چهارشنبه 27 خرداد 1383

خواب هاى آشفته آيت الله مشگيني، چنگيز عباسى

www.ch-abbasi.com
ch-abbas@online.no

در خبرها آمده بود كه عضو برجسته مجلس خبرگان رهبري جناب آيت الله العضمي مشگيني كه ضمنا امام جمعه قم هم تشريف دارند از ملاقات خود با امام زمان عجل الله تعالي شريف در خطبه نماز جمعه پرده برداشتند و اسرار هويدا فرمودند كه گويا اهالي مجلس هفتم قبل از انتخاب، ليستا و آدرسا، به حضور امام زمان از طريق فرشتگان گمنام امام زمان معرفي و حضرت ايشان هم ok را صادر فرمودهاند و رهبر معظم جمهورى اسلامي هم كه با عوالم غيب مرثبط ميباشند حكم خدا و امام غايب را به جا آورده و به انتصاب نمايندگان محترم امام زمان اقدام و از اين طريق وظيفه شرعى و بندگي اسلامي خود را به انجام رسانيدهاند.

از آنجاييكه اين مغز متفكر حكومت اسلامي همانند تمامي پيش كسوتان موجود از جنس خود در نهاد قدرت اسلامي بي جهت و بيمورد سخن نميگويند و حتما بايد فرمايشاتشان را ملهم از كشفياتشان تلقي نمود و از آنجاييكه در عالم كشف و شهود آنچه كه بر اين قوم الهام ميگردد بي بته نيست لذا حقير هم در پي استخراج معنا از گهر فرمايشات ايشان برآمدم تا چه در نظر آيد.
در احاديث و روايات عصر جديد آمده است كه امام به معناي پيشواست و پيشواي غايب آن دست غيبي است كه از پشت پرده سياست مملكتي را از طريق ايادي حاضر خود ميچرخاند. و حاكمان اينگونه ولايات دست نشاندگان آن پيشواي پشت پردهاند. اشاره جناب مشگيني به ملاقات با امام زمان هم در اين معنا در واقع اشاره به ملاقات با آقا به جهت كسب تكليف بوده است. اما در همين روايات عصر جديد گفته ميشود كه گويا منظور از آقا امام زمان، يعني قدرتمندترين انسان موجود به لحاظ قدرت تسخير و تصرف نظامي، همان آمريكا باشد و يا نماينده قدرت امريكا. البته اختلاف نظر ميان علماي احاديث عصر جديد هم كم نيست. گروهي رييس جمهور امريكا را داراي ويژگى امامت زمان ميدانند كه خود در واشينگتن مينشيند و ميخواهد كه جهان رابا كشتار ٨٥ در صد از مردم آن پر از عدل و داد نمايد و گروهي هم كه امروزه ديگر طرفداران زيادي هم ندارند معتقدند كه نه خير اين اسامه بن لادن است كه امام زمان است و فعلا در غيبت به سر ميبرد. حالا، آقاي آيت الله مشگيني هم كه انسان معاصر است، و بالاخره پيرو يكي از اين دو نحله فكري. اما كداميك؟ حقير معتقد است كه او عاقل است و پيرو تفكر پر طرفدار رياست جمهور امريكاست. و ملاقات ايشان هم با فرستادگان همين رييس جمهور امريكا بوده است و ok را هم از ايشان كسب فرمودهاند. و رهبر دست نشانده جمهوري اسلامي هم به تبعيت از ايشان اهالي مجلس هفتم را نصب فرمودند و گرنه تن به راي امت مسلمان ميدادند، كه همه ميدانيم كه ندادند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ميدانم كه بسياري با من موافق نيستند و ميگويند چطور ممكن است كه رهبر جمهوري اسلامي كه دايما نعرههاى ضد آمريكايي ميكشد به خواست امريكا عمل كند و دست نشانده امريكا باشد؟ من ميگويم گردن كلفتتر از اين رهبر خميني بود كه حتي رسما به امريكا فحاشي ميكرد ولي ماجراي ايران كنترا نشان داد كه آنهمه فيلم بوده است. و كمي از او كوچكتر اسامه بن لادن است كه او هم خود را امام زمان ضد آمريكا معرفي ميكند ولي حتي خواجه شيرازهم ميداند كه او هم مامور سيا است.
ولي اگر آقاى مشگيني منظورش اين است كه با امام دوازدهم شيعيان كه همان امام زمان باشد ملاقات و ok را گرفته است آنوقت بايد قبول كند كه ٨٥ در صد ملت ايران از امام زمان تبعيت نكردهاند و به نمايندگان امام زمان راي ندادهاند و از اين طريق و اين ترتيب به محاربه با خدا و رسول خدا و امام زمان بر خاستهاند و به همين دليل هم بنا به احكاميكه تا كنون از دستگاههاي قضايي جمهوري اسلامي در خصوص اينگونه مرتدين صادر شده است لابد بايد حكم قتل اين ٨٥ درصد را ايشان صادر فرمايند. و يا اينكه سه نقطه ميل بفرمايند و ديگر از اين خوابهاي آشفته براي ملت ايران نبينند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9000

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خواب هاى آشفته آيت الله مشگيني، چنگيز عباسى' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016