دوشنبه 13 بهمن 1382

سازمان نمای مافیایی که صدا و سیما را در اختیار دارد، گزارشي از انقلاب اسلامی در هجرت

روزنامه انقلاب اسلامی : « اصلاح طلبان » و آنها که از شرکت در «انتخابات » دفاع می کنند، میگویند : مجلس ششم حقایق را افشا کرده است. از حقایقی که افشا کرده است، یکی گزارش کمیسیون اصل 90 در باره صدا و سیما است. در این گزارش آمده است که در صدا و سیما ، 525 میلیارد تومان اختلاس شده است. بدون اینکه معلوم شود اختلاس کننده کیست . تارعنکبوت روابط شخصی قدرت و نقش سپاه و نوع مدیریتی که خامنه ای تصدی میکند و ترکیبی که مجلس میتواند پیدا کند، نا گفته مانده اند. در گزارش زیر، این ناگفته ها را می خوانید . دانستنی است که این روزها ، مافیای حاکم بر صدا و سیما سخت بکار تبلیغ بر ضد تحصن کنندگان است. در پایان گزارش ، دو خبر را می آوریم که گویای فساد اخلاق کسی است که در فساد اخلاق بسی ا ز شاه سابق پیشی گرفته است
● چارت سازمانی صدا و سیما :
* خامنه ای « رهبر نظام » و رهبر سازمان ترور،
* على لاريجانى، رياست صدا و سيما
*على آقا محمدى و مسعود ابوطالبى و عبدالصالح كهزادى و مهدى افراسيابى و سيد محسن مهاجرانى و حسين خجسته ، به ترتیب ، قائم مقام ، معاون ‏برنامه‏ريزى ‏و تحقيقات ، معاون‏فنى‏ در امور طرح ‏و توسعه، معاون ‏فنى‏ در امور بهره ‏بردارى، معاونت سيما، معاون ‏سازمان ‏در امور صدا (راديو)
* على كردان و سيد مجتبى هاشمى و محمود سرافراز و رحمان فضلى و عزت الله ضرغامى و محمد هنر دوست ، به ترتیب ،
معاون‏ ادارى-مالى و معاون ‏آموزش ‏و رييس ‏دانشكده و معاون ‏برون ‏مرزى و معاون‏سياسى و معاون ‏امور محلى ‏و استانها و معاون‏ ارتباطات ‏و امور بين‏الملل .
* غفور درجزى و مجتبى اعلايى و شكر الله حيدرى و مهدى ارگانى و سعيد فانيان و محمد مهدى حيدريان، به ترتیب، مديركل ‏حراست و مديركل ‏روابط عمومى و مشاور رئيس ‏سازمان و مشاور رئيس‏ سازمان و قائم ‏مقام‏ معاونت ‏ارتباطات ‏و بين‏الملل مدير شبكه‏ جام ‏جم .
* حميد وثوقى و عبداللهى محمد رضا تركى و محمد جهانى و اسفنديار رحيم مشايى و حسين شيخ عطار، به ترتیب ، مديرشبكه‏ پيام‏ سيما و مدير شبكه ‏سحر و مدير شبكه ‏سراسرى ‏فرهنگ و مدير شبكه‏ پيام صدا و مدير شبكه ‏پيام ‏سيما و مشاور انفورماتيك و ‏امور مجلس ‏و استانها .
* بيات حسين سارى و حسن حبيبى و حسين هراتى و محمد صادق اوسطى و سيد على موسوى ، به ترتیب ، قائم‏ مقام ‏شبكه‏ معارف‏ صدا و مدير رايو قرآن و مدير شبكه‏ سراسرى ‏صدا و مشاور رئيس‏ در امور جوانان و دبير هيات‏ گزينش و مدير كل دفتر حقوقى .
* مهدى فيروزان و حسين رضى و دكتر حسينى و فراهانيان و محمد نبى خسروى و مهدى مسعود شاهى ، به ترتیب، رئيس شوراى عالى ويرايش و رييس مركز تحقيقات و رييس حوزه رياست و قائم مقام مركز تحقيقات و مدير عامل سيما فيلم و مدير عامل شركت صبا
* مصطفى ميريان و عطاء الله ملكى تبار و دكتر حسنى و عبداللهى و عبدالحميد انصارى و حسين نجفى سولاوى به ترتیب ، مدير عامل ‏سيبا چوب و مدير عامل ‏شركت ‏تكتا و مدير عامل ‏انتشارات ‏سروش و مدير عامل ‏مركز همايش ‏هاى ‏بين‏المللى و مديركل ‏بازرگانى و رييس ‏توليد و فنى ‏سيما .
* جعفرى جلوه و مجتبى مبشرى و محمد جعفرصافى و حميد طالب زاده و عباس افتخارى و محمد محمدى ، به ترتیب ، مدير شبكه‏ اول و مدير شبكه‏ دوم و مدير شبكه سوم و مدير شبكه چهارم و مدير كل تشريفات سازمان و مدير كل منابع انسانى .
* عباس ‏چرچى و حجت‏ الاسلام‏ حسين‏ اربابى ‏فر و مجيد اخوندى و خوشدل پور محمدى و مجتبى ‏ستوده نيا ، به ترتیب ، مديركل‏پخش ‏و بهره ‏بردارى‏ برون ‏مرزى و مدير كل امور مجلس و مدير كل برنامه ‏هاى سياسى و تفسيرخبرى و مدير كل اخبار داخلى و مدير شبكه پنجم و مدير شبكه خبر
* يزدانى و محمد سرافراز و عليرضا سبحانى و محسن شريف زاده و عبدالحميد هاشمى و موسوى زاده ، به ترتیب ، مدير كل ‏اروپا و آمريكا و مدير كل شبه ‏قاره‏ و شرق ‏آسيا و معاون ‏برونمرزى و مدير كل بررسى و مديركل آسياى ‏ميانه‏ و قفقاز و مدير سيماى ‏استانها و مدير صداى ‏استانها .
* قاسم اكبرى و فرهودى ، به ترتیب ، مدير كل گسترش شبكه و مدير كل پخش اخبار
● تاریخچه مدیریت صدا و سیما :
سازمان مافيايى صدا و سيما، از بعد از انقلاب، وجهه‏اى خاصى را دارا شده است . وضعيت در اين سازمان به گونه‏اى است كه هر كس حاكم قدرت در ايران باشد حاكم سازمان صدا و سيما و رسانه به اصطلاح ملى است و اين رسانه در واقع بلندگوى قدرت است و در نتيجه افراد آن نيز بايد در خط قدرت باشند. زمانى اين سازمان در اختيار هاشمى رفسنجانى و اعوان و انصار او بود . اكنون، نيز بدون حق تحقيق و بازرسى، زير نظر رهبر قرار دارد. سازمان مخرب صدا و سيما با ‏بودجه‏اى بسيار بالا كه از درآمد داخلى و خارجى خود بدست مى‏آورد. به لحاظ سلسله مراتب مجازى به شرح زير است: در ابتداى سازمان على لاريجانى قرار دارد كه به زودى جاى خود را به احتمال زياد به حداد عادل خواهد داد. بعد از او نفر دوم آقاى على آقا محمدى است. فردى كه سابقه بسيار زيادى در سركوب و فشار و توطئه دارد. از اعضاى سازمان ترور و سازماندهندگان ترورها در خارج و داخل كشور و عامل اصلى برنامه‏هايى مانند هويت و چراغ و اعتراف‏گيرى‏هاى زندان. داراى ليسانس پيام نور كه به او دكتر مى‏گويند كسى كه قرار بود سفير ايران در عراق شود. و نيروهاى ترور اعزامى به خارج از كشور از طريق او به عنوان مامور خارج مى‏شوند. فرد سوم در سازمان در حال حاضر آقاى على كردان معاون مالى وادارى سازمان مى‏باشد (عامل اصلى اختلاس‏هاى صدا و سيما كه به تنهايى 24 حساب بانكى به نام‏هاى مختلف در اختيار دارد).
× نفر چهارم آقاى حسين خجسته (معاون سازمان )خجسته برادر همسر خامنه‏اى است - معاون او عرفاتى است( در امور صدا مى‏باشد).
× فرد پنجم سازمان سيد محسن مهاجرانى معاون سيما مى‏باشد وى آخوند زاده مى‏باشد و با واواك همكار است.
× اما از نظر قدرت واقعى در سازمان، مى‏توان گفت بعد از لاريجانى و يا همطراز با او، امامى تهرانى - به لحاظ قدرت، در حال حاضر، در صدا و سيما، اولين نفر مى‏باشد كه رياست صدا و سيما را در اختيار دارد. او مستقيماً از سوى رهبرى به سازمان معرفى گشته شده است و به حدى قدرت دارد كه حتى گاهى اوقات خود لاريجانى به اطاق او مى‏رود. تمام جابجايى‏هاى موجود در سطح مديران در صدا و سيما توسط او انجام مى‏شود. تمام شش شبكه و مديران آن زير نظر او هستند. حدود 45 - 44 سال دارد كه از سپاه مستقيماً به سازمان منتقل شده است. رييس دفتر او فريدونيان است كه دست كمى از خود او ندارد. (قائم مقام امامى تهرانى، عظيمى است ) .
× از افراد ديگرى كه در سازمان به عنوان نيروهاى اصلى قدرت در سازمان قرار دارند به افراد زير مى‏توان اشاره كرد:
- محمد صادق اوسطى - يكى از پليدترين افراد سازمان و مدير هسته گزينش نيروى انسانى كه توسط على آقا محمدى به اين پست گمارده شده‏است. او قبلاً در سازمان به عنوان تلفنچى مشغول كار بوده است. ولى به واسطه واواكى بودن و در عين حال كنترل صحبتهاى ديگران و انتقال آن به اطلاعات به ناگهان رده او از تلفنچى گرى به مديريت ارتقا يافت.
- سيد مجتبى هاشمى: او تحصيلكرده بورسى واواك در انگليس و رييس دانشكده صدا و سيما و پسر خواهر باهنر و مدير اجرايى سازمان مخوف و مخفى حفاظت از انقلاب اسلامى مى‏باشد. اين سازمان در واقع گرداننده اصلى تظاهرات و سركوبهاى داخلى در ايران است. فردى است بسيار مخفى كه كارهاى او توسط افرادى مانند طاهرى اجرا مى‏شود. هاشمى از نيروهاى سايه مى‏باشد.
- مهدى افراسيابى: معاون فنى درامور بهره بردارى است. او نيز از سپاه است و به درخواست امامى تهرانى سال گذشته به صدا و سيما منتقل شده است. در عين حال با نيروهاى واواكى همكارى مى‏كند.
- مسعود ابوطالبى: معاون برنامه ريزى و تحقيقات به قول نيروهاى صدا و سيما از آدمهاى پليد روزگار و از نيروهاى واواكى فلاحيان مى‏باشد.
- محمد سرافراز مدير كل اروپا و آمريكا صدا و سيما: از نيروهاى قديمى صدا و سيما و نظامى - اطلاعاتى است كه در جريان دسيسه‏هاى صدا و سيما يدى طولانى دارد.
- عزت الله ضرغامى از سپاه به صدا و سيما منتقل شد در واقع وقتى از ستاد فرماندهى خارج شد (قبلاً معاون پارلمانى وزارت دفاع بود) آن وزرات از دست او نفس راحتى كشيد. فردى بسيار موذى و منفور است در صدا و سيما همچون وزارت دفاع كسى حاضر نيست او را ببيند.
- سردار غفور درجزى: مدير كل حراست از نيروهاى بسيار وفادار به رهبرى و از اعضاى تيم‏هاى ترور خارج از كشور بوده است و داراى پرونده‏هاى مالى - اختلاس و اخلاقى بسيارى است. فردى بسيار قدرتمند كه كل سازمان از وى وحشت دارند. هر چند كه او به ندرت به سازمان مى‏آيد و بيشتر در فكر كارهاى اقتصادى خود از قبيل بساز بفروش و معاملات خارجى - داخلى است. معاون او شهرابى نام دارد كه از بچه‏هاى لات و چاله ميدانى است.
- مهدى ارگانى (از افراد قديمى لاريجانى): مشاور سازمان و از نيروهاى واواك و عضو نيروهاى ترور خارج از كشور است. او فردى بسيار با نفوذ و بدبينى است و حتى »نيروهاى خودى« نيز نسبت به او نظر خوبى ندارند. او از دوستان دكتر الهام (كه در دانشگاه لقب "بوزينه" را به او داده بودند) سخنگوى قوه قضاييه مى‏باشد.
- دكتر حسن رضى - رييس مركز تحقيقات از نيروهاى دانشگاه امام صادق كه به طور استاندارد براى چنين كارهائى آموزش ديده‏اند. از نيروهاى وصل به واواك است و كليه نظرسنجى‏هاى محرمانه توسط او و ياران او انجام مى‏شود.
- محمد نبى خسروى، برادر فرهاد خسروى كه هر دو از افراد فرصت طلب و منفور سازمان مى‏باشند.
- حسين شيخ عطار : مدير مشاور انفورماتيك امور مجلس و استانها از عوامل نيروهاى ترور خارج از كشور و قبلاً معاون وزير بوده است. برادر حسن شيخ عطار از مسئولين فعلى روزنامه همشهرى.
- مجید آخوندی : مدیر کل برنامه های سیاسی و تفسیر خبر. او با جناق ناطق نورى است.
- موسوى زاده: مدير صداى استانها كه فردى سپاهى و واواكى است.
× اطلاعات كوتاه از صدا و سيما:
- افراد اعزامى جهت مديريت‏هاى سازمان، به خارج از كشور، تنها از سوى على آقا محمدى و باند او تعيين مى‏شوند. معمولاً افرادى شناخته شده در باند قدرت و نزديك به واواك خامنه‏اى مى‏باشند.
- حوزه رياست سازمان داراى دو قائم مقام (على آقا محمدى و عظيمى) و يك معاون اجرايى ( امامى تهرانى) و يك معاون مالى (على كردان) است كه متصدى كل فساد سازمان است.
- مسائل اخلاقى در سازمان بيداد مى‏كند و عمده فسادها از همين مديران بى مايه و عقب مانده و فاسد الاخلاق مى‏باشد. اين افراد فاسد بسيارى از زنان و دختران پاكدامن را به راه آلودگى و فساد كشانيده‏اند و در اين مورد استثنايى نيست و اين را هم خجسته و هم على آقا محمدى خود به خوبى مى‏دانند
- سازمان داراى 72 نفر مشاور ارشد مى‏باشد كه حداقل حقوق آنها در ماه بالاى يك ميليون تومان است كه از اين مشاروان مى‏توان حسين شريعتمدارى - محمد مهاجرى - انبار لويى - حداد عادل - محمد نورى زاد را نام برد.
- محل‏هاى درآمد به جز آگهى‏هاى تجارتى داخلى - آگهى‏هاى تجارتى خارجى و شبكه‏هاى برون مرزى براى خارجيان است. همچنين حساب جداگانه‏اى براى صدا و سيما در دفتر خامنه‏اى وجود دارد.
- تيم‏هاى ترور از طريق اين سازمان به كشورهاى خارج فرستاده مى‏شوند. مثلاً به آلمان و انگليس با رابطه هايى كه در آنجا دارند.
نگاهى كوتاه به در آمد مالى صدا و سيما از طريق آگهى‏هاى بازرگانى (كه گاه به روزى 5 ساعت مى‏رسد):
- حداقل آگهى 5 ثانيه است. تعرفه آگهى. ميان برنامه براى هر ثانيه به ترتيب حداكثر مبالغ 850000 ريال و 1275000 ريال در شبكه اول، 600000 ريال و 900000 ريال در شبكه دوم، 1100000 ريال و 1650000 ريال در شبكه سوم، 650000 ريال و 975000 ريال در شبكه پنجم. بنابراين بر اساس آمار نوشته شده گروه تحقيق بررسى مجلس در آمدهاى آگهى در سال 11 - 1374 ميليارد و 285 ميليون و 350 هزار ريال - 19 - 1375 ميليارد و 804 ميليون و 858 هزار ريال - 29 - 1376 ميليارد و 134 ميليون و 310 هزار ريال - 101 - 1377 ميليارد و 940 ميليون و 205 هزار و 473 ريال - 144 - 1378 ميليارد و 970 ميليون و 904 هزار و 215ريال - 128 - 1379 ميليارد و 917 ميليون و 388 هزار ريال – (جمعاً حدود 435 ميليارد 780 ميليون ريال) بوده است ،كه اين تنها از محل در آمد آگهى‏ها مى‏باشد. براى آگاهى بيشتر از درآمدهاى غير قانونى صدا و سيما مى‏توانيد به گزارش تحقيق و تفحص صدا و سيما از سوى مجلس مراجعه كنيد. و اين درآمدهاى بى حساب است كه صدا و سيما را به عنوان قطبى پر در آمد و يكى از محل‏هاى پرداخت به مديريت نيروهاى سركوب در آورده است.
سابقه‏اى كوتاه مديريت‏هاى صدا و سيما:
در دوره‏اى كه محمد هاشمى در رأس صدا و سيما قرار داشت بر اثر اختلافاتى كه بين اعضاى شوراى سرپرستى (يعنى آقايان حسن فريدون (معروف به روحانى )- على جنتى - طارمى - شهيدى - محمد هاشمى رفسنجانى و حجت الاسلام محسن دعاگو) وجود داشت، شوراى سرپرستى تصميم به عزل محمد هاشمى و جانشينى حسن روحانى به جاى او گرفت. وقتى ابلاغ‏ها صادر شد و خبر به ‏خمينى رسيد، او دستور بركنارى تمام اعضاى شوراى سرپرستى را به غير از محمد هاشمى به رؤساى سه قوه صادر كرد. ولى بعد مير حسين موسوى از او تقاضا كرد تا اجازه دهد اعضاى شوراى سرپرستى استعفا دهند.
شوراى سرپرستى بعدى عبارت بودند از محسن دعا گو نماينده اول قوه مقننه (از اعضاى سركوبگر فعلى و سخنگوى هيات ائمه جماعت تهران و يكى از افراد با سابقه) و زورق (محمد حسن على محمدى)على البدل - اكبر هاشمى رفسنجانى نماينده اول مجريه و آقاى زواره‏اى على البدل - آقاى سيد محمود هاشمى نماينده اول قضاييه و ابوالقاسم قاسم زاده (داماد موسوى اردبيلى) على البدل.اين شوراى سرپرستى به علت اختلافات در سال 1364 منحل شد. پس از انحلال شوراى سرپرستى صدا و سيما، بر اساس تغييرات انجام شده در اساسنامه به جاى مدير عامل كه از جانب شوراى سرپرستى منصوب مى‏شد، رييس سازمان به وسيله »رهبر« تعيين گشت و طبق نظر او، شوراى سياستگذارى صدا و سيما تشكيل شد. و »رهبر« علاوه بر حكم مسئوليت اداره شوراى سرپرستى، مسئوليت نظارت و ارزشيابى برنامه‏هاى صدا و سيما و رسيدگى به شكايات مردم را به دعا گو و ديگران واگذار كرد.
- در شوراى اصلى علاوه بر دعا گو هشت نفر عضويت داشتند كه عبارت بودند از آقايان محمد هاشمى - آيت الله جنتى(مدرسه حقانى) - ايرج شگرف نخعى (از سانسور گران با سابقه و موتلفه‏اى در وزارتخانه‏هاى مختلف و مدير اصلى هسته‏هاى گزينش - جواد لاريجانى – ميرسليم(موتلفه)- مهدى كلهر - محمد جواد حجتى كرمانى - محمد هاشم رهبرى از تاريخ 68/6/21 تا تاريخ 71/3/11.
- افراد شوراى عالى سياستگزارى دوم صدا و سيما عبارت بودند محمد هاشمى رفسنجانى - محمود محمدى عراقى (داماد آقاى مصباح يزدى - رييس سازمان تبليغات اسلامى - مدرسه حقانى )- محمد جواد لاريجانى - محمد حسن زورق (على محمدى) - مسيح مهاجرى (روزنامه جمهورى اسلامى)- عطاء الله مهاجرانى - مجيد انصارى - غلامعلى حداد عادل - حسين شريعتمدارى (كه در سپاه خدمت مى‏كرد) - احمد پورنجاتى - مهدى ارگانى (از عاملان ترورهاى خارج از كشور)- محمد هاشم رهبرى - محمد على زم - ايرج شگرف نخعى - سيد محمد صدر(رييس پزشكى قانونى) - محمد عبدالهى - مهدى فريد زاده - مهدى كلهر - على لاريجانى - محسن دعاگو.
تكه‏هاى جالب تاريخى از صدا و سيما- موسيقى در صدا و سيما از نظر "امام": آقاى هاشمى و خامنه‏اى تعريف مى‏كنند كه روزى به منزل "امام" مى‏روند و مى‏بينند كه تلويزيون روشن است و موسيقى از آن پخش مى‏شود. آنها از امام مى‏پرسند »آيا شما به موسيقى گوش مى‏دهيد؟« ايشان مى‏فرمايند بله. آقايان مى‏گويند زمان شاه موسيقى بود آلان هم هست ولى چطور است كه در آن موقع موسيقى حرام بود و الان حرام نيست؟ امام مى‏فرمايند: در حال حاضر اگر حكومت شاهنشاهى بود همين موسيقى كه الان مى‏شنويد حرام بود، چون آن موسيقى براى تقويت نظام طاغوت عمل مى‏كرد ولى اين موسيقى كه از سيماى جمهورى اسلامى پخش مى‏شود به منظور تقويت نظام است. بحث اين نيست كه موسيقى در اصل حرام يا حلال است. البته موسيقى جزء مباهات است. - محسن دعاگو: اگر موسيقى براى نظام باطل باشد حرام و اگر سبب تقويت نظام شود حلال است. (خاطرات حجت الاسلام و المسلمين محسن دعاگو ص292)
از خاطرات على جنتى پسر آيت الله جنتى در مورد سرافراز- يكى ديگر از افرادى آقاى محمد سرافراز بود كه اكنون در صدا و سيما خدمت مى‏كند. ايشان هم از دوستان قديم ما بود. تركش به سر و صورتش خورده بود. بعضى تركش‏ها هم به كنار مغز ايشان اصابت كرده بود و بسيار خطرناك بود. ايشان برادر شهيد جواد سرافراز بود كه در هفتم تير شهيد شده بود - خوشبختانه بعدها با عمليات جراحى كه هم در تهران و هم در انگلستان روى ايشان صورت گرفت نجات پيدا كرد.
از خاطرات على جنتى - در زمان كودتاى نوژه - حفاظت اطلاعات ارتش در آن موقع خيلى فعال نبود، به همين دليل استاندارى با همكارى دادگاه انقلاب (كه پدرم حاكم شرع آن بود) وارد عمل شد و در يك شب هفده تن از افسران عاليرتبه ارتش را دستگير كرد. بعضى از آنها در دادگاه انقلاب و بعضى در استاندارى تا صبح بازجويى شد و مشخص گرديد آنها جزو عناصرى بودند كه قرار بود به كودتاچى‏ها بپيوندند... روز بعد آقاى غرضى بدون هماهنگى به آقاى شمخانى (فرمانده موقت سپاه اهواز) حكمى داد و او را به فرماندهى لشكر 92 زرهى منصوب نمود! ايشان هم با همين حكمى كه از راديو خوزستان خوانده شد به لشكر رفت و كار فرماندهى آن جا را به عهده گرفت. اين كار موجب عصبانيت بنى‏صدر شد. بنى صدر در آن زمان هم رييس شوراى انقلاب و هم فرماندهى ارتش را بر عهده داشت. وى به دنبال اين ماجرا برخوردهاى خيلى تندى با آقاى غرضى كرد. اما به هر حال اين ترفند بسيار موثر واقع شد و ارتش كاملاً در اختيار نيروهاى انقلاب قرار گرفت.

● مافیای حاکم بر صدا و سیما در خدمت اجرای روش شاه از سوی خامنه ای (انتخابات لیستی ):
* بنا بر اطلاع ،مافیای حاکم بر صدا و سیما سنجش افکاری برای بدست آوردن میزان اعتماد مردم به خبرهای صدا و سیما و رادیوها و تلویزیونهائی که از خارج برای ایران برنامه پخش می کنند، بعمل آورده است. اما از آنجا که میزان بی اعتمادی بالاتر از 85 در صد بوده ، از انتشار نتایج سنجش افکار خود داری کرده است.
* در 5 ژانویه ، سایت «امروز » نوشته است : روزنامه جام جم در شماره امروز خود از درج پيام مشترك رءساي جمهور و مجلس خودداري كرد. يك روزنامهنگار به سايت امروز گفت: همه روزنامههاي محافظهكار به نوعي بيانيه مشترك آقايان خاتمي و كروبي را منتشر كردند اما جامجم كه به علت استفاده از بودجه عمومي بايد بيطرف باشد، از درج اين بيانيه خودداري كرد. وي گفت: آقاي لاريجاني ثابت كرد كه ثابت قدم ترين فرد در اجرای کودتای پارلمانی است.
* در 4 بهمن ، سایتهای رویداد و امروز و بازتاب ، در باره لجن مال کردن « نمایندگان » متحصن توسط صدا و سیما خبر انتشار داده اند. سایت باز تاب ، محتوای برنامه پخش شده را باز گفته است :
برنامه پربيننده «نقطهچين» كه توسط مهران مديري ـ چهره مشهور طنز سيماي جمهوري اسلامي ـ نوشته، كارگرداني و اجرا ميشود، شب گذشته بحران انتخاباتي تحصن نمايندگان در مجلس و روزه سياسي را موضوع برنامه خود قرار داده بود.
در اين برنامه، صلاحيت «پيردوست» كه سمبل عنصر سرمايهدار و اهل زد و بند است، رد شد و در اعتراض به آن كارآگاه «پشندي» (مهران مديري)، ساعد و پيردوست، دست به تحصن و اعتصاب غذا زدند.
در اين برنامه، متحصنان در حالي كه در مقابل خبرنگاران از اعتصاب غذاي يك هفتهاي خود و شرايط نامناسب جسمي خبر ميدادند به صورت پنهاني به خوردن غذا ميپرداختند.
همچنين در اين برنامه، شخصيت تلويزيوني به نام شهرام (كنايه از شهرام جزايري) با پرداخت مبالغ كلان، پشتيباني مالي متحصنين را بر عهده گرفته و قرار بود، پس از انتخابات، با امتيازات اقتصادي، كمك وي جبران شود.
سرانجام در پايان داستان، در حالي كه متحصنين به مدت سه روز بيغذا مانده بودند، آگاه شدند كه انتخابات برگزار شده است.
گفتني است، بخشي از اين مجموعه كه مربوط به تبليغ كانديداها با برگزاري كنسرت موسيقي بود، در تكرار امروز «نقطهچين» حذف شد.
اظهار نظر درباره این مطلب .
● در 6 بهمن ، سایت « امروز » خبر داد که یکی از سر شاخه های سازمان ترور ، « حجتالاسلام » پورمحمدي معاون آقاي فلاحيان اخيراً در دفتر رهبري به سمت مهمي منصوب شده و اين مسأله نگرانيهايي را ايجاد كرده است. يك فرد مطلع با بيان اين مسأله به سايت امروز گفت: متأسفانه در نهاد رهبري، برخلاف زمان امام كه افراد با گرايشهاي گوناگون حضور داشتند تنها يك سليقه ديده ميشود و اين مسأله در اطلاعرساني به رهبري و نيز ابلاغ نظريات رهبري به بيرون نقش منفي دارد. وي افزود: با اين تركيب نبايد از مصوبات شوراي نگهبان تعجب كرد كه همچون يك حزب سياسي عمل ميكند.
بر این خبر باید افزود که این شخص در « قتلهای زنجیره ای » و ترورهای داخل و خارج کشور دست داشته و در مافیای حاکم بر صدا و سیما نیز همکاری دارد.
● در 7 بهمن ، سایت امروز خبر داده است که آقاي علي لاريجاني در جلسات خصوصي ادعا ميكند سياستهاي صدا و سيما زير نظر مقام رهبري است و اگر در جايي لازم باشد تذكر خواهند داد. يك فرد مطلع با بيان اين مطلب به سايت امروز گفت: مديريت صدا و سيما به تذكرهاي شوراي نظارت صدا و سيما به آن علت توجه نميكند كه عملكرد خود را صد درصد مورد تأييد مقام رهبري ميداند.
روزنامه انقلاب اسلامی : تحصن کنندگان ، پس از انتشار سوگند نامه خود ، در جلسه 5 بهمن مجلس ، طرحی سه فوریتی را به تصویب رساندند. این طرح گرچه نظارت استصوابی را قانونی میکرد ولی با آنکه این طرح تکرار سخن خامنه ای خطاب به « شورای نگهبان » بود ، اما « شورای نگهبان » آن را رد کرد. آیا از آن پس ، سمت یابی تحریم « انتخابات » است ؟

نقل از روزنامه انقلاب اسلامی در هجرت شماره 586

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4164

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سازمان نمای مافیایی که صدا و سیما را در اختیار دارد، گزارشي از انقلاب اسلامی در هجرت' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016