک هدف اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخته است.

بنا بر اطلاعات رسیده به دادبان، این اتفاق در شهرستان نظرآباد در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳ رخ داده و صادق زارعی در نتیجه اصابت گلوله از ناحیه گردن از فاصله نزدیک، پس از ۱۰ روز در تاریخ ۱۵ مرداد در بیمارستان جان باخته است. در گواهی فوت صادره که به رویت دادبان رسیده، علت مرگ «اصابت گلوله در نتیجه عملکرد وسایل جنگی در خارج از جنگ» ذکر شده است.

اطلاعات رسیده به دادبان نشان می‌دهند، عامل تیراندازی به این جوان ۳۲ ساله، رئیس پلیس اداره امنیت شهرستان چهارباغ بوده است.

xray.jpgبر اساس یافته‌های دادبان، در تاریخ ۵ مرداد ماه تعدادی از ماموران انتظامی چهارباغ به همراه رئیس پلیس اداره امنیت این شهرستان به بهانه اجرای حکم قضایی در پرونده‌ای که صادق زارعی در آن تفهیم اتهام نشده، در محل سکونت این جوان در شهرستان نظرآیاد، که خارج از حوزه قضایی مربوطه بوده حاضر می‌شوند.

به محض ورود ماموران، رئیس پلیس اداره امنیت چهارباغ با مشاهده صادق زارعی بدون دلیل اقدام به کشیدن اسلحه و تیراندازی از فاصله بسیار نزدیک به سمت سر او کرده که سبب اصابت گلوله به گردن وی می‌گردد.

استفاده از اسلحه و تیراندازی از فاصله بسیار نزدیک توسط رئیس پلیس اداره امنیت چهارباغ در حالی بوده، که دستکم ۷ مامور دیگر به همراه او در صحنه حضور داشته و آنها به راحتی می‌توانستند صادق زارعی را بدون استفاده از اسلحه بازداشت کنند. به ویژه اینکه این جوان نه اسلحه‌ای در دست داشته و نه اساسا هنگام مشاهده ماموران اقدام به قرار یا مقاومت کرده است.

پس از اصابت گلوله و بر زمین اقتادن صادق زارعی، رئیس پلیس اداره امنیت چهارباغ دو گلوله دیگر نیز به وی شلیک می‌کند. به گفته شاهدان عینی، با وجود جراحت شدید صادق زارعی، رئیس پلیس اداره امنیت چهارباغ، اقدام به ضرب و شتم او کرده و بدون توجه به جراحت‌های وارده، این جوان ۳۲ ساله را روی زمین کشیده و با زور و خشونت شدید از ساختمان خارج می‌کند.

در نهایت اگرچه صادق زارعی پس از چندین ساعت به بیمارستان منتقل می‌شود اما در نتیجه جراحت‌های شدید ناشی از اصابت گلوله به ویژه قطع نخاع پس از ۱۰ روز جان خود را در بیمارستان از دست می‌دهد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy