شنبه 11 بهمن 1382

عسگراولادي: اخلال در برگزاري انتخابات، اقدام عليه امنيت ملي است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: همه بايد توطئه‌ي تعطيل مجلس را خنثي كنيم.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حبيب‌الله عسكراولادي طي سخناني در پايان نشست اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه‌ي اسلامي با اشاره به اظهارات برخي مبني بر استعفاي دسته‌جمعي در مجلس و در دولت افزود: هرچند اين تهديد در مسير جمهوريت نظام مثبت ارزيابي نخواهد شد اما به زبان آوردن آن و قلمي كردنش مي‌تواند نشان از عمق توطئه‌ي دشمنان خارجي و داخلي عليه نهادهاي قانوني و مستقر نظام باشد.
وي ادامه داد: اصولا بيان اعتراض، در چارچوب قانون هيچ منعي نداشته و ندارد اما تهديد نظام به اقدامات غيرقانوني و ايجاد اخلال در برگزاري انتخابات و تهديد غيرمستقيم به تشنج و انداختن عواقب آن به عهده‌ي نهادهاي نظام مي‌تواند اقدامي عليه امنيت ملي به شمار آيد.
وي گفت: دشمنان مي‌خواهند دهه‌ي فجر را در كام ملت ايران تلخ و پيروزي عظيمي كه در منطقه نصيب مسلمانان شده است را كمرنگ كنند.
عسكراولادي با اظهار تاسف از آن‌چه كه ”اظهارات منتسب به آقاي موسوي خوئيني‌ها“ ناميده، گفت: زيبنده بود كه ايشان پس از سكوت طولاني با اظهارات خود در آرامش شرايط اجتماعي براي انتخابات استفاده مي‌كرد و از تنش‌ها با گفتار حكيمانه مي‌كاست و جاي گله شديد از ايشان است كه به عنوان عضوي از مجمع روحانيون مبارز چرا مناسب‌شان روحاني مبارز موضع نگرفته است.
وي افزود: نبايد ايشان كساني را متهم به تحجر كنند كه تنها گناهشان اجراي قانون است. امروز شوراي نگهبان مظلوم واقع شده است و دشمنان انقلاب و اسلام به آنها فشار مي‌آورند كه استعلام‌ها به‌ويژه استعلام وزارت اطلاعات را در تعيين صلاحيت‌ها در نظر نگيرند و قانون انتخابات را زير پا بگذارند! اين دعوت به قانون‌گريزي و قانون‌ستيزي براي آن است كه يك مجلس موافق طبع آمريكايي‌ها و انگليسي‌ها و حتي اسرائيلي‌ها درست كنند و بي‌شك روحاني مبارز آهنگ امام(ره) را در انقلاب در سالگرد پيروزي انقلاب نبايد فراموش كند.
وي معتقد است: جك استراو وزير خارجه‌ي انگليس بي‌پرده از تضعيف‌كنندگان قانون و اين جماعت دفاع مي‌كند، پنتاگون و وزارت خارجه‌ي آمريكا حمايت خود را از اينها پنهان نمي‌كنند. ما اين مصيبت را كجا ببريم كه عده‌اي علنا در تضعيف قانون و تزلزل جمهوريت نظام گام برمي‌دارند كه اين تهديد حوزه امنيت ملي است.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اظهار تعجب و تاسف از اين‌كه وزير كشور گفته است؛ انتخابات بايد به تعويق بيفتد افزود: رييس‌جهور و رييس مجلس به طور رسمي مي‌گويند بايد انتخابات در موعد مقرر برگزار شود وزير كشور نامه مي‌نويسد و مي‌گويد بايد به تعويق بيفتد. وزير كشور بايد از رييس دولت دستور بگيرد و توجه داشته باشد كه وي در مقابل ملت و مجلس پاسخگوست.
به گزارش ايسنا وي با اظهار نگراني از رفتارهاي افراطي و قانون‌ستيزانه گفت: عده‌اي متاسفانه تيشه برداشته‌اند و به ريشه‌ي خود مي‌زنند. انقلاب طي 25 سال گذشته فراز و فرودهاي زيادي ديده است. انقلاب همه اين فتنه‌ها را در خود هضم مي‌كند آن‌چه باقي مي‌ماند شرمندگي است كه بر چهره‌ي فتنه‌انگيزان باقي خواهد ماند و ما به دوستان توصيه مي‌كنيم مراقب نيرنگ دشمنان باشيد.
عسكراولادي در پاسخ به سوالي درباره بازتاب پيروزي حزب‌الله در منطقه و جهان گفت: پيروزي حزب‌الله يك پيروزي شگرف براي دنياي اسلام است. اين پيروزي در عرصه ديپلماسي كمتر از پيروزي در عرصه‌ي نبرد و جنگ با دشمن صهيونيستي نيست.
وي افزود: اكنون سيد حسن نصرالله با مدد خداوند با آزادي 430 اسير فلسطيني و لبناني و از ديگر ملت‌ها و نيز تحويل 60 پيكر پاك شهداي نبرد با اسراييل آن هم در ازاي پس دادن 3 جنازه سرباز اسرائيل و يك جاسوس به صورت مرد مجاهد و مقاوم خردورز و داراي تدبير و تدبر در دنياي عرب در منطقه ظهور كرده است بحمدالله اين يك پيروزي اعجاب‌آور و آموزش‌دار در طي نيم قرن مبارزه با اسراييل است.
وي گفت: لبنان اولين كشور عربي است كه توانست اسراييل را از يك منطقه‌ي اشغالي با خفت اخراج كند. اين پيروزي را لبنان مديون مقاومت اسلامي حزب‌الله مي‌داند. به درستي حزب‌الله با وعده‌اي كه خداوند داده ان‌شاءالله همواره غالب است.
عسكراولادي در پايان سخنان خود با اشاره به جشن‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي گفت: اكنون پس از ربع قرن كه از پيروزي انقلاب مي‌گذرد اسلام و ايران نامي آشنا براي جهان است. امام خميني (ره) معادلات قدرت در جهان را به هم زد و اين تغيير معادلات به سرعت به سود جمهوري اسلامي در منطقه و جهان در حال پيشروي است همان‌طور كه رهبر عزيز انقلاب اسلامي در پيام نوراني حج فرمودند نسيم بيداري در جهان اسلام وزيدن گرفته است.
وي گفت: ما عطر حضور و ظهور مولايمان حضرت بقيه‌الله الاعظم روحي و ارواحنا الفدا را به خوبي حس مي‌كنيم. ما معتقديم آن حضرت شخصا با دست كفايت خود و با عنايت خداوند رهبري و مديريت تغيير معادلات جهان را به نفع اهل ايمان به عهده خواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4122

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عسگراولادي: اخلال در برگزاري انتخابات، اقدام عليه امنيت ملي است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016