يكشنبه 31 خرداد 1383

نامه جمعي از فعالان ملي – مذهبي به سران سه قوه در خصوص وضعيت تقي رحماني، هدي صابر و رضا عليجاني، رويداد

جمعي از فعالان ملي – مذهبي در نامه‌اي به روساي سه قوه خواستار روشن شدن وضعيت پرونده اين زنداني ملي – مذهبي پس از گذشت يكسال شدند.
به گزارش خبرنگار «رويداد» در متن اين نامه كه نسخه‌اي از آن براي رويداد ارسال شده است آمده:


روساي محترم سه قوه

يك سال پيش آقايان تقي رحماني، هدي صابر و رضا عليجاني به اتهام مداخله در مسائلي كه در خرداد سال 1382 اتفاق افتاد، بازداشت شدند. از همان ابتداي بازداشت براي بسياري بي‌گناهي آنان از اتهامات وارد شده روشن گرديد. اين موضوع توسط مراجع رسمي امنيتي كشور از جمله وزارت اطلاعات تاييد شد و در گزارش كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي نيز بر آن صحه گزارده شد. علي رغم اين اظهارات، آقايان بيش از 4 ماه در سلول انفرادي محبوس شدند و هم اكنون نيز بدون برخورداري از تسهيلات بند عمومي در يك سلول بازداشت هستند. سراسر آنچه در يك سال اخير بر سر آقايان و خانواده‌هاي آنان گذشته است حكايت از استمرار بي‌عدالتي در حق آنان مي‌نمايد.

ما امضا كنندگان اين نامه با توجه به اينكه هنوز تكليف پرونده اين آقايان روشن نشده است در حاليكه مقامات رسمي كشور بر بي‌گناهي و عدم مداخله آنان در اتهاماتي كه به خاطر آن بازداشت شده‌اند تاكيد و تائيد مي‌نمايند، خواستار آزادي فوري تقي رحماني، هدي صابر و رضا عليجاني هستيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان اين نامه جمعي از فعالان ملي – مذهبي از جمله : محمد بسته نگار، حبيب‌الله پيمان، مسعود پدرام، عليرضا رجايي، احمد زيدآبادي، عزت‌الله سحابي، اعظم طالقاني، مرتضي كاظميان و مرضيه مرتاضي لنگرودي و عده‌اي ديگر از فعالان اين گروه سياسي اين نامه را امضا نموده‌اند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9142

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه جمعي از فعالان ملي – مذهبي به سران سه قوه در خصوص وضعيت تقي رحماني، هدي صابر و رضا عليجاني، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016