Thursday, Sep 19, 2024

صفحه نخست » اولین گروه کورها و گری گوری های حزب الله وارد تهران شد!؛ ف. م. سخن

IMG_4753.pngالبته واضح و مبرهن است که حکومت نکبت اسلامی، حکومت مردم ایران نیست، بلکه حکومت اعراب تروریست است لذا این که می بینیم این حکومت چشم بچه های نازنین ایرانی را کور می کند، ولی برای معالجه ی چشم های کور شده تروریست های فلسطینی هواپیمای اختصاصی روانه ی لبنان می کند عجیب نیست.

فقط دو سه تا توصیه ایمنی به برادران تروریست دارم که عبارتند از:
-مواظب باشید وقتی روی تخت بیمارستان های درجه یک تهران دراز کشیده اید و پرستار برای سرکشی خدمت شما می رسد، به صدام یزید کافر یهو نگویید شهید و قائد اعظم صدام حسین، چون ممکن است پرستار مربوطه همان طور که دارد به شما لبخند می زند و دست نوازش بر سرتان می کشد، یهو لوله ی ش.ا.ش تان را خم کند و یا تعداد قطرات سِرُم تان را زیاد کند و شما که الان شهید زنده و جانباز ۹۰ درصدی هستید، به شهید کامل و درسته تبدیل شوید چون ایرانی، هر قدر هم که پاچه خار قدرت باشد، باز ایرانی ست و یهو می زند به سرش، شانتال پانتال تان را یکی می کند.


-مواظب باشید خیلی از بودن تان در بیمارستان و پذیرایی هایی که می شوید کیف نکنید، چون خدمه گرامی بیمارستان ممکن است رفاه شماها را ببینند و چون خودشان نان گران و میوه گران و گوشت هم که اصلا حرف اش را نزن و این چیزها را به سختی فراهم می آورند، یهو دور لگن تان فلفل بمالند و از چشم و مردی که افتاده اید فی خالدون تان هم دچار سوزش شود.

-سوم، خیلی از این که در ایران و در چهارچوب مرزهای جمهوری نکبت قرار دارید و مسوولان مرتب می گویند که ما هر چی نداشته باشیم عوض اش امنیت داریم، خوشحال و خرسند نباشید چون برای اسراییل فرقی نمی کند که شما بیخ گوشش در لبنان باشید یا مثل اسمال آقا در خوابگاه لوکس حکومتی در شمال تهران. همچین می ترکانندتان که معلوم نمی شود از کجا خورده اید و این بار دیگر هیچی ازتان باقی نماند.

باری. از ما که تجربه داریم و حکومت مان و قدرت (!)اش را خوب می شناسیم این اندرزها را بشنوید و هر چه زودتر پانسمان های تان را که عوض کردند و هدایای نفیس بهتان دادند از ایران در بروید که امنیت تان در لبنان بیشتر از تهران خواهد بود. :)

:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy