رضائیان: من نمیدانم چرا اینقدر بدشانسیم؛ امیدوارم صعود کنیم تا حال مردم خوب شود مردم ایران ما خیلی دوستتان داریم، ما را ببخشید.
🎥 رامین رضائیان: من نمیدانم چرا اینقدر بدشانسیم؛ امیدوارم صعود کنیم تا حال مردم خوب شود
-- خبرگزاری فارس (@FarsNews_Agency) June 27, 2026
مردم ایران ما خیلی دوستتان داریم، ما را ببخشید. https://t.co/kI49jdgcTO pic.twitter.com/eBoH5pwv67
***

















