سه شنبه 20 آبان 1382

عسگر اولادي: از پيشنهاد تعامل استقبال مي‌كنيم، فارس

خبرگزاري فارس: حبيب‌ا.... عسگر اولادي با اشاره به سخن محمد‌رضا خاتمي در خصوص نياز به تعامل گفت :ما نيز حاضر به تعامل هستيم.

به گزارش خبرگزاري فارس نماينده ولي فقيه در كميته امداد امام‌خميني در ديدار اعضاي هيات مديره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به مطبوعات و رسانه‌ها نيز توصيه كرد از تعامل بين گروه‌هاي سياسي استقبال كنند. وي تصريح كرد، من شخصا در هر سطحي كه لازم باشد حاضر به تعامل هستم.
عسگر اولادي با اشاره به دفاع روز گذشته عده‌اي از آقاجري گفت: عده‌اي مي‌خواهند بگويند سخن آقاجري انديشه بوده است و جمهوري اسلامي ايران با انديشه برخورد مي‌كند در حاليكه بايد موضوع انديشه را از اهانت تفكيك كرد.
وي گفت: اگر آقاجري گفته بود من اسلام را قبول ندارم يا تشيع مذهبي نيست كه بتواند كشور را اداره كند ممكن بود به عنوان انديشه پذيرفته شود اما وقتي مي‌گويد دين افيون توده‌هاست يا وقتي مي‌گويد مردم ما ميمون هستند كه تقليد مي‌كنند اين ديگر انديشه نيست و اهانت به دين، مردم، مرجعيت و تشيع است.
عسگر اولادي تصريح كرد من قبلا هم گفته‌ام كه اجازه بدهيد آقاجري يا دوستانش دفاع بكنند ولي چرا حتي دوستان آقاجري حاضر به دفاع جدي از او نيستند.
وي افزود همه مردم در بسياري از مسايل مانند پزشكي، هوا و فضا و مهندسي مقلد هستند و تقليد يعني پيروي از متخصص.
دبير كل موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اظهارات اخير بوش رئيس جمهوري آمريكا گفت: اين موضع براي جبران شكست امريكا در افغانستان، عراق و حتي فلسطين است.
عسگر اولادي با اشاره به صحبت بوش كه براي رسيدن به آزادي، جنگ و مرگ هزينه‌اي است كه بايد بپردازيم گفت: اين حرف كسي است كه دنياي اسلام را براي موضوع جهاد و ارزش شهادت زير فشار گذاشته و حتي خواهان حذف اين مباحث از كتابهاي درسي مسلمانان شده است.
وي گفت: اين فرمول ليبرالي اعتقاد مسلمانان است.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: بوش با اين سخنان در حال زمينه‌سازي براي تغيير جغرافيا و تاريخ منطقه است. و آنچه در عربستان شاهد آن هستم نيز مويد همين مطلب است.
در اين ديدار اعضاي هيات مديره انجمن رونامه نگاران مسلمان نيز ديدگاههاي خود را درباره مسايل جاري، جمعيت مؤتلفه اسلامي و مشكلات صنفي روزنامه‌نگاران مطرح كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1175

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عسگر اولادي: از پيشنهاد تعامل استقبال مي‌كنيم، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016