يكشنبه 20 مهر 1382

جبهه متحد بلوچستان ايران اعطاي جايزه صلح نوبل را به شيرين عبادي تبريك مي گويد

جبهه متحد بلوچستان ايران اعطاي جايزه صلح نوبل را به خانم شيرين عبادي كه همواره در راستاي احقاق حقوق از دست رفته ملت به زنجير كشيده ايران و به خصوص زنان دلير اما ستمديده و كودكان محروم مبارزه مي كرده است، تبريك مي گويد. اعطاي اين جايزه نه تنها افتخاريست براي زنان مبارز ايران ، بلكه يك سيلي محكمي است بر چهره پاسداران جهل وستم و حاميان رژيم قرون وسطائي، زيرا كه اين جايزه حاصل سالها رنج و ستم و ظلم و خشونت و تعدي است كه بر شير زنان ايراني به ناراوائي روا رفته است.

جبهه متحد بلوچستان ايران همچنين از طرف مردم محروم و تحت ستم بلوچستان و بخصوص از طرف زنان رنجديده و دلير بلوچ به خانم شيرين عبادي تبريك گفته و اميد وار هستيم كه وي همچنان بي وقفه و بطور خستگي ناپذير با ظلم ، ستم ، نابرابري وخشونت بر عليه زنان در ايران به مبارزه ادامه دهد.

مردم بلوچستان بيش از هر كسي نقض حقوق بشر ، سركوب و خشونت توسط جمهوري اسلامي را درك ميكنند زيرا در عرض بيست و چهار سال گزشته رژيم آخوندي ارمغاني جز سركوب ، فقر مطلق ، اعتياد رايگان ، شكنجه و زندان و محروميت وحشتناك براي بلوچ و بلوچستان بهمراه نياورده است.

اعطاي جايزه صلح نوبل را به خانم شيرين عبادي بايد بمثابه همدردي و پشتيبانی مردم آزاديخواه دنيا و وجدان آگاه جهانيان ديد كه از مبارزات مردم ايران و بخصوص زنان ايراني در راه كسب آزادي و دمکراسی، و نيز نشانه واضح دنيا در جهت همسوئي با مبارزات زنان محروم ايرانی در دفاع از حقوق انسانی خويش و حمايت از حقوق کودکان مظلوم، و نفي كامل جمهوري جهل و خفقان مي باشد


جبهه متحد بلوچستان ايران
www.balochfront.org
شنبه ، نوزده مهر 1382

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بيانيه‌ها | بازديد 443 | نظر 6 | دنبالک 0 | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالاي صفحه 
دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/176

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جبهه متحد بلوچستان ايران اعطاي جايزه صلح نوبل را به شيرين عبادي تبريك مي گويد' لينک داده اند.
نظرات
[حسن طاهرنژاد - October 13, 2003 06:43 PM]

من با آقا رضا موافقم
و از آقا امير بسيار متاسف هستم. ايشان با اين تعصب خشك و مغز كوچولو و رشد نكرده خويش يكي از دلايل بدبختي و عفب ماندگي ايران هستند. اينجور آدمهاي بي مغز و متعصب را هر كسي مي تواند الت دست قرار دهد و سوءاستفاده كند.

برويد به سايت بلوچ2000 و ببينيد براي خودتان
www.baloch2000.org

[رضا بلوچ - October 13, 2003 06:36 PM]

آقاي اميد نااميد كننده
بلوچستان صيغه نيست و لكه ننگي هست بر دامان ايران. زيرا كه به مردم محروم بلوچ آنقدر ظلم و ستم شده است كه دارنند از گرسنگي ، بيماري ، فقر مطلق ، وبا ، مالاريا مي ميرنند. آز آن آش گرم و لذيذ ايراني شما تا به حال هيچي نصيب ما نشده است.

اگر واقعا راست مي گوئي كه بلوچستان هيچي ندارد - پس بگزاريد جدا شوند و مثلا از گرسنگي بميرند. بعد از جدائي مطمئن باشيد كه وضع بلوچستان بهتر خواهد شد. حتي اگر گيريم كه در بلوچستان معادن ، نفت ، طلا ، دريا و غيره وجود ندارد . حداقل سازمانهاي بين المللي و سازمان ملل به آنها كمك و غذا و آب خواد داد و ديگر احتياجي نيست كه در ايران روزانه از گرسنگي و بيماري بميرند.

اير جان رشد كن و آدم شو ، اگر واقعا ايران دوست هستي پس بايد به محرومترين مردم آن سرزمين توهين نه كني. زهي خجالت و بيشرمي !

[darya - October 12, 2003 09:40 PM]

sarkar khanoome, Shirine Ebady, ma IRAN DOKHTHA , be vojoode azizi mesle shoma, eftekhar mikonim. ba taghdime yek shakhe gole, rose ke nemoone, golestanhaye donyadt

[امید - October 12, 2003 07:00 PM]

اين جبهه متحد بلوچستان ديگر چه صيغه ای است. تا حالا کردها و عربها و ترکمنها و ... را با نام خلق های ستم ديده به سلاخي مي فرستاند حالا نوبت بلوچها شده است. ترا بخدا دست از اين گروهک بازی برداربد. اگر ايران را برای تمامی ايرانی ها بسازيم وضع بلوچها که همين الان هم فرقي با ترکها و کردها و عربها و غيره ندارند نيز مثل بقيه درست ميشود و نيازی نيست که بايشان آش جداگانه ای پخته شود ( علی الخصوص اگر توجه شود که اين يه تکه سرزمين نه نفت داره نه آب نه هوا پس بهتره همون به ايران وصل باشه تا به پاکستان و افغانستان)

[aria - October 12, 2003 04:09 AM]

man khodam ta be hal tame faghr ro nacheshidam, vali mitoonam ehsase faghr ro tajassom konam. be omide kande shodane risheye faghr va fesad va bi edaalati dar jahan va belakhas iran va makhsoosan dar khetteye faghr zadeye mardome sharif va mehman dooste sistan va baloochestan

[علی - October 12, 2003 02:27 AM]

ایرانی بمان شیرین

Copyright: gooya.com 2016