يكشنبه 4 آبان 1382

حمله فرد ناشناس به پناه جويان ايراني متحصن در بروکسل، كميته نجات

ا طلاعيه

برابر اعلام شوراى منتخب متحصنين و اعتصابيون در دانشكاه يو ال بى و يو سى ال بة كميته نجات در 25.10.03 حوالى ساعت 5 بامداد زمانيكه پناه جويان در خواب بودند فرد ناشناسى كه انگليسى صحبت مى كرده به پناه جويان اعتصلب غذائى در دانشگاه يو ال بى حمله ور شده و سه نفر از آنان را مجروح نموده است. وى از شب قبل در ميان پناه جويان خود را مخفى و به خواب زده بوده با بيدار شدن ديگر پناه جويان اين فرد موفق به آسيب رسانى به تعداد بيشترى نگرديد و توسط پناه جويان دستگير مىگردد و به گارد دانشگاه يو ال بى تحويل داده شده . گارد دانشگاه اين فرد را كه از اهالى مراكش مىباشد به پليس تحويل داده و هم اينك در بازداشت پليس بروكسل مىباشد. اين فرد پس از دستگيرى اعلام كرده كه قصد داشته با چاقو به پناه جويان حمله ور شود .
قبلا نيز از سوى مقامات رژيم جمهورى اسلامى نامه ائى براى مسئولان دانشگاه ارسال و با بيشرمى تمام در آن اعلام كرده بوده كه پناه جويان متحصن در دانشگاه يو ال بى از نيروهاى تروريست مى باشند.
ما ضمن محكوم نمودن اين اقدام تروريستى و سپاس از آن دسته نيروهاي مبارز و انقلابى كه به حمايت از خواسته هاى سياسى ـ صنفى اين پناه جويان اقدام كرده اند از ديگر نيروهاى سياسى عاجزانه تقاضامنديم كه با تمامى امكانات به حمايت از اين عزيزان هموطن گريخته از جهنم جمهورى اسلامى ايران برخيزند.
انسانهاى آزاده !
پناه جويان تحصن به زير انداز، پتو ، لباس گرم، شير خشك، غذاهاى كنسروى ، بيسكويت ، شكلات، اسباب بازى كودكان، و كمك هاى نقدى شما آزادگان نيازمندند. كمكهاى مالى خود را به شماره حساب
001_4107997_26 fortis bank
ويژه پناه جويان متحصن در دانشگاه هاى يو ال بى و يو سى ال واريز نمائيد.
اولين محموله كمك هاى مردمى تحويل داده شده به كميته نجات واحد هلند از سوى جامعه ايرانيان مقيم هلند براى پناه جويان متحصن ارسال گرديد. براى ارسال كمك هاى غير نقدى هموطنان گرامى مىتوانند با واحدهاى مختلف كميته نجات در اطريش، آلمان ، انگليس، دانمارك، هلند، سوئد ، نروژ، كانادا ، آمريكا و استراليا تماس حاصل نمايند و يا با ايميل آدرس هاى اين كميته تماس حاصل نمايند .
توطئه رژيم و هم پيمانانش در بازگرداندن پناهندگان و پناه جويان سياسى در كشورهاى مختلف را با حضور انقلابى خود به شكست بكشانيم و اين مهم نيازمند حضور فعال تمامى نيروهاى آزادى خواه و در تبعيد مىباشد .
كميته نجات SOS

25.10.03
Iran SOS Comittee
Amerlinghaus
Stiftgasse Nr. 8
1070 Wien Austria

iran_sos@hotmail.com
iran_sos@yahoo.de
komiteh_nejat@hotmail.com

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://207.44.134.168/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/687

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمله فرد ناشناس به پناه جويان ايراني متحصن در بروکسل، كميته نجات' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016