Thursday, Oct 17, 2024

صفحه نخست » درد دل جمعی از غارتگران بیت المال با رهبری!

rahbar.jpgابومالش- ویژه خبرنامه گویا

با عرض سلام به رهبر مسلمین جهان٫ باید خدمت آن بزرگوار عرض کنیم که برخی از خدا بی‌خبران٫ ما را دزدان بیت المال می‌نامند و حال آنکه ما دزد نیستیم، غارتگریم،و غارت در نظام مقدس اسلامی شرعاً حلال است و ثواب هم دارد. همانطور که در صدر اسلام لشکریان دشمنان را غارت می‌کردند، ما هم شرعاً حق داریم، اکثریت قریب به اتفاق مردم این کشور را که ما را دشمنان خود می‌دانند و می‌خواهند که سر به تن ما نباشد، غارت کنیم. البته در این غارت، نزدیکان و نهادهای وابسته به شما، سهم شیر را می‌برند که حلالشان باد.

ما اعتقاد داریم که اسلام ناب شما٫ از اسلام ناب محمدی هم ناب تر است ونظامی که شما آن را اداره می‌فرمایید٫ نظام ولایی درخشانی است که تاکنون نظیرش دیده نشده و همانطور که یکی از برادران روحانی چندی قبل گفت٫ نظام مولا علی هم در مقایسه با شما ولایی نبوده است. با همه این‌ها٫ با عرض معذرت بسیار٫ باید خدمتتان عرض کنیم که شما اخیراً٫ اصل اسلامی و مهم «عدالت در غارت» را رعایت نفرمودید. در صدر اسلام این اصل مهم رعایت می‌شد و لشکریان غنائم را به طور مساوی بین خود تقسیم می‌کردند٫ اما شما به عنوان مثال٫ نفت را بر سفره فرزندان برخی جاری کردید و در بقیه موارد نان و آبدار هم٫ دست ما کوتاه و خرما بر نخیل است. اگر حضرت امام در قید حیات بودند٫ در مورد این تبعیض٫ می‌فرمودند: اینطور نباشد که برخی از مسئولین بیشتر از بقیه غارت کنند٫ اینطور باشد که همه با هم٫ و به طور مساوی غارت کنند.
امیدواریم تجدید نظر کرده و درهای بیت المال را بدون تبعیض٫ بر روی همه مریدان خود بگشایید و بی‌عدالتی‌های چند سال اخیر را جبران فرمایید. در مورد بیت المال٫ برای خودی‌ها نباید سخت‌گیری شود. از اینکه شما فرمایشات امام علی را درباره بیت المال سرمشق خود قرار نداده‌اید٫ بسیار متشکریم. با تقاضای بخشش و پوزش فراوان از امام علی٫ به نظر ما آن حضرت در مورد بیت المال کمی بیش از حد سختگیر بود. زمانی که برادرش عقیل از او خواست که اجازه دهد تا ناخنکی به بیت المال بزند٫ حضرت کف دست او را با انبر داغ سوزاند. به نظر ما نباید کسی کف دست برادرش را به خاطر بیت المال بسوزاند. مولا علی رفتار با برادر را باید از شما بیاموزد که چگونه بنیاد ملاصدرا را به اخوی دادید. ملاصدرا که در زمان حیاتش الاغی بیش نداشت٫ اکنون کارخانه و زمین‌های فراوان دارد و بیچاره در آن دنیا حسرت می‌خورد که کاش زنده بود و از این تنعم بهره می‌برد. جمعی از دوستان سابق که دستشان از بیت المال کاملا کوتاه شده و اخیرا عناد عجیبی با حضرت عالی دارند٫ می‌گویند که برادر شما اصلاً نمی‌دانست که ملاصدرا با "ص" است یا با "سین". آنها روایتی در مورد حجاج بن یوسف خلیفه سفاک اموی را٫ در مورد شما هم صادق می‌دانند. می‌گویند عربی برای حجاج آیه‌ای از قرآن را اینگونه خواند «اذا جاء نصر الله والفتح و رایت الناس یخرجون فی دین الله افواجا...» حجاج گفته بود٫ آیه را غلط خواندی٫ یخرجون نیست٫ یدخلون است٫ یعنی مردم دسته دسته داخل دین می‌شوند٫ نه اینکه از آن خارج می‌شوند. مرد عرب گفته بود در خلافت تو ٫ مردم دسته دسته از دین خارج می‌شوند. آنها باور دارند که در دوران رهبری شما هم٫ مردم دسته دسته از دین خارج می‌شوند. به دوستان سابق گفتیم اجازه اهانت به ولینعمت خود را نمی‌دهیم٫ هر چقدر شما از دین آقا یخرجون کنید٫ ما یدخلون می‌کنیم و امیدواریم که آقا هم دیگر تبعیض قائل نشده و بیت المال را به طور مساوی به جیب‌های ما یدخلون کند.

مهرماه ۱۴۰۳ ـ ابومالش



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy