Thursday, Sep 5, 2024

صفحه نخست » فیلم مصاحبه "طوفانی" مهدی طارمی، انتقاد تند او به حکومت

0_tar.jpg

ایران اینترنشال - مصاحبه طوفانی مهدی طارمی: دیگران کشور را «چیز» کردند، چرا به ما می‌گویند بی‌شرف؟

فقط می‌آیند به ما می‌گویند که آقا بگویید زمین خوب است! این خوبه آن خوبه، تا کی بگویم خوب است، چی خوب است؟

آقا به والله به ما ربطی ندارد. دست کسانی دیگر است. هیچ چیز نداریم فقط می‌گویید این کار را کنید آن کار کنید.»

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال، در واکنش به اعتراضات تماشاگران نسبت به بازی تیم ملی، گفت: «با این عقده‌ها و فشاری که روی مردم است، طبیعی است که بیایند خالی کنند یک جا اما نمی‌توانیم به هم بگوییم بی‌شرف.»

طارمی با عصبانیت گفت: «کسان دیگر کشور را چیز کردند و به ما چه ربطی دارد که به می‌گویند بی‌شرف؟ ما بی‌شرف نیستیم. به والله کلمه سنگینی است.»

طارمی در ادامه گفت: «ما هیچکس نیستیم. همه دوست داریم این کشور را. دوست داریم موفق شود در همه رشته‌ها. در همه رشته‌ها امکانات بدهیم. کشور را این بلا را سرش آوردید بعد ما می‌آییم فحشش را می‌خوریم. ورزشکارهای دیگر می‌آیند نمی‌دانم اینجوری می‌گویند. آقا به والله به ما ربطی ندارد. به والله به ما ربطی ندارد. نه من نه هزار تا گنده‌تر از من نمی‌تواند هیچ اتفاقی رقم بزند. چه سلبریتی، چه ورزشکار، چه بازیگر، چه نمی‌دانم... به ما ربطی ندارد. دست کسانی دیگر است. هیچ چیز نداریم فقط می‌گویید این کار را کنید آن کار کنید.»

کاپیتان تیم ملی فوتبال در بازی برابر قرقیزستان گفت: «در یک زمین افتضاح بازی کردیم. فقط می‌آیند به ما می‌گویند که آقا بگویید زمین خوب است! این خوبه آن خوبه، تا کی بگویم خوب است، چی خوب است؟ این زمین با زمین زمانی که امیرخان بازی می‌کرد تقریباً مساوی است یعنی هیچ پیشرفتی نکرده و هیچ اتفاقی هم نیفتاده. بدتر هم شده. چه انتظاری داریم؟ سوال از شما دارم. در کل ایران، در کل باشگاه‌های ایران، چه امکاناتی برای بازیکنان فراهم می‌کنیم؟ زمین داریم؟ امکانات سخت‌افزاری یا چی داریم؟ چه چیزی دادیم به بازیکنان که ازشان پیشرفت می‌خواهیم؟ فقط حاشیه. فقط و فقط حاشیه. فوتبال ایران فقط شده حاشیه.»

مهاجم تیم ملی فوتبال که از شعارهای ورزشگاه فولادشهر شاکی بود، گفت: «این را می‌خواهید که زمانی که به قول دوستمان، که می‌رود توی شبکه می‌نشیند و می‌گوید نمی‌دانم با یک دست و یک پا صعود می‌کنیم... دو دست و پا نبردید شما! به زور نمی‌دانم دقیقه ۹۰ چه کار کردید رفتید پلی آف و این داستان‌ها! ۴ دوره پشت هم تیم دارد می‌رود جام جهانی. آن موقع در کل تاریخ از ۲۰۰ سال پیش، ۱۰۰ سال پیش، چهار بار هم نرفتیم، چهار بار به زور رفتیم!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy