چهارشنبه 27 خرداد 1383

وکيل ايرج جمشيدي:اميدوارم تبديل قرارموقت موکلم به قرارهايي مثل قراروثيقه واعطاي مرخصي به آقاي جمشيدي منجرشود،ايلنا

وکيل ايرج جمشيدي گفت: اميدوارم ملاقات روز پنج‌‏شنبه بنده با رئيس محترم شعبه 26 دادگاه انقلاب به رفع پلمب ساختمان روزنامه توقيف شده آسيا, تبديل قرار موقت موکلم به قرارهايي مثل قرار وثيقه و اعطاي مرخصي به آقاي جمشيدي براي مطالعه پرونده منجر شود.
ناصر چوبدار در گفت و گو با خبرنگار "ايلنا", با اشاره به اينکه جلسه محاکمه آقاي جمشيدي 13 و 14 تيرماه سال جاري برگزار مي‌‏شود, گفت: ديروز ملاقاتي با آقاي حداد؛ رئيس محترم شعبه 26 دادگاه انقلاب در رابطه با پرونده آقاي ايرج جمشيدي داشتم. آقاي آيدين جمشيدي, فرزند آقاي ايرج جمشيدي نيز صبح ديروز جهت تحقيقات در اين پرونده در شعبه 26 حاضر شد که ادامه آن به روز پنج‌‏شنبه موکول شد.
عضو کميسيون حقوق بشر کانون وکلاي دادگستري افزود: در ملاقات امروز با آقاي حداد، در مورد رفع پلمپ ساختمان روزنامه توقيف شده "آسيا" صحبت کردم که ايشان اظهار اميدواري کرد که اين مسئله حل شود و ساختمان از حالت پلمب درآيد. در مورد بازداشت موقت آقاي ايرج جمشيدي در روز پنج‌‏شنبه نيز ملاقاتي با رئيس محترم شعبه 26 دادگاه انقلاب خواهم داشت تا بتوانيم ايشان را متقاعد کنيم که قرار بازداشت موقت موکلم را به قرار ديگري مثل قرار وثيقه تبديل کند.
چوبدار افزود: ادامه بازداشت موقت آقاي جمشيدي تا امروز, فشارهاي مالي و روحي زيادي به موکلم وارد کرده است, چون روزنامه آسيا روزنامه‌‏اي با 250 پرسنل بود و نقش موثري هم در مطبوعات اقتصادي داشت و حقيقتاً جايگاهش هم در رسانه‌‏هاي اقتصادي خالي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وکيل ايرج جمشيدي گفت: در همين راستا, مدير مسئول روزنامه توقيف شده آسيا يک بولتني در رابطه با فعاليت‌‏هاي روزنامه در ظرف يک‌‏سال و نيم فعاليت خود, منتشر کرده است. وقتي که بولتن را مطالعه کردم, تحت تاثير مثبتي قرار گرفتم که چگونه سردبير روزنامه در طول اين سالها فعاليت مثبتي داشته که واقعاً جنبه‌‏هاي مثبت اقتصادي کشور را به صورت تيترهاي اول روزنامه برجسته مي‌‏کردند. ما يک نسخه از اين بولتن را تقديم آقاي حداد کرديم که اميدواريم ايشان با مطالعه آن که طرز تفکر و خط مشي روزنامه را نشان مي‌‏دهد, نظر مثبتي در مورد موکلم نشان دهند.
چوبدار تصريح کرد: در روز پنج‌‏شنبه هفته جاري در ملاقات با رئيس محترم شعبه 26 دادگاه انقلاب در مورد اعطاي مرخصي چند روزه قبل از محاکمه به موکلم که بتواند در خارج از زندان خود را براي دفاع از مواضع مثبت روزنامه اقتصادي آسيا آماده کند، صحبت خواهم کرد که اميدوارم آقاي حداد با اين درخواست بنده موافقت کند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8987

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وکيل ايرج جمشيدي:اميدوارم تبديل قرارموقت موکلم به قرارهايي مثل قراروثيقه واعطاي مرخصي به آقاي جمشيدي منجرشود،ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016