Monday, Sep 23, 2024

صفحه نخست » روزنامه جمهوری‌اسلامی هشدار داد: عده‌ای می خواهند ایران را به دام جنگ مستقیم با اسرائیل بکشانند

je.jpgآنچه باید در شرایط کنونی مورد توجه قرار بگیرد اینست که برای مبارزه با اسرائیل باید به شیوه دیگری روی آورد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
در مبارزه کنونی به ویژه آنچه در حدود یکسال گذشته رخ داده، جبهه مقاومت متحمل خسارات زیادی شده که از دست دادن فرماندهان و نیروهای زبده در صدر فهرست این خسارت‌ها قرار دارد. با ادامه یافتن این روند و افزایش این خسارت، مشکلات زیادی برای جبهه مقاومت به وجود خواهد آمد. نباید اجازه داده شود جبهه مقاومت این نیروهای زبده را از دست بدهد.
مقاومت، با همین نیروهاست که می‌تواند ادامه حیات بدهد و در برابر اسرائیل بایستد. خسارت جبران‌ناپذیر از دست دادن این فرماندهان و این نیروهای زبده چرا جدی گرفته نمی‌شود؟
روی آوردن به روش جدید مبارزه علیه اسرائیل به معنای تعطیل کردن مبارزه با این رژیم نیست، به معنای تقویت آنست. مبارزه را می‌توان به شیوه‌های مختلف ادامه داد و با استفاده از فرصت تغییر روش، جبهه جدیدی با وسعت بیشتر که شامل کل جهان اسلام باشد برای رویاروئی با سلطه اسرائیل به وجود آورد.
برای به وجود آوردن این جبهه، به دیپلماسی قوی، برنامه دقیق و تلاش گسترده نیاز است. جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در ایجاد این جبهه پیشقدم شود ولی لازمه اصلی موفقیت در این راه، حضور و مشارکت مجموعه کشورهای اسلامی یا لااقل اکثریت آنهاست.
مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید به این نکته بسیار مهم و حساس توجه داشته باشند که در شرایط بحرانی کنونی عده‌ای درصدد هستند ایران را برای ورود به یک جنگ با اسرائیل وسوسه کنند و آمریکا را نیز به این جنگ بکشانند.





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy