Friday, Sep 20, 2024

صفحه نخست » صحبت‌های جنجالی سرمربی پیشین تیم ملی والیبال در باره سقوط رژيم جمهوری اسلامی

coach.jpgخولیو ولاسکو، سرمربی افسانه‌ای والیبال جهان که با ایران دو بار قهرمان آسیا شده، در گفت‌وگو با کوریره دلاسرا، در سوالی درباره احتمال سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی گفت: «به نظر من بله، روند کندی خواهد بود اما در بین مردم همراهی با رژیم به طور فزاینده‌ای کمتر می شود.»

رادیو فردا - خولیو ولاسکو، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران، در المپیک ۲۰۲۴ توانست تیم ملی زنان ایتالیا را به قهرمانی برساند.

ولاسکو که از پرافتخارترین مربیان والیبال دنیاست، در پاسخ به این سوال که آیا در ایران «شاهد سقوط رژیم آیت‌الله» خواهیم بود، به کوریره دلاسرا گفته: «به نظرم بله. این روند به آهستگی طی می‌شود زیرا سیاست در ایران با دین آمیخته شده و دین به مردم امنیت می‌دهد. اما بین مردم، حمایت از رژیم به طور فزاینده‌ای کم شده.»

ولاسکو که سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ دو جام قهرمانی آسیا را با ایران به دست آورد، می‌گوید: «ایران کشوری با فرهنگ و تاریخ فوق‌العاده است. آنجا دوستان زیادی پیدا کردم. هیچ وقت با دولت کاری نداشتم. وقتی احمدی‌نژاد تیم را دعوت کرد، نرفتم و فدراسیون هم پذیرفت که در حاشیه بمانم.»

ولاسکو درباره سوابق سیاسی‌اش گفته: «عضوی از حزب کمونیست انقلابی بودم که از انشعاب مائوئیستی حزب کمونیست آرژانتین ایجاد شد. هنوز چپگرا هستم اما دیگر کمونیست نیستم.»

او درباره انتخاب بین مارادونا و مسی گفت: «مارادونا مردی پر نقص، و به همین دلیل به مردم عادی نزدیک بود. مارادونا بودن آسان نبود.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy