Friday, Oct 25, 2024

صفحه نخست » کدام ابلهی فکر می کند که حمله اسراییل به تنهایی حکومت نکبت را ساقط خواهد کرد؟!؛ ف. م. سخن

IMG_5943.jpegدر کنار مغالطه ی «جنگ» میان اسراییل و جمهوری نکبت، مغالطه ی دیگری هم در کار است که حامیان پیدا و پنهان جمهوری نکبت آن را بر سر کوی و برزن جار می زنند که اگر قرار بر تغییر حکومت باشد، این کار باید به دست خود مردم ایران انجام شود نه نیروی خارجی، و «جنگ» باعث سرنگونی حکومت نخواهد شد!

نه والله! شما ها تنهایی به این نتیجه رسیدید یا این که کسی هم کمک تان کرد؟! :)

کدام ابلهی فکر می کند که با حمله اسراییل به ایران و حتی به دَرَک واصل کردن سدعلی، حکومت همینجوری خودش از پا می افتد و نیروهای ظفرنمون اپوزیسیون، با چند فروند بویینگ ۷۴۷ چارتر در فرودگاه مهرآباد تهران فرود می آیند و زندانیان سیاسی را آزاد می کنند و ارگان های حکومتی را در اختیار می گیرند؟!


البته برای ترساندن مردم از ساقط شدن حکومت نکبت و این که با فجایعی که برای بعد از سقوط بر شمرده می شود بهتر است که همین حکومت با همین خامنه ای و جنتی و شریعتمداری بر سر کار بماند تا این فجایع و از جمله «از بین رفتن زیرساخت ها» اتفاق نیفتد، داستانْ ساختن و شعر گفتن و مرثیه برای آینده ی ایران خواندن کاملا قابل فهم است ولی قربانِ وسط بازی و داستان سرایی تان بروم! این ها داستان است و اهل خرد می دانند که اسراییل اگر تمام افراد حکومت و مراکز نظامی و اتمی و غیره را هم به دَرَک بفرستد و با خاک یکسان کند، یک اپوزیسیون برنامه دار دلسوز و شجاع که مدیر و رهبری خردمند و جنگی دارد، باید به جان ایران خواران بیفتد و با مبارزه ای تن به تن و جانانه که ماه ها طول خواهد کشید، حکومت را با تمام اجزای آن به گورستان تاریخ بسپارد و حکومتی جدید بر پا کند.

تازه این ها در کنار مبارزه ی این حکومت با هخاها و فرصت طلبان و خودرهبرپنداران و کسانی که قدرت های بزرگ آن ها را برای مردم در آب نمک خوابانده اند و چلپی ها و جیغ جیغو ها و پس مانده ی پاسداران آدمخوار و بمب کنار جاده ای گذاران و تجزیه طلبان و چپ های درب و داغونی که تحمل حکومتی جدید و مدرن و مردمی را ندارند و غیره و غیره مطرح می شود یعنی «ضعیف کردن حکومت نکبت توسط اسراییل» تازه اول راه است والّا هیچ ابلهی تصور نمی تواند بکند که حکومت نکبت با حمله اسراییل به مواضع حساس آن سرنگون خواهد شد و ایران یک شبه تبدیل به بهشت برین خواهد شد. جناب رادیو فردا! با شما هم هستم.... :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy