دوشنبه 22 دي 1382

راه برون رفت از اين بن بست، سازمان جوانان مبارز

چو ايران نباشد تن من مباد
آزادي – برابري – دادگري

هموطن ،
در بين ما ايرانيان مثال هاي ارزنده و حساب شده اي رايج است كه در هركدام ده ها راز و حقيقت وجود دارد . براي نمونه ، از شتر پرسيدند گردنت كج است در پاسخ گفت كجاي بدنم راست بوده كه گردنم كج باشد . حالا اين مثل در مورد نظام ولايت فقيه كاملاً صادق است . گروهي اعتراض مي كنند كه در جريان زلزله خانمان سوز اخير شهرستان بم مسئولان دولتي به وظيفه خود آنگونه كه بايد عمل كنند ، نكرده اند يا كمك هاي مالي مفقود شده معلوم نيست به حساب كدام يك از آقازاه ها و يا مسئولان مربوطه واريز شده ، يا داروها و چادر و لباسهاي نو وسايل ديگري كه خارجيان از همان ساعتهاي نخست حادثه ، به سوي ايران سرازير كردند به كجا رفته و يا از كدام انبارها سر درآورده اند !!!؟ يا عاقبت نمايشنامه كمدي ـ تراژدي انتخابات دوره هفتم باصطلاح مجلس شوراي اسلامي به كجا خواهد انجاميد ؟ آخر مگر در مذهب شيعه 12 امامي ( به فتواي آيات عظام ) مردم آدم بحساب مي آيند كه بخواهند اظهار نظري بكنند و يا از سوي خود نماينده اي تعيين نمايند . مردم صغير و سفيه اند و اين « علماي عظام » هستند كه بايد خود ببرند و خود بدوزند و مردم هم جز اطاعت محض حق هيچگونه اظهار نظري را ندارند !! با داشتن شوراي نگهبان و مجلس خبرگان ، حوزه هاي علميه ريز و درشت و از همه مهمتر مجمع تشخيص مصلحت نظام به رياست عمرعاص دوران شيخ علي اكبر رفسنجاني ديگر چه نيازي به مجلس و حتي رئيس جمهوري مي توان داشت جز باري بر دوش مردم گذاردن . از اين فريبكاران دوران كه حكومت خود را با حكومت امام علي مقايسه ميكنند و حتي سالي را بنام عدل مولا علي نام گذاردند و يا بنا بر سخنان اخير « رهبر معظم » در قم هر سال سال مولاست . بايد پرسيد ، شما كدام شب گوني نان وخرما بر دوش نهاده خانه به خانه مستمندان رفته و شكم گرسنه آنها سير نموده ايد. شايد بتوان گفت رهبر بعلت اينكه از يك دست عاجزند نمي توانند علي گونه اقدام كنند ، بلي ايشان عاجزند اما آقايان رفسنجاني و واعظ طبسي و حسن روحاني و جنتي و…. كه ماشاءالله ماشاءالله از چهار ستون بدن سالمند چرا اين عمل خير را انجام نمي دهند شايد رسيدگي به حساب هاي بانگي و ثروت هاي باد آورده مجال نمي دهد تا به وضع گرسنگان و مستمندان برسند . تمام سخنان و گفته آقايان در اين چند قرن گذشته براي فريب مردم ساده دل و زود باور بوده است . براي مثال اگر همين امروز امام حسين (ع) حضور بهم رسانند بلافاصله با فتواي آقايان روبرو مي شوند كه آن بزرگوار استغفر الله استغفرالله و نعوذ بالله عامل آمريكا هستند و لشگريان اسلام به فرماندهي سرداران رحيم صفوي و علي شمخاني در اجراي فرمان « رهبر معظم » ايشان را محاصره مي نمايند . اگر لشكريان يزيد ، زنان و كودكان و بيماران را فقط به اسارت گرفتند ولي اين مدعيان
عدل علي به زنان و كودكان و بيماران آن حضرت هم رحم نخواهندكرد و براي حفظ بيضه اسلام (البته از ديد ‍خودشان ) همه را از دم تيغ خواهند گذراند . اسلامي كه اين اشرار روحاني نما به آن معتقدند فقط براي حفظ منافع صنفي و رياست مي باشد تا در سايه آن به ثروت هاي افسانه اي كه در خواب هم نميديدند دست يابند . دين حربه اي شده در دست آنان تا هر صداي حق طلبي را در سينه خفه كنند و هر كه دم از عدالت زد فوراً از دم تيغ بگذرانند و هر كسي هم سخني از آزادي بر زبان آورد روانه سياهچال هاي قرون وسطائي نمايند .سر تا پاي اين نظام دوز و كلك ، دزدي و چپاول ، قتل و جنايت ، خيانت و خباثت ، ددمنشي و رذالت است . مثال شتر كاملاً در باره اشان صدق ميكند .آنچه پيش از انقلاب براي فريب مردم مي گفتند با آنچه بعد از انقلاب نشان داد ه اند از زمين تا آسمان فرق دارد ، پيش از به قدرت رسيدن آيت الله خميني گفت : شاه ايران را خراب كرد در عوض قبرستان هاي مارا آباد كرد . زماني كه به قدرت رسيدند از ايران قبرستان بزرگي ساختند كه در تاريخ سه چهار قرن اخير بي سابقه است . امروزه اعتياد و فحشا در جامعه با صطلاح اسلامي بيداد مي كند . بيش از نيمي از مردم ما با فقر و فاقه دست بگيربانند آنهم در كشوري با اين همه ثروت زير زميني و ثروت هاي خدا دادي . دختران معصوم و زنان بي پناه را براي خود فروشي به دوبي و ديگر شيخ نشينان جنوب خليج فارس گسيل مي دارند آنوقت براي منع حجاب در مدارس فرانسه يقه مي درانند . دختران و پسران و نوادگانشان چنان در فساد غرق شده اند كه جز به هرزه گردي و جمع آوري مال توأم با بي بند و باري به چيز ديگري پايبند نيستند ، نمونه بارز آن دختران و پسران هاشمي رفسنجاني و واعظ طبسي و جنتي و … كه بايدگفت خدا آخر عاقبتشان را بخير كند . منافع فرهنگي ، تاريخي وملي ما را در افغانستان ، شمال رود ارس و تاجيكستان ، تركمنستان ، دريا مازندران و خليج هميشه فارس ناديده گرفته آنوقت براي مردم فلسطين دايه مهربان تر از مادر شده اند . لب كلام اينكه ايراني با فر و تمدن را به جهانيان ملتي عقب افتاده و تروريست معرفي نموده اند .
هموطن ،
بخود آي تو مالك اين سرزمين اهورائي هستي و تصميم گيرنده توئي .بيش از اين اجازه نده تا مشتي اشرار و جنايتگر بر سرنوشت تو حاكم شوند . فريب نيرنگ هاي اين قوم از خدا بي خبر را ديگر نبايد خورد و بازيچه دست اين نامردان دوران شد . بايد دست هم را بگيريم و از جا بلند شويم بايد آيندگان از ما به نيكي ياد كنند . ما كورش ها داشته ايم ، ما سورنا ها داشته ايم ، ما مزدك و بابك ها داشته ايم ، ما يعقوب ليث و كريم خان زند ها داشته ايم ، ما ميرزا ابوالقاسم فراهاني و امير كبيرها داشته ايم ، ما ستارخان ها و باقرخان ها داشته ايم ، ما ميرزاده عشقي و فرخي يزدي و تقي اراني و محمد مسعود و كريمپور و گلسرخي ها داشته ايم ، ما دكتر مصدق و دكتر فاطمي داشته ايم كه راه سعادت و افتخار را پيش پاي ما نهادند ، فقط همت مي خواهد كه اولين گام را بر داريم اين رژيم اهريمني بيش از آن كه فكر كنيم ضعيف و درمانده تر است . علت ماندگاريش تفرقه و بي برنامگي ما مي باشد . بايد دست از اختلافات بچه گانه برداشت اختلاف مرامي و قومي و ديني خواست رژيم فقهاست تا از بركت آن چند صباحي ديگر برخر مراد سوار و.جولان دهند . مهم ايراني بودن است . دين و مسلك ، قوميت وعقيده نبايد موجب تفرقه گردد باره ها و باره ها گفته ايم آذري ، كرد ، بلوچ ، مازندراني ، گيلاني ، تركمن ، خراساني و فارس بودن هيچ چيز را عوض نخواهد كرد حال بهر دين و آئيني هم كه وابسته باشيم . آنچه مهم است ايراني بودن ماست با آن فرهنگ سيمرغي غنني . نبايد گذاشت بيگانگان و بيگانه پرستان بين ما ا ختلاف و جدائي اندازند و هر زمان كه پايه هاي حكومت خود را سست ديدند آتش اختلاف را تندتر كنند . بايد ايراني بود تا ايراني زيست . ايراني يعني آزادگي ، ايراني يعني برابري ، ايراني يعني عدالت . ايراني يعني همزيستي مسالمت آميز بين انسان ها ، با هر رنگ و نژاد ، با هر دين آئين . پس بايد همت نمود بيش از اين فريب ضحاكان دوران را نخورد و بار ديگر همه با هم ايراني شويم و باهمت و ياري هم شر اين نظام اهريمني را براي هميشه از سر خود و ايران عزيز دور سازيم .


درود بر شهداي راه آزادي
درود بر ملت مبارز ايران زمين
درود بر زندانيان سياسي ـ عقيدتي
درود بر روان جانباختگان زلزله اخير بم
تسكين باد غم و رنج جانگداز هم ميهنان بمي

سازمان جوانان مبارز

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3269

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'راه برون رفت از اين بن بست، سازمان جوانان مبارز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016