پنجشنبه 10 ارديبهشت 1383

گزارش تصويري از تجمع اعتراض آميز زنان عليه سيمای لاريجانی، روزبه روزبهاني، گفتار نيک

تجمع برگزار شد به خوبی و قدرت .با جمعیتی بیشتر از آنچه حدس زده میشد .حضور کمرنگ مردان خیلی تو ذوق می زد .مراسمی بود با حرفهایی نو و در خور تامل :


نوشین احمدی : کار زیادی کرد زحمت فراوان کشید تا باز هم بانگ آزادی زن و انسان سر دهد .


خبرنگار فراوان بود و در این میان آسوشیتدپرس بود که خود نمایی می کرد .


مردان خیلی کم بودند .


مادر مادر است حتی اگر ...


فریاد زدند که : سیمای لاریجانی تحریم باید گردد .


مرضیه لنگرودی : اولین سخنران و سخن با اشاره به قانون اساسی آغاز نمود و از تضاد میان عمل و کردار اکابر قوم گفت و آنرا "ژنتیک رفتاری مسئولین" نامید .
و ردایی که سیما بر زن می پوشاند را لباسی نا همگون توصیف کرد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فیروزه مهاجر: سیما را آن دانست که مردم را تحمیق می کند تا به آن نتیجه که خود می خواهد برساند. خواستار تبیین ارزشهای انسانی به صورت افقی شد .و تلویحا از تحریم تلویزیون ایران گفت.


فریبا داوودی مهاجر : اشاره به سعی سیما در جلوه دادن زن به صورت موجودی ابله بیکار و پشت هم انداز که در مقابل خشونت مرد باید یکسره مطیع باشد و رام . حرف لاریجانی که گفت مشارکت در مستراح و انقلاب یکی است به میان آورد و فریاد بر آورد که اگر ما 25 سال یاورتان نبودیم به این قدرت می رسیدید؟


این هم از طیاره نمایندگان لاریجانی و همان مرد ریشو که فیلم می گرفت برای او فریاد اعتراضمان را برد. گفتند یک نفر را گرفته اند با دلهره بیرون آمدیم خبری نبود


تا 10 شب خانه هنرمندان و صحبت از امروز

روزبه روزبهانی

[گفتار نيک، وبلاگ روزبه روزبهاني]

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7009

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش تصويري از تجمع اعتراض آميز زنان عليه سيمای لاريجانی، روزبه روزبهاني، گفتار نيک' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016