چهارشنبه 22 بهمن 1382

بادامچيان: ملت به آدم‌هايي كه غرب از آنان حمايت مي‌كند راي نمي‌دهند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

رئيس مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي گفت: امروز بايد اسلام ناب محمدي(ص) و علوي مرزها را در نوردد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اسدالله بادامچيان كه در جمع مردم قم در مسجد چهار‌مردان اين شهر سخن مي‌گفت، افزود: هميشه در مقابل جريان حق و امامت جريان‌هايي گوناگون وجود داشته است و مي‌خواسته‌اند اسلام را تغير داده و شعارهاي ارزشي بدهند و مردم را فريب دهند.
وي ادامه داد: اين در حالي است كه پشتيبان اصلي خداست و تمام اين جريانات مقابل حكومت عدل جبهه‌گري مي‌كرده‌اند و سعي مي‌كنند كه خدا را از مردم بگيرند و سعي دارند انسانها، ارزش‌هاي الهي را در يك مسايل التقاطي ببينند.
بادامچيان خاطر نشان كرد: بعد از رحلت حضرت امام (ره) خيلي‌ها كوشيدند كه امامت و ولايت نباشد و بعد از اين كه مقام معظم رهبري به رهبري رسيدند ايشان امامت عدل را به دست گرفتند و خيلي‌ها هم در اين ميان كارشكني كردند. اما جامعه امروز جريان‌هاي مختلف را مي‌شناسد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: عده‌اي در دوم خرداد 76 از يك فرصت انتخاباتي در كشور سو استفاده كردند و جريان دوم خرداد را ايجاد كردند و گفتند اين جريان «نه» به نظام اسلامي است. در طول اين چند سال معكوم شد كه خيلي از اين‌هايي كه در دوم خرداد بودند الآن توبه كرده‌اند.
بادامچيان ياد آور شد: امروز همين آقايان گفته‌اند كه اين‌ها مي‌خواهند يك اقليت 15 درصدي در سر كار باشند و اين‌ها مي‌خواهند حذف جناح ‌كنند اما بدانند كه اگر قرار بود كسي حذف شود در حال حاضر شماها نبوديد. همين آقايان به جرم اينكه شما دوم خرداد را نشاختيد، چندين هزار مدير متدين را كنار گذاشتند.
وي خطاب به وزير كشور گفت: شما ديگر نگوييد شورا ي نگهبان جناحي عمل كرده و اگر بگوييد كه شوراي نگهبان جناحي عمل كرده است خيلي از مسايل ديگر را پيش مي‌آوريد و اگر شوراي نگهبان جناحي عمل كرده بود يكي از شماها را هم نمي‌آورد.
بادامچيان همچنين خطاب به فرمانداران و استانداران كشور گفت: چه كسي در اين كشور است كه نداند تمام استانداران و فرماندارها همه جز عده معدودي مشاركتي هستند و حالا كه نوبت انتخابات شد دست‌هاي روشده در حالي كه اين‌ها مجريان قانونند و به اين‌ها چه ربطي دارد كه در انتخابات شركت كنند.
وي خاطر نشان كرد: قصد اين است كه به شوراي نگهبان فشار بياورند و دولت فهرست مي‌دهد و مي‌گويند ما فهرست نداده‌اي. 6 هزار نفر در صحنه انتخابات هستند تا 290 نفر انتخابات شوند. و باز اين‌ها مي‌گويند عرضه انتخابات رقابتي نيست و اگر يك گروه خاص بيايد انتخابات آزاد است، اين بي طرفي دولت را زير سوال مي‌برد. مجري انتخابات نمي‌تواند به جاي شوراي نگهبان و قوه قضاييه بگويد انتخابات آزاد نيست.
رئيس مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به رد صلاحيت‌ها تصريح كرد: اين آقايان كه 550 ميليون تومان از شهرام جزايري گرفته‌اند آيا به درد نمايندگي مي‌خورد و صلاحيت دارد.
وي با اشاره به نامه دبير كل حزب مشاركت ايران اسلامي به عسگراولادي گفت: ايشان صراحتا مي‌گويد ما معتقديم نهاد دولت و حكومت بايد از نهاد دين جدا شود و ما دولت بي دين مي‌خواهيم و همين آقا مي‌گويد ما حكومت دموكراتيك مي‌خواهيم. حال آيا ايشان صلاحيت رفتن به مجلس را دارد. و اگر دبير كل حزبي از عباس عبدي و هاشم آقاجري حمايت مي‌كند صلاحيت رفتن به مجلس را دارد؟
بادامچيان در ادامه افزود: اين‌هايي كه امروز تحت الحمايه غرب‌اند و آقاي رامسفلد در كنگره‌ي آمريكا گفته است كه معلوم شد در ايران يك گروه روحانيون ارشد داريم و اصلاح طلبان افسارشان در دست روحانيون ارشد است و كالين پاول هم از اين‌ها حمايت كرد و يكي از اين آقايان توي دهان اين‌ها نزد و بعد هم در همين راستا يعني حمايت از اصلاح طلبان خاوير سولانا و رييس جمهور اتريش به ايران آمدند.
وي تصريح كرد: مگر مي‌شود ملتي بزرگ با آن همه خوني كه داده است زير بار ننگ برود و بيايد به اين آدمهايي كه غرب از اين‌ها حمايت كرده راي بدهد؟ و اين‌ها تصور كرد‌ه‌اند اگر گردن كلفتي بكنند كسي گوش مي‌دهد.
در 22 بهمن ملت توي دهان همين گردن كلفت‌ها مي‌زند و اين خودش عدم صلاحيت اين‌هاست.
رئيس مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به تجمع دو روز گذشته‌ي دانشجويان مقابل دانشكده فني دانشگاه تهران گفت: شعار اين‌ها جمهوري جمهوري بود و مي‌گفتند ما قصد دفاع از جمهوريت را داريم.
به گزارش ايسنا، اسدالله بادامچيان در ادامه خطاب به دانشجويان تجمع كننده، گفت: چرا مي‌خواهيد ديكتاتورانه كارتان را پيش ببريد و مگر شما در اين تجمع چند نفر بوديد در حالي كه ما يك و نيم ميليون دانشجو داريم و اگر حكومت اسلامي للناس است چگونه مي‌تواند از جمهوريت به دور باشد.
وي خاطر نشان كرد: بازرگان هم جمهوري دموكراتيك را مي‌خواست و خيلي‌ها در اوايل انقلاب گفتند جمهوري ملي اما امام (ره) گفت: جمهوري ما اسلامي است. و همين آقاي بازرگان روز 12 فروردين سال 1358 به حكومت دموكراتيك اسلامي راي داد. و بعد هم همين راه را ادامه داد و بعد از مدتي راه حكومت موقت برابر مردم روشن شد. اين در حالي بود كه امام (ره) احكام نهضت آزادي را به خوبي مي‌شناخت.
وي تصريح كرد: اگر اساسنامه نهضت آزادي را بخوانيد، اين‌ها مي‌گويند كه ما مصدقي هستيم. مصدق كه مذهبي نبود و نهضت آزادي مي‌گويد كه سياسي خارجي ما اين است كه كشورهاي جهان سوم زير مسووليت سازمان ملل متحد بايد اداره شوند و افكار اين‌ها غرب‌گرا است.
بادامچيان ادامه داد: بازرگان مرجعيت را قبول نداشت و امام خميني (ره) را به عنوان امام مردم نمي‌شناخت.
رييس مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي در ادامه ياد‌آور شد: ما بايد در انتخابات حضور پرشور و گسترده داشته باشيم. مي‌خواهيم به استكبار نشان دهيم كه به دنبال ولايت فقيه هستيم و به كساني راي بدهيد كه مقام معظم رهبري گفتند كه توطئه‌ها را بشناسند و امتحان پس داده باشند.
وي گفت: ترتيب مجلس هفتم در دست مردم است. اما به طور طبيعي مردم از اين‌ها (اصلاح‌طلبان) خيلي خوششان نمي‌آيد. هيات‌هاي نظارت در اين ميان مواظب باشند تا تقلبي صورت نگيرد.
وي افزود: مردم در انتخابات مجلس ششم فكر مي‌كردند اين‌ها شعارشان عملي مي‌شود و به همين خاطر به اين‌ها راي دادند.
بادامچيان خاطر نشان كرد: تحصن نمايندگان به جايي نرسيد و مردم به اين‌ها لبيك نگفتند و در اين ميان خنده‌دارتر از همه فهرستي بود كه از طرف 4 وزير داده شد و معلوم شد كه آنها هم سران اين جريان را در آن فهرست قرار نداده بودند و حالا آنها دعوا مي‌كنند كه چرا اسم ما را نداده‌ايد.
وي در پايان گفت: اصل تحصن مشكلي نداشت و اگر خوب عمل مي‌كردند بهره‌برداري خوبي داشتند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4502

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بادامچيان: ملت به آدم‌هايي كه غرب از آنان حمايت مي‌كند راي نمي‌دهند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016