Saturday, Sep 21, 2024

صفحه نخست » خانم فائزه! اگر نفسی تازه کردید لطفا به این دو سه سوال پاسخ بدهید!؛ ف. م. سخن

IMG_4824.jpegیکی از رسوم جوانمردی این است که به جان کسی که گرفتار است یا زمین خورده است نمی افتند بلکه اگر حساب کتابی هم با او داشته باشند می گذارند اول از جای بر خیزد و نفسی تازه کند، بعد به جان اش می افتند!

خانم فائزه خانم رفسنجانی، به سلامتی و میمنت و به لطف مسوولان حکومت نکبت از زندان «بیرون انداخته شد» و حتی به او اجازه ندادند وسایل اش را از بندی که در آن در بند بود جمع آوری کند و گفتند ما خودمان وسایل ات را جمع می کنیم و مجانی به خانه می فرستیم. دست شان درد نکند. کاش از این لطف ها به سایر زندانیان هم می کردند و آن ها را شده با کتک از زندان بیرون می انداختند!

حالا خانمی که ایشان باشند به منزل بازگشته اند و اگر دید و بازدیدهای مکرر مقامات سابق و لاحق فرصت داده باشد استراحتکی کرده اند، بد نیست به دو سه تا سوال که برای ما بعد از نامه ی غوغاانگیزشان پیش آمده بود پاسخ دهند و ما را از بی خبری بیرون بیاورند.

اول این که در نامه ی مزبور، فرموده بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند. سوال این است که چه کسی و دقیقا چه کسی یعنی با معرفی نام این شخص ملعون، ایشان را مضروب و مشتوم کرده است؟ کیفیت این کتک زدن چگونه بوده است و فحش هایی که به سرکار خانم داده است چه بوده است. این یک.

دوم این که «چپ» ها، «همگی شان» یعنی دسته جمعی، ایشان را زده اند و به ایشان فحش داده اند یا این که نه، در میان چپ ها دستکم یک نفر بوده است که ایشان را نزده و به ایشان فحش نداده است؟

سوم و مهم تر از همه بعد از پشیمانی ایشان از مبارزه و مجاهده با حکومت نکبت، و توصیه به اصلاح امور، برنامه ی آینده ی ایشان برای اصلاحات چه خواهد بود و هواداران و تاییدگران ایشان از جناب سروش دباغ گرفته تا نسرین خانم ستوده چجوری قرار است حکومت آدمخوار را اصلاح کنند؟

چهارم و کم اهمیت تر از همه موضوع وی آی پی بودن «بعضی» از زندانیان است. من البته خدای نکرده به ایشان جسارت نمی کنم که ایشان در قسمت فرست کلس زندان -که البته همه چیزش برای همه ی زندانیان عالی ست و بخصوص «کاشی کاری» اش فرست کلس و بیزنس کلس ندارد- تشریف داشته اند ولی از ایشان سوال می کنم آیا بوده اند زندانیانی که از امکانات ویژه مثل ملاقات های خارج از چهارچوب و مرخصی های ویژه و غیره برخوردار بوده اند یا خیر؟! از ایشان به عنوان یک زندانی با سابقه و «راستگو» اگر نپرسیم از کی بپرسیم؟! :) مرسی به خاطر توجه ایشان به این سوال ها!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy