Wednesday, Sep 18, 2024

صفحه نخست » جمهوری اسلامی و حزب الله به دوران کبوترهای نامه بر و تلفن های سیاه زیمنس باز می گردد!؛ ف. م. سخن

شاهکار عملیاتی اسراییل شاید در تاریخ جنگ های پنهان سرویس های مخفی، هم از نظر طرح و اجرا، هم از نظر آسیب زدن به دشمن بی سابقه باشد. منفجر کردن همزمان هزار پیجر حاوی پنج گرم ماده منفجره درست چسبیده به بدن تروریست های حزب الله و ناکار کردن بیش از دو هزار خرابکار آدمخوار، قطعا در تاریخ عملیات ضد تروریستی به عنوان عملیاتی خارق العاده ثبت خواهد شد.

sokhan.jpgاسراییل بدون هیاهو و داد و قال های تبلیغاتی، و بدون آسیب زدن به مردم عادی و به قول غربی ها «کُلاتِرال دَمِیج» مشغول از میان بردن و نابود کردن دشمنان قسم خورده ی خود است و این دشمنان ابله، هیچ کاری، و مطلقا هیچ کاری علیه عملیات اسراییل نمی توانند انجام دهند.

از وارد کردن میز حاوی مواد منفجره به داخل سایت اتمی نطنز، تا مستقر کردن تیربار سنگین با کنترل از راه دور برای کشتن دانشمند اتمی جمهوری نکبت، تا همین کارْگذاشتنِ مواد منفجره ی غیر قابل تشخیص در داخل پیجرهای حزب الله لبنان و ترکاندن آن ها در یک لحظه، برگ های تازه و کاملا نوینی در تاریخ عملیات پنهانِ نفوذی به جای گذاشته و بعد از این هم خواهد گذاشت (موج دوم).


البته اسراییل همواره، پیش از انجام عملیات، یک نیمچه هشدارکی به تروریست های جمهوری نکبت داده است ولی عقب ماندگان اسلامی به این هشدارها هرگز توجه نکرده اند. از ساختن فیلم و سریال هایی که در آن ها عملیات سری به روشنی نمایش داده شده تا فیلم های تبلیغاتی به ظاهر طنز انفجار ابزار الکترونیک همگی از قدرت عملیاتی بی نظیر اسراییل حکایت می کند و هشداری بوده برای غافلان و بی خبران از قدرت نفوذ اسراییل در ساختار خرابکاران بین المللی.

چند سال پیش سامسونگ تبلیغی برای پخش در اسراییل درست کرد که در آن زمان همه به آن خندیدند و امروز صورت واقعیت به خود گرفته است.

بعد از هشدار سدحسن آدمخوار به این که حزب الله باید تمام موبایل هایش را نابود کند یا داخل جعبه ی فلزی قرار بدهد، کم کم کار تروریست های اسلامی به استفاده از کبوتر نامه بر و تلفن های قدیمی سیاه رنگ زیمنس خواهد رسید که البته آقایان باید مراقب همین ها هم باشند که در نزدیکی شان منفجر نشود و از تخم و ترکه و فرزندآوری محروم نگردند!

تبلیغ سامسونگ در باره منفجر کردن پایگاه موشکی جمهوری نکبت



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy