Tuesday, Oct 22, 2024

صفحه نخست » آقای مقام نظامی اسراییل! فقط خیلی لفت اش ندهید!؛ ف. م. سخن

IMG_5870.jpegجناب سرتیپ بازنشسته، امیر آویوی، دوست و مشاور بنیامین نتانیاهو، اخیرا گفته است:
«حمله اسرائیل به ایران، حمله‌ای بزرگ خواهد بود، ولی این تنها آغاز یک جنگ طولانی بین اسرائیل و ایران است.»

البته احتمالا ایشان به جای ایران، از کلمه ی مجعول و نفرت انگیز «جمهوری اسلامی» استفاده کرده و ایران اینترنشنال برای درز گرفتن موضوع به جای آن واژه ی مقدس ایران را به کار برده است.

اما بحث ما بر سر کلمات نیست، بلکه ما هم معتقدیم، هر جنگی، شروع اش با انسان ها و پایان اش با خداست. کسانی که فکر می کنند در جنگ به نتیجه سریع می توان دست یافت، خوش بینی شان بیش از حد است.

با تمام این ها یک جنگ طولانی بین اسراییل و جمهوری نکبت به نفع هیچکس بخصوص مردم ایران نیست. مردم ایران، مثل مردم اسراییل از داشتن حکومتی که نگاهش بیش و پیش از هر چیز به مردم اش باشد محروم اند.

این روز ها در مناطق مختلف اسراییل آژیر خطر با معنای حمله ی موشکی صورت می پذیرد به گوش می رسد و مردم با شنیدن این آژیر به پناهگاه ها می روند. کی و کجا دیده شده است که مسوولان حکومت نکبت یک بار محض رضای خدا و ظاهرسازی، آژیرهای زنگ زده شان را در این روزها که احتمال تهاجم نظامی می رود آزمایش کرده باشند یا پناهگاه هایی را برای مردم ساخته باشند یا به مردم راه های حفظ جان در زمان وقوع حملات را نشان دهند. کشورهای متمدن و مردمی، معمولا این کارها را می کنند تا خطر را از شهروندان شان دور کنند.

همین اسراییل به قدری برای مردمان خود ارزش قائل است که چند بار تا کنون حاضر شده چند تروریست عرب را با یک جنازه ی اسراییلی مبادله کند.

ولی ما مردم ایران طی ۴۶ سال حاکمیت ظلم و ضد ایرانی، فرسوده و داغان شده ایم و درست است برای بر افتادن این حکومت خبیث صبر پیشه خواهیم کرد ولی توانایی های ما همه، قبلا مصرف شده است.

جناب مقام ارشد توجه داشته باشند که مردم ایران را به عنوان پشتیبان خود دارند و این ارزش کمی نیست. ایران تنها کشوری در خاورمیانه است که دولت اش ضد اسراییل ولی مردمان اش دوستداران اسراییل هستند. چیزی که درست عکس آن را در کشورهای عربی می بینیم.

اسراییل برای حفظ مردم ایران به عنوان متحد طبیعی اش در جنگ با جمهوری نکبت، باید هوای مردم را داشته باشد.

به محض زدن اولین فرد موثر در حکومت نکبت، طبق روال همیشه ننه من غریب ام بازی حکومتی ها آغاز خواهد و دستگاه تبلیغات اش به جان مردم خواهد افتاد. اسراییل باید نهایت تلاش خود را در به ثمر رساندن هر چه سریع تر «حذف» سران حکومت انجام دهد آن هم نه درجه دو سه های حکومت که مثل فضولات چارپایان در همه جا ریخته شده است بلکه درجه ی اولی ها بخصوص شخص خامنه ای.

خامنه ای تنها بازمانده ی فعال دوران اول انقلاب است و بعد از او شکر خدا نسل این آدمخواران از زمین کنده خواهد شد.

به جای مثلا سلامیِ گاگول می توان هر عمله-ژنرال درجه دو و سه یی را جانشین او کرد ولی خامنه ای اگر «حذف» شود خیمه ی حکومت نکبت بر سر صاحبان اش فرو خواهد ریخت و زمینه حرکت های مردمی به وجود خواهد آمد.

حکومت هزار تکه ی اسلامی که افراد درون اش به خون هم تشنه اند بعد از به دَرَک واصل شدن خامنه ای کسی را در قد و قواره ی او برای جانشینی و حرف شنوی و اطاعت از منویات نخواهد داشت و این به جان هم افتادن، «احتمالا» بسیاری از معادلات داخل ایران و منطقه را تغییر خواهد داد.

لازمه ی اثر گذاری حمله ی نظامی و از راه دور اسراییل فقط سرعت عمل و سرعت به نتیجه رساندن و پرهیز از ساخت و پاخت ها و معطل کردن های سیاسی ست. زدن خامنه ای موثر تر از زدن ده ها پالایشگاه و نیروگاه هسته ای ست چرا که این بچه پر روها اگر به عصر حجر هم برگردانده شوند و غارنشین هم بشوند، دست از به هم ریختن کل دنیا بر نخواهند داشت. نمونه ی غارنشینی یحیی سنوار را پیش چشم مان داریم....



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy