سه شنبه 22 مهر 1382

امشب در فرودگاه مراقب باشيم، رويداد

اطلاعيه كميته بزرگداشت برنده صلح نوبل براي جلوگيري از تشنج‌آفريني در مراسم استقبال از «شيرين عبادي»

در پي واكنش‌هاي جريان ضد اصلاحات به اعلام همراهي نيروهاي سياسي، فكري اصلاح‌طلب و مستقل با «شيرين عبادي» برنده صلح نوبل، احتمال تلاش براي تشنج‌آفريني در مراسم استقبال وي كه سه‌شنبه شب در فرودگاه مهرآباد برگزار مي‌شود، تقويت شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دراين زمينه، كميته بزرگداشت برنده نوبل صلح «شيرين عبادي» كه از خانواده وي و نمايندگان انجمن‌‌ها و كانون‌هايي كه عبادي عضو، مؤسس يا مدير آن است تشكيل شده است، با صدور اطلاعيه‌اي تقاضا كرد كه «به پاس دفاع از شخص شيرين عبادي از حرمت آزادي و صلح و امنيت با اين كميته هماهنگي‌هاي لازم را به عمل آورند تا در مراسم استقبال در فرودگاه كه در معرض ديد جهانيان است همه چيز سازگار با موازين اخلاق مردم ايران صورت گيرد». در اين اطلاعيه همچنين آمده است: «پس از برنامه كوتاه خوشامدگويي، عبادي با كمك گروه‌هاي انتظامي از ميان مستقبلين عبور و با دوستان و علاقه‌مندان ديدار خواهد كرد».

اين كميته با معرفي «فريبرز رئيس‌دانا» به عنوان مسؤول برگزاري مراسم آورده است: «از همه كساني كه اعلام حضور كرده‌اند انتظار همكاري داريم. صدالبته مديريت كميته بزرگداشت به معناي نفي حضور گروه‌‌ها و تشكل‌‌ها با پيام‌هاي ويژه خود نيست».

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/286

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امشب در فرودگاه مراقب باشيم، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016