پنجشنبه 25 دي 1382

كنفرانس پارلمان دانمارك در مورد اوضاع سياسي ايران و نقش مليت هاي قومي در ايران

در روز شنبه بيست و چهارم ژانويه ، پارلمان دانمارك ميزبان كنفرانسي خواهد بود كه در آن اوضاع و احوال سياسي ايران و نقش مليتهاي ايراني نظير كرد ، بلوچ ، آذري ، عرب ، تركمن و غيره مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت. اين كنفرانس يك روزه به دو بخش تقسيم شده است. صبح روز شنبه نمايندگان پارلمان دانمارك ، پارلمان اروپا و بعضي از نمايندگان پاره اي از كشورهاي اروپايي و آمريكاي به همراه ديگر سياست مداران آگاه به اوضاع ايران از كشورهاي مختلف اروپايي و ايراني تبار در مورد وضعيت سياسي ايران به سخنراني ، بحث و تبادل نظر مي پردازنند و اوضاع فعلي را مورد تجزيه و تحليل قرار خواهند داد.

بعد از ظهر شنبه ، نمايندگان مليت هاي فارس ، كرد ، بلوچ ، آذري ، عرب و تركمن سخنراني خواهند كرد و نقش مليت هاي قومي را به همراه ملت فارس در تاثير گزاري روند جريانات سياسي در ايران مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار خواهند داد.
اين براي اولين بار است كه پارلمان يك كشور اروپايي دست به چنين اقدامي زده است كه مشخصا نقش اقوام و يا مليت هاي ايراني را در رابطه با اوضاع فعلي و روند سياسي آينده ايران مورد بررسي همه جانبه قرار مي دهد. اين كنفرانس كه در محل پارلمان دانمارك در كپنهاگ تشكيل مي شود، به زبان انگليسي برگزار خواهد شد و هدف اصلي آن شناخت و درك بيشتر و علمي تري از اوضاع سياسي ايران مي باشد.
تا كنون اكثريت نيروها و جريانات سياسي ايراني ( سازمانها ي سراسري و مليت هاي قومي) و همچنين تعداد زيادي از شخصيت هاي سياسي ، علمي و فرهنگي آمادگي خود را براي شركت در اين كنفرانس اعلام كرده اند.
از سازمانها و يا شخصيت هايي ديگري كه مايل به شركت در اين كنفرانس يك روزه در پارلمان دانمارك هستند ؛ تقاضا مي شود با ايميل ها و يا تلفن هاي زير تماس بگيرند.
موضوع: كنفرانس پارلمان دانمارك در مورد اوضاع سياسي ايران و نقش مليت هاي قومي در ايران
محل: پارلمان دانمارك ، كپنهاگ
تاريخ: شنبه بيست و چهارم ژانويه 2004
وقت: از ساعت نه تا شش عصر


Denmark: Shahin Ostajloo Sadeghi
Tel: 0045 61661837
Fax: 0045 86148031
E-mail: ostajloo_sadeghi@ofir.dk
Aylar2@hotmail.com

Carl Per Jakobsen
Tel: 004524662375
carl_perjakobsen@ofir.dk

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3424

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كنفرانس پارلمان دانمارك در مورد اوضاع سياسي ايران و نقش مليت هاي قومي در ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016