Saturday, Sep 28, 2024

صفحه نخست » حسن نصرالله قربانی توافق ایران و اسراییل

28.jpgمحمد علی حسینی، دبیرکل شورای اسلامی عربی، چهارشنبه ۴ مهر، یعنی دو روز پیش از کشته شدن حسن نصرالله در حمله هوایی اسرائیل، خطاب به او گفت که جمهوری اسلامی ایران بر سر او معامله کرده و هرچه سریع‌تر، وصیت‌نامه‌اش را بنویسد

رادیو فردا - آقای حسینی در سال‌های دور از دوستان نزدیک حسن نصرالله بود که به‌دلیل مخالفت با سیاست‌های حزب‌الله، به‌ویژه نزدیکی‌اش با جمهوری اسلامی، به‌مرور به یکی از منتقدان این گروه شبه‌نظامی تبدیل شد. حزب‌الله یک گروه شبه‌نظامی و در عین حال یک حزب سیاسی است که بخش بزرگی از جنوب لبنان را تحت کنترل دارد.

محمد علی حسینی دو روز پیش از کشته شدن دبیرکل حزب‌الله، در مصاحبه با شبکه العربیه خطاب به نصرالله گفته بود: «نزدیکانت را جمع کن، به آن‌ها وصیت کن و وصیت‌نامه‌ات را بنویس، زیرا کسی که حامی‌ات بود، امروز تو را فروخت.»

آقای حسینی ادامه داد: «اگر بدانی ایران درباره تو چه گفته، چه اطلاعاتی درباره تو رسانده و در مقابل سرت چه درخواست‌هایی کرده، معادله تغییر می‌کرد.» او سپس هشدار داد: «بدان از امشب تو هدف اول اسرائیل تبدیل شدی.

وصیتت را بنویس، این تهدید نیست اما امروز جدی صحبت می‌کنیم. منتظر خواهیم بود و خواهیم دید. ببین رویای رفتنت به قدس را چه کسی به تو گفت و چه کسی فریبت داد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy