چهارشنبه 13 خرداد 1383

اطلاعيه : اعضاي شوراي مركزي نهضت آزادي ايران در سفارت فلسطين با صالح زواوي سفير دولت فلسطين در ايران ديدار کردند، نهضت آزادي ايران

بسمه تعالي
Nehzat Azadi.gif

1/1870
11/3/1383

اطلاعيه

روز دوشنبه يازدهم خرداد ماه 1383 ساعت 30/11 صبح دبيركل نهضت آزادي ايران آقاي دكتر ابراهيم يزدي به اتفاق آقايان دكتر غلامعباس توسلي، مهندس هاشم صباغيان و مهندس غلامرضا مسموعي از اعضاي شوراي مركزي نهضت آزادي ايران در محل سفارت فلسطين واقع در تهران با آقاي صالح زواوي سفير محترم دولت فلسطين در ايران ديدار و پيرامون وقايع فلسطين گفتگو نمودند.
در اين ديدار نامه¬اي كه از طرف دبيركل نهضت آزادي ايران به آقاي ياسر عرفات نوشته شده بود (به پيوست) همراه با كمك¬هاي نقدي به جناب آقاي زواوي داده شد.
در اين سفر هيات نمايندگي نهضت آزادي ايران ضمن ابراز تنفر از جنايات ارتش اشغالگر اسرائيل از مبارزات بر حق مردم فلسطين براي تشكيل يك دولت مستقل در نوار غزه و سرزمين¬هاي اشغالي در كرانه باختري رود اردن حمايت كردند.

روابط عمومي

نهضت آزادي ايران


نامه ي دبيركل نهضت آزادي ايران به ياسر عرفات
بسمه تعالي

1870
11/3/1383

جناب آقاي ياسر عرفات
رهبر جنبش آزادي بخش فلسطين و صدر دولت فلسطين
رام الله، فلسطين اشغالي
توسط جناب آقاي صلاح زواوي، سفير محترم دولت فلسطين در ايران

با سلام و با آرزوي پيروزي ملت فلسطين
بار ديگر جنايت عليه مردم فلسطين موج تازه¬اي پيدا كرده است. ارتش اشغالگر، با نقض كليه معاهدات بين¬المللي و بي¬اعتنايي به اعتراضات جهاني با استفاده از پيشرفته¬ترين امكانات و تجهيزات نظامي به تخريب خانه¬ها و مزارع و مراكز كسب و كار مردم فلسطين دست زده است.
اشغالگران مي¬توانند خانه¬هاي فلسطينيان را خراب كنند، مزارع آنان را نابود سازند، بر سر آنها از زمين و هوا انواع بمب¬ها را فرو ريزند، آنها را دربدر سازند،اما نمي¬توانند ارادة آنانرا براي آزادي و استقلال درهم بشكنند.
بي¬ترديد ملت محروم و مظلوم فلسطين در طي بيش از نيم قرن گذشته مصائب فراواني را متحمل گرديده است. اما هرگز در برابر زور به زانو در نيامده و تسليم نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با احساس و ابراز عميق همدردي با ملت سرفراز فلسطين از طرف خود و شوراي مركزي نهضت آزادي ايران مراتب تنفر و اعتراض خود را نسبت به جنايات مستمر ارتش اشغالگر اسرائيل در نوار غزه و سرزمين¬هاي اشغالي در كرانه باختري رود اردن اعلام مي¬دارد.
همدردي¬هاي عميق ما را، همراه با هديه¬اي، اگر چه ناچيز، بپذيريد.

دكتر ابراهيم يزدي
دبير كل نهضت آزادي ايران

Copyright: gooya.com 2016