يكشنبه 7 دي 1382

ويرانه های سرد شهر کرمان و مردمان زخمی و خسته و دردمند آن را دريابيد، جبهه دمکراتيک ايران

هم میهنان؛

هزاران کشته و مجروح، هزاران ویرانه و اندوه، غم بزرگیست که ما را بر آن می دارد که با نگاه مسئولانه به این فاجعه ملی برای کمک به زلزله زدگان شهر کرمان بشتابیم.

جبهه دمکراتیک ایران و جبهه متحد دانشجویی و سازمان ها و تشکل های وابسته به آن ضمن ابراز تاسف عمیق خود نسبت به کشته و زخمی شدن هزاران تن از هم میهنان بر اثر زلزله اخیر در کرمان، از همه بشر دوستان و هم وطنان در داخل کشور، به خصوص جوانان غیور ایران زمین دعوت می کند که در غالب گروه های کوچک و بزرگ محلی به کمک آسیب دیدگان این فاجعه ملی شتافته تا بتوانیم با کمک خود آن دسته از هم میهنانی که در زیر آوارها، هنوز نیمه جانی در بدن های زخمی و خونین خود دارند را از مرگ نجات دهیم.

در این بین جای تاسف است که بسیاری از مبارزان جوان و کوشندگان سیاسی و آزادیخواهان درون مرز با برخورداری از کمک های هم میهنان داخل و خارج از کشور در جاده ها متوقف و به سوی شهرشان بازگردانده شده اند.

ما خواستار آن هستیم که رژیم جمهوری اسلامی با کار شکنی های خود راه کمک های مستقلانه هم میهنان داخل و خارج از کشور را مسدود ننماید، چرا که بسیاری از هم میهنان درون و برون کشور با بی اعتمادی کامل نسبت به رساندن کمک های مردمی به زلزله زدگان از سوی حکومت گران در ایران، خواستار ارسال کمک های خود به صورت کاملا مستقلانه می باشند.

روابط عمومی جبهه دمکراتیک ایران
7 / 10 / 1382

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2680

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ويرانه های سرد شهر کرمان و مردمان زخمی و خسته و دردمند آن را دريابيد، جبهه دمکراتيک ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016