Thursday, Oct 24, 2024

صفحه نخست » حسین سلامی اسرائیل را به حمله زمینی تهدید کرد

salami.jpgایندیپندنت فارسی - در حالی که مقام‌های اسرائیلی از قطعیت و شدت حمله تلافی‌جویانه به اهدافی در ایران خبر می‌دهند، حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، در واکنش به استقرار سامانه دفاعی تاد آمریکا در اسرائیل ادعا کرد این سامانه در برابر موشک‌های ایران قدرت دفاعی محدودی دارد.

سلامی روز پنجشنبه در کرمانشاه اسرائیل را تلویحا به حمله زمینی تهدید کرد و گفت: «به عملیات فتح المبین و بیت المقدس ما نگاه کند و ببیند آیا می‌تواند در مقابل یک فتح المبین دیگر بایستد؟

آیا اگر موتور عملیات زمینی روشن شود می‌تواند از مقیاس عملیات بیت المقدس ما در سال ۱۳۶۱ بگریزد؟» اسرائیل با ایران هم مرز نیست و اگر جمهوری اسلامی بخواهد با این کشور درگیر جنگ زمینی شود باید از خاک لبنان، سوریه، اردن یا مصر استفاده کند.

:::

هشدار سردار سلامی: اسرائیل شایسته حیات نیست

به قدرت محدود لوله‌های تاد اعتماد نکنید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقرار سامانه تاد آمریکایی در اسرائیل، گفت: به لوله‌های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود هستند و شما به قدرت محدود تکیه کرده‌اید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سردار سلامی در کنگره ملّی بزرگداشت ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه گفت: هرچه بخواهید شلیک کنید دشمنان شما چند برابر شما شلیک می‌کنند. شما نمی‌توانید در این داستان پیروز شوید و ما شما را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: همانطور که در وعده صادق دو پیکان‌ها از کار افتادند، تادها هم از کار می‌افتند، به این لوله‌های تاد اعتماد نکنید محدود هستند، به این قدرت محدود تکیه کرده‌اید بالاخره تمام می‌شود هرچه بخواهید شلیک کنید دشمنان چند برابر شلیک می‌کنند و شما نمی‌توانید در این داستان پیروز شوید و ما شما را شکست خواهیم داد.

سردار سلامی افزود: به اسرائیل این آدرس را می‌دهیم؛ به عملیات فتح المبین و بیت‌المقدس نگاه بیندازد ببیند آیا می‌تواند در مقابل یک فتح‌المبین دیگر بایستد یا اگر موتور عملیات زمینی روشن شود می‌تواند از مقیاس بیت‌المقدس ما در سال ۶۱ بگریزد؟

وی بیان کرد: رژیمی که با یک عملیات می‌شکند نباید مغرور موفقیت‌های کاذبی شود که در اثر کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع به دست آورده، این موفقیت نیست ننگ و عامل نفرت و شکست است. جوانان لبنانی و فلسطینی در مقابل این رژیم شرور جوانمردانه ایستاده‌اند و مطمئن باشند جوانان اسلام به آن‌ها خواهند پیوست زیرا این رژیم شایسته حیات نیست، فرسوده و پوسیده است و به چند پرتابگر ضد موشک دلبسته است؛ او قطعا اشتباه می‌کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy