Friday, Oct 4, 2024

صفحه نخست » فمن‌های اوکراین با بدنی برهنه در مقابل سفارت ایران در کی‌یف

4-3.jpgیورونیوز - تعدادی از فعالان فمینیست اوکراینی روز جمعه مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف، پایتخت اوکراین دست به اعتراض زدند و به شیوه خود با بدنی برهنه، اقدام ایران در مسلح کردن روسیه را محکوم کردند.

این فعالان مقابل ساختمان سفارت ایران، لباس‌هایشان را درآوردند و بدن‌هایشان را در حالی که روی آنها شعارهای اعتراضی علیه ایران و روسیه نوشته بودند، به خبرنگاران نشان دادند.

کی‌یف ایران را «همدست» روسیه در حملات این کشور به اوکراین می‌داند و تا کنون بارها قطعاتی از پهپادهای ایرانی را که توسط روسیه در حملات این کشور به زیرساخت‌های غیرنظامی اوکراین استفاده شده، به نمایش گذاشته است.

دولت‌های غربی نیز ایران را متهم کرده‌اند که هم پهپاد و هم موشک در اختیار مسکو می‌گذارد؛ اتهامی که تهران رد کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

ارسال موشکهای بالستیک از ایران برای روسیه باعث شد که کشورهای غربی در واکنش به این اقدام خطوط حمل و نقل هوایی ایران را تحریم کنند.

گروه «فمن» که در راه حمایت از حقوق زنان و مبارزه با تبعیض‌های جنسی کمپین می‌کند، در اوکراین شکل گرفت اما اکنون در دیگر کشورهای جهان نیز شعبه‌هایی دارد.

پیش از این در سال ۲۰۱۳ میلادی نیز دو تن از فعالان این گروه در جریان سفر ولادیمیر پوتین به آلمان مقابل او برهنه شده و فریاد زده بودند: «لعنت به دیکتاتور».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy