Tuesday, Sep 24, 2024

صفحه نخست » گزارش دستگاه‌ اطلاعاتی آمریکا از تلاش های جمهوری اسلامی برای ترور ترامپ

trump.jpgتیم انتخاباتی دونالد ترامپ اعلام کرده که سرویس های اطلاعاتی آمریکا به نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آینده خبر داده‌اند که رژیم اسلامی ایران در صدد است او را به قتل برساند و تلاش‌های متعدد حکومت ایران برای به قتل رساندن رئیس جمهوری پیشین آمریکا تاکنون ناکام مانده‌اند

ناصر اعتمادی - رادیو بین المللی فرانسه

استیون شونگ، سخنگوی تیم انتخاباتی دونالد ترامپ با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرده است که سرویس های اطلاعاتی آمریکا تهدیدهای رژیم ایران را برای به قتل رساندن دونالد ترامپ واقعی و مشخص خوانده‌اند. استیون شونگ سپس افزوده است که دفتر مدیر اطلاعات آمریکا رئیس جمهوری پیشین این کشور را از تهدیدهای واقعی و مشخص رژیم ایران بااطلاع ساخته و گفته است‌ که حملات مداوم و هماهنگ رژیم ایران برای به قتل رساندن دونالد ترامپ طی ماه‌های گذشته تشدید شده‌اند.

به گفتۀ سخنگوی گروه انتخاباتی دونالد ترامپ : "این تهدیدها نشان می‌دهند که رژیم تروریست ایران ضعف کاملا هریس را دوست دارد و از قدرت و عزم دونالد ترامپ به وحشت افتاده است." در دو ماه گذشته دونالد ترامپ هدف دو سوءقصد تروریستی قرار گرفت.

خود دونالد ترامپ امروز چهارشنبه بیست و پنج سپتامبر در شبکۀ اجتماعی خود، Truth Social، با اشاره به "تهدیدهای مهم، واقعی و مشخص رژیم ایران علیه جان" او نوشت : "کل ارتش آمریکا مراقب و منتظر است." نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا در ادامه افزوده است : "اقدام‌های حکومت ایران تاکنون موفق نبوده، اما، رهبران ایران از نو تلاش خواهند کرد" که او را به قتل برسانند. ترامپ سپس گفته است که وی اکنون به طرز بی سابقه‌ای توسط محافظان مسلح نگهداری می‌شود.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

حکومت ایران اتهامات ایراد شده علیه خود را بی‌اساس خوانده و تکذیب کرده است. پیش از این دونالد ترامپ در واکنش به تهدیدهای حکومت ایران علیه جان او نوشته بود که "اگر توسط رژیم ایران به قتل برسد، امیدوار است که آمریکا ایران را از صفحۀ زمین پاک کند و اگر چنین چیزی اتفاق نیفتد، رهبران آمریکا فرومایه و بی شهامت خوانده خواهند شد."



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy