Friday, Oct 4, 2024

صفحه نخست » پیام یک کلمه ای نوید محمدزاده بعد از حمله سپاه به اسرائیل برایش دردسرساز شد

نوید محمدزاده با انتشار یک استوری به سبک خود به حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داده بود

برخورد قضایی با نوید محمد‌زاده به دلیل واکنش به موشک‌ پراکنی سپاه

خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برخورد قضایی با نوید محمد‌زاده، بازیگر مشهور سینمای ایران خبر داده و دلیل آن را اقدامات محمدزاده پس از «پاسخ موشکی» ایران به اسراییل اعلام کرده است.

تسنیم، روز جمعه ۱۳ مهر بدون ارایه هیچ جزییاتی نوشت: «محمدزاده به دلیل اقداماتش بعد از پاسخ موشکی ایران و ایجاد رعب در راستای خدشه به امنیت روانی جامعه مورد برخورد قضایی قرار گرفت.»

blarge.jpg

اعلام برخورد قضایی با نوید محمدزاده پس از آن صورت می‌گیرد که امروز خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی، به نقل از دادستانی تهران نوشت که با رصد فضای مجازی، علیه برخی افراد اعلام جرم شده است.

این خبرگزاری، در گزارشی نوشت که در روز‌های اخیر، برخی حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی مانند ایکس و کانال‌های تلگرامی یا فعالین فضای مجازی، «اقدام به انتشار اخبار کذب یا ایجاد رعب در راستای خدشه به امنیت روانی جامعه» کرده‌اند.

پیش از این، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران هم روز ۱۱ مهر با صدور اطلاعیه‌ای شهروندان را تهدید کرد در صورت «حمایت از دولت اسرائیل در فضای مجازی»، با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

در همین راستا، دادستانی تهران در روز ۱۲ مهر، از اعلام جرم علیه عبدالرضا داوری، فعال سیاسی به اتهام «انتشار اخبار کذب و حرکت در راستای خدشه به امنیت روانی جامعه» خبر داد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy