سه شنبه 16 تير 1383

سخنگوي دولت:تدوين لايحه‌ي حجاب در وزارت كشور كذب است، امروز

دبير هيات دولت با تشريح آخرين مصوبات هيات دولت از تصويب لايحه‌ي حمايت از حريم خصوصي خبر داد.
«عبدالله رمضان‌زاده» سخنگوي دولت در جلسه‌ي مطبوعاتي امروز از تصويب لايحه‌ي حمايت از حريم خصوصي در جلسه‌ي اخير هيات دولت خبر داد و ابراز داشت كه اين لايحه جهت تقديم به مجلس شوراي اسلامي مراحل اداري خود را طي مي‌كند و در هفته‌ي آينده تقديم مجلس خواهد شد.

رمضان‌زاده اظهار داشت: اين لايحه با الهام از احكام شرع مبين اسلام و به منظور حمايت از جسم افراد، اماكن خصوصي و منازل، حريم خلوت و تنهايي افراد، محل‌هاي كار و ارتباطات شخصي و خصوصي افراد و تبيين اصول 22 و 25 قانون اساسي مبني بر شفاف‌سازي اركان حكومت در زمينه‌ي حريم خصوصي به تصويب هيات وزيران رسيد.

رمضان‌زاده تصريح كرد كه مستندات قانون اساسي اين لايحه اصول 8، 14، 23، 22، 20، 25، 26، 76 و 90 قانون اساسي بوده است.

سخنگوي دولت همچنين اعلام كرد در جلسه‌ي روز گذشته‌ي هيات وزيران با توجه به وضعيت توليد گندم در كشور و اين كه ميزان توليد گندم به بالاترين حد خود طي چهل سال اخير خود رسيده است و وزارت خانه‌هاي جهاد و بازرگاني با مشكلاتي در زمينه‌ي خريد گندم مواجه شدند مقرر شد كه كليه‌ي نقدينگي مورد نياز براي خريد گندم از كشاورزان تا پايان مهرماه به طور كامل تأمين و در اختيار وزارتخانه‌هاي ذيربط قرار گيرد.

وي اظهار اميدواري كرد كه امسال جشن باشكوه خودكفايي گندم را داشته باشيم.

رمضان‌زاده همچنين از تامين مبلغ 10 ميليون دلار براي پرداخت ارز مورد نياز به دانشجويان بورسيه‌ي خارج از كشور و اساتيدي كه براي فرصت مطالعاتي به خارج از كشور سفر مي‌كنند، خبر داد.

سخنگوي دولت همچنين از تصويب چند موافقت‌نامه‌ي بين‌المللي در هيات دولت خبر داد و اظهار داشت: موافقت‌نامه‌هايي بين ايران و تركيه در زمينه‌ي قرنطينه‌ي گياهي و اصلاح نباتات، موافقت‌نامه‌ي همكاري بين ايران و پاكستان براي قرنطينه‌ي گياهي و حفظ نباتات و لايحه‌ي موافقت‌نامه بين دولت ايران و اندونزي به منظور اجتناب از اخذ ماليات مضاعف و جلوگيري از فرار ماليات مورد بررسي قرار گرفت.

سخنگوي دولت همچنين گفت: طي تاكيدات رييس جمهور و صرفه‌جويي بيشتر و اجرا كردن آن در اتمام پروژه‌هاي عمراني كشور سال گذشته دستوري به تمام استان‌هاي كشور داده شد كه امكان شروع پروژه‌هاي جديد فقط در صورتي به استان‌ها داده خواهد شد كه اين استان‌ها دو پروژه‌ي نيمه‌تمام را به پايان برسانند. هدف ما به اتمام رساندن 25 هزار پروژه‌ي نيمه‌تمام بود كه خوشبختانه با توجه به اتمام بخشي از پروژه‌هاي جديد جمعا در سال گذشته 37 هزار پروژه‌ي استاني به پايان رسيد و امسال هم در اين زمينه اقدامات ديگري را انجام خواهيم داد.

*** به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عبدالله رمضان‌زاده دبير هيات دولت در نشست مطبوعاتي روز دوشنبه‌ي خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره‌ي فيلترينگ سايت‌ها و صحبت‌هاي اخير وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، با بيان اين كه مواضع دولت در اين زمينه مشخص است، افزود: ما خواهان گسترش آزاد اطلاعات در جامعه هستيم و با توجه به تكنولوژي‌هاي جديد امكان جلوگيري از پخش اطلاعات وجود ندارد. آنچه در دولت مورد تاكيد و توافق نظر قرار گرفته است، تنها جلوگيري از سايت‌هاي غيراخلاقي و ضدديني است، در ساير موارد دولت تصميمي نگرفته و در اين زمينه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مصوبه‌اي دارد كه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بر اساس آن مصوبه، عمل خواهد كرد.

وي با بيان اينكه در تصميم‌گيري فيلترينگ سايتها وزراي ارشاد و اطلاعات دخالتي نداشته‌اند، اظهار اميدواري كرد كه همه به آزادي اطلاعات، احترام بگذارند.

وي در ادامه درباره‌ي تهيه‌ي لوايح متعدد در كميسيون لوايح دولت و اينكه آيا اين لوايح با توجه به تركيب مجلس به تصويب خواهد رسيد، اظهار داشت: كار تدوين اين لوايح از ابتداي دور دوم رياست جمهوري شروع شد و جلسات متعددي در معاونت حقوقي و امور مجلس رييس جمهور از سال 80 شروع شده كه نتايج كار در حال حاضر به نتيجه رسيده است.

دبير هيات دولت افزود: با توجه به اينكه مجموعه‌ي اين مصوبات و لوايح درباره‌ي حفظ حقوق شهروندي است، و با توجه به اينكه در تدوين اين لوايح از قانون اساسي و شرع برداشت شده است، تصور مي‌كنيم در مجلس مشكلي براي آنها بوجود نيايد.

رمضان‌زاده گفت: اين لوايح نياز جامعه‌ي امروز ماست و براي هركس كه مايل به پاسخگويي در مقابل مردم و جلوگيري از برخي وقايعي است كه در واقع تجاوز حكومت به حقوق افراد محسوب مي‌شود، تنظيم شده و اميدواريم در مجلس با واقع‌بيني با آن برخورد شود.

از سخنگوي دولت در خصوص تجمعات 18 تير و دستورات خاص در اين زمينه سوال شد؛ رمضان‌زاده پاسخ داد: براي روز 18 تير دولت دستور خاصي به وزارت كشور و استانداري‌ها نداده است، مطابق قانون اجازه‌ي برگزاري تجمعات بر اساس كميسيون ماده‌ي 10 انجام مي‌شود كه دولت در اين كميسيون فقط يك نماينده دارد و دو نماينده از مجلس و دو نماينده از قوه‌ي قضاييه در اين كميسيون حضور دارند و درباره‌ي برگزاري يا عدم برگزاري تجمعات تصميم‌گيري مي‌كنند.

از رمضان‌زاده درباره‌ي صحت تعطيلي باشگاه انديشه سوال شد، سخنگوي دولت با ابراز تاسف از تعطيلي باشگاه انديشه - وابسته به بنياد شهيد قدوسي از شخصيت‌هاي برجسته انقلاب - تصريح كرد: آقاي هاشمي رفسنجاني و آقاي خاتمي در اين زمينه مايل بودند كه اين بنياد فكري تعطيل نشود و كارهايش را انجام دهد و اگر اشكالي وجود داشت زمينه‌ي رفع آن فراهم شود. حتي پيشنهاد كمك نهاد رياست جمهوري براي تملك اين ساختمان به بنياد مطرح بود كه متاسفانه هنوز به نتيجه نرسيده است.

رمضان‌زاده مجددا از تعطيلي اين بنياد فكري و جايگاه انديشه‌يي در جامعه اظهار تاسف كرد و يادآور شد كه نمي‌دانيم دليل مخالفت با چنين جايگاههايي چيست.

در ادامه از سخنگوي دولت درباره‌ي تدوين لايحه‌ي حجاب از سوي وزارت كشور سوال شد؛ رمضان‌زاده پاسخ داد: آنچه در مورد تهيه‌ي لايحه‌ي حجاب توسط وزارت كشور مطرح شده كاملا كذب است و وزارت كشور در اين زمينه هيچ اقدامي انجام نداده و ما منبع و منشا طرح چنين ادعايي را نمي‌دانيم.

دبير هيات دولت هم چنين در پاسخ به سوالي درباره‌ي تعطيلي نمايشگاههاي بين‌المللي، اظهار داشت: بايد همه‌ي اجزاي حاكميت در جامعه ديدگاههاي جامع نسبت به مسائل داشته باشند و تمام مصالح ملي را در ريزبيني‌هاي جزئي كه گاهي وقتها فقط اهداف چندروزه دارند، خلاصه نكنند. نمايشگاههاي بين‌المللي يكي از ابزارهاي توسعه‌ي اقتصادي ملي در همه‌ي كشورهاست. در بسياري از كشورهاي دنيا نمايشگاههاي بين‌المللي در مراكز شهرها برگزار مي‌شود. برگزاري يك نمايشگاه در نزديكي بيابانهاي كوير لوت براي كسي جاذبه ندارد كه پيشنهادهايي به دولت مي‌شود.

وي گفت: ما در عين‌حال بر اين باور هستيم كه نحوه‌ي برگزاري فعلي نمايشگاهها مشكلاتي را در زمينه‌ي ترافيك براي شهروندان ايجاد مي‌كند و آنها خواسته‌هايي در اين زمينه دارند كه بايد شهرداري با توجه به امكاناتي كه در اختيار دارد و با توجه به نيازهاي كشور، برنامه‌ريزي كند.

دبير هيات دولت تصريح كرد: ما نمي‌توانيم با پاك كردن صورت مساله نسبت به حل آن اقدام كنيم. ما با 100 كشور دنيا براي برگزاري نمايشگاه با تاريخ مشخص قرارداد داريم. آيا كساني كه مصوباتي را ارائه مي‌دهند، تعليق اين منافع اقتصادي و يا مضار اقتصادي را نيز در نظر مي‌گيرند؛ اين براي ما محل شبهه است و اميدواريم دقت بيشتري در اين زمينه صورت گيرد.

دبير هيات دولت همچنين گفت كه فرمانداري و استانداري تهران در اين زمينه تمهيدات قانوني دارند و اقدام خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عبدالله رمضان‌زاده دبير هيات دولت در ادامه‌ي نشست مطبوعاتي روز دوشنبه‌ي خود با خبرنگاران درباره‌ي شروع فعاليت‌هاي زودهنگام انتخابات رياست جمهوري و زير سوال رفتن برخي از اقدامات مثبت دولت در حين اين فعاليت‌ها و هم‌چنين اظهارات اخير دبيركل حزب موتلفه اسلامي، اظهار داشت: طبيعي است هرچه به زمان انتخابات رياست جمهوري نزديك‌تر مي‌شويم تبليغات و فعاليت براي انتخابات رياست جمهوري بيشتر مي‌شود و همه از ابزارهايي كه در اختيار دارند استفاده مي‌كنند.

وي ادامه داد: من لفظ تخريب را در مورد سخنان اخير آقاي عسكراولادي به كار نمي‌برم اما مايليم كه از ايشان و ساير همفكرانشان بخواهيم كه نسبت به تمركز قله‌هاي ثروت در دست افراد خاص حساسيت بيشتري داشته باشند، تا در شركت‌هايي كه مالكيت آنها در اختيار عموم مردم و منافع آن نيز در اختيار مردم است.

رمضان‌زاده گفت: تمركز ثروت در انحصار افراد و نهادهاي خاص كه منافع آن‌ها به جيب مردم نمي‌رود بايد مورد سوال بيشتري واقع شود.

در ادامه خبرنگاري درباره‌ي اظهارات اخير وزير امور خارجه‌ي دولت جديد عراق در مورد ادعاي دخالت نظامي ايران و سوريه در اين كشور سوال كرد كه رمضان‌زاده پاسخ داد: من نشنيده‌ام كه تا به حال نامي از ايران برده شود، طبيعي است كه حق هر كشوري است كه اطلاعات لازم را به شهروندان خود انتشار دهد و مطمئنيم كه طي سالهاي اخير جز همراهي، همكاري، مساعدت و كمك به مردم عراق كار ديگري را انجام نداده‌ايم و ما از همه‌ي كشورهاي ديگر بيشتر مايل به برقراري ثبات و امنيت در عراق هستيم.

وي تاكيد كرد با توجه به اين كه اشغال عراق ثبات آن را به خطر انداخته است، امنيت و ثبات اين كشور را خواستاريم.

در ادامه از رمضان‌زاده درباره‌ي نامه‌ي اخضر ابراهيمي در مورد ادعاي دخالت ايران در عراق سوال شد؛ وي پاسخ داد: طبيعي است همه‌ي طرف‌هاي درگير در عراق به نقش حياتي، اساسي و كارساز جمهوري اسلامي ايران در اين كشور اذعان دارند و طبيعي است كه دبيركل محترم نيز همكاري و همراهي ايران را براي ايجاد ثبات در اين كشور خواستار باشند و ما هم آمادگي خود را هميشه اعلام كرده‌ايم.

وي اظهار داشت: ما معتقديم مردم عراق توانايي اداره‌ي كشور خود و برقراري امنيت در اين كشور را دارند.

از رمضان‌زاده در مورد ادعاي برخي افراد دستگيرشده در عراق مبني بر عبور از مرزهاي افغانستان و ايران و ورودشان از طريق اين مرزها به عراق، سوال شد كه وي پاسخ داد: اين مثال نشان مي‌دهد كه اگر افرادي از افغانستان به عراق رفته‌اند خود آمريكايي‌ها كه در افغانستان هستند اين افراد را فرستاده‌اند.

وي مجددا تاكيد كه ما خواهان صلح و ثبات در عراق هستيم و به هيچ‌وجه اجازه‌ي ايجاد بي‌ثباتي در عراق كه منشا آن مرزهاي ايران باشد را نمي‌دهيم.

سخنگوي دولت درباره‌ي محاكمه‌ي صدام و كيفرخواست و طرح دعوا از سوي ايران نسبت به صدام، گفت: ما همه‌ي مدارك و مستندات لازم را بر اساس اصول بين‌المللي ارائه كرده‌ايم و به دادگاه نيز ارائه خواهيم كرد. دولت و ملت ما بيشترين خسارت را از رفتارهاي رژيم بعثي داشته و ما همه‌ي اطلاعات را در اين زمينه ارائه خواهيم داد.

رمضان‌زاده درباره‌ي سفر اخير بشار اسد رييس جمهور سوريه به ايران يادآور شد كه اين سفر در ادامه‌ي سفر‌هاي دوره‌يي بين دو كشور بوده است.

از رمضان‌زاده درباره‌ي فعاليت گروهي به نام "پژاك" و درگيري در مرزها و كشته شدن دو نفر، سوال شد؛ سخنگوي دولت اظهار داشت: اين گروه يك گروه غيرايراني است كه در مرزهاي تركيه فعال هستند و گاهي به صورت غيرقانوني در مرزهاي ما تردد دارند، در مورد اين گروه اطلاع خاصي ندارم.

از سخنگوي دولت درباره‌ي اظهارات اخير جك استراو مبني بر قابل قبول نبودن نمايش ملوانان انگليسي با چشم‌هاي بسته، سوال شد كه وي پاسخ داد: بايد در مورد ملوانان انگليسي مسائل داخلي انگليس را نيز در نظر بگيريم و احساس كنيم آنچه گفته مي‌شود بيشتر براي تبليغات داخلي كشورشان است. آنچه با ما مطرح شده متفاوت از چيزي است كه جديدا مطرح مي‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عبدالله رمضان‌زاده دبير هيات دولت در ادامه‌ي نشست مطبوعاتي روز دوشنبه‌ي خود با خبرنگاران در‌باره‌ي استعفاي مرتضي مبلغ و برخي تغييرات در وزارت كشور و برخي نظرات مطرح شده از سوي مجلس اظهار داشت: قرار نيست آقاي مبلغ استعفا دهد و تا جايي كه اطلاع دارم قرار نيست تغييراتي در وزارت كشور اتفاق بيفتد.

وي گفت: دولت بر اساس سياست‌هايي كه از قبل اتخاذ كرده ادامه‌ي اين سياست‌ها را به مصلحت كشور مي‌داند و تا آخرين لحظه بر پيماني كه در برنامه‌هاي اعلام شده داشته پايبند خواهد بود.

رمضان‌زاده تصريح كرد: ما محكم و استوار از آنچه اعلام كرده‌ايم دفاع مي‌كنيم، همكاري با مجلس شوراي اسلامي، نيز از همان مواردي است كه اعلام كرده‌ايم و ما وظيفه داريم با قانونگذاران همكاري كنيم و اين كار را خواهيم كرد. البته هر كس در چارچوب وظايف قانوني تعريف شده‌ي خود اقدام خواهد كرد.

وي تاكيد كرد: تغيير و تحول در وزارتخانه‌ها اساسا در حيطه‌ي وظايف مجلس نيست مگر در مورد شخص وزير كه مجلس مي‌تواند با سوال و تذكر نسبت به وزير تصميم‌گيري كند.

در ادامه از سخنگوي دولت سوال شد كه اگر آمريكا به سوريه حمله كند موضع ايران چگونه خواهد بود؟

رمضان‌زاده پاسخ داد: سال‌هاست كه ما با سوريه جلسات مرتبي در مورد مسايل دو كشور داريم. ما با تجاوز و حمله‌ي نظامي به هر كشوري در دنيا مخالف و معتقديم كه سياست‌هاي در پيش گرفته شده‌ي جنگ طلبانه‌يي كه آمريكا طي دو سال اخير در پيش گرفته براي خود آنها نيز نتايج منفي داشته و بعيد مي‌دانيم كه عقل سياسي‌اشان به آنها اجازه بدهد كه به كشور ديگري حمله كنند.

رمضان‌زاده در ادامه در پاسخ به سوالي درباره‌ي فعال شدن سايت سخنگوي دولت، يادآور شد: ما بايد براي اطلاع‌رساني از همه‌ي ابزاري كه مي‌توانيم استفاده كنيم. سايت‌ هم يكي از ابزارهاي جديدي است كه در اختيار ما است.

وي گفت: به علت محدوديت‌هايي كه در استفاده از صدا و سيما داريم به سايت پناه آورديم و از رسانه‌هاي ديگر استفاده مي‌كنيم و اميدواريم شيوه‌هاي جديدي را نيز در پيش داشته باشيم.

وي درباره‌ي دليل سياسي بودن اكثر لوايحي كه از سوي دولت تهيه مي‌شود و اقتصادي نبودن لوايح، گفت: برخي لوايح اقتصادي‌ما طي سال‌هاي اخير به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده است. لايحه‌ي پولشويي و طرح مجلس در مورد مناقصه نيز از جمله مواردي است كه فعلا در مجمع تشخيص مصلحت نظام است و اميدواريم كه هر چه زودتر به نتيجه برسد.

دبير هيات دولت با بيان اينكه گزارشات كاملي را در دست تهيه داريم، خاطرنشان كرد كه طي ماه‌هاي آينده گزارش‌هاي بيشتري از دولت منتشر خواهد شد.

در ادامه‌ي اين نشست مطبوعاتي رمضان‌زاده در پاسخ به سوالي درباره‌ي مطرح شدن حق ارث زوجين از سوي يكي از نمايندگان مجلس، گفت: ارث بردن زوجين اظهار نظري است كه از سوي يكي از خانم‌هاي مجلس مطرح شده و تا وقتي به صورت طرح يا لايحه درنيامده نمي‌توان راجع به آن اظهارنظر كرد.

سخنگوي دولت در مورد سوالي درباره‌ي تنش‌زايي در سياست خارجي كشور، تصريح كرد: در داخل كشور ما نظرات مختلفي درباره‌ي سياست خارجي وجود دارد، جمعي به تعامل با دنيا معتقدند و جمعي به مقابله با دنيا. سياست دولت همواره تعامل منطقي و مبتني بر منافع ملي با تمام كشورهايي بوده است كه منافع ملي را به رسميت مي‌شناسند و خواهان برابري در روابط بين الملل هستند، اما ديگران نظرهاي ديگري داشته‌اند، در جامعه‌ي ما بيان نظرات آزاد است البته تا جايي كه مخالف دولت باشد.

خبرنگاري با اعتقاد به فضاي نااميد كننده‌‌ي انتخابات آينده‌ي رياست جمهوري، از سخنگوي دولت در اين مورد سوال كرد كه وي پاسخ داد: واقعيت اين است كه مشاركت سياسي طي دو سه سال اخير افول داشته است. ما نبايد خود را فريب دهيم و بگوييم كه مشاركت بالا بوده است. بايد دلايل اين افول را پيدا و نسبت به اين مساله تصميم‌گيري كرد كه چرا فضاي حماسي دوم خرداد و هيجده خرداد و مشاركت بالاي مردم دچار افول شده است. حتما دلايل علمي مي‌توان براي اين مورد پيدا كرد و براي افزايش مشاركت سياسي مردم راه‌حلي يافت راه‌حل دولت گسترش فضاي آزاد، گسترش فضاي نقد، گسترش مطبوعات آزاد و حمايت از فضاي انتقادي در جامعه بوده است.

در ادامه خبرنگاري از رمضان‌زاده درباره‌ي اظهارات دبير شوراي عالي امنيت ملي مبني بر اينكه تعليق غني‌سازي حداقل يك روزه و حداكثر يك ساله خواهد بود سوال كرد. سخنگوي دولت در پاسخ اظهار داشت: اگر گفته‌هاي شما درست باشد و آقاي روحاني چنين چيزي گفته باشند با توجه به مسووليتي كه در اين زمينه دارد و خودشان نيز اطلاع‌رساني مي‌كند حتما درست است.

در ادامه از رمضان‌زاده در مورد تعيين استانداران استان‌هاي خراسان شمالي و جنوبي، سوال شد. سخنگوي دولت پاسخ داد: وزارت كشور در مورد استانداران به تصميم‌گيري نهايي رسيده است اما هنوز به دولت اعلام نكرده‌اند كه در دستور كار دولت قرار گيرد.

وي هم‌چنين در مورد تعيين وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: با توجه به اطلاعاتي كه دارم و مربوط به دولت نيست، تصميم نهايي به زودي انجام خواهد شد و تقريبا به قطعيت رسيده است.

رمضان‌زاده در مورد امضاي توافقنامه‌اي از سوي دبير شوراي عالي امنيت ملي در بروكسل بدون هماهنگي اظهار داشت: در مورد امضاي قرارداد در بروكسل من شخصا و فكر مي‌كنم دولت هم تا به امروز اطلاعي از موافقتنامه‌ايي كه آقاي روحاني در بروكسل امضاء كرده باشند ندارد. طبيعتا اگر كسي از اين موضوع اطلاعي دارد مي‌تواند ادعاي خود را طرح كند.

سخنگوي دولت هم‌چنين گفت: آقاي روحاني در بروكسل چيزي را امضاء نكرده است.

در ادامه از سخنگوي دولت درباره‌ي صحت سخنان احمد چلبي مبني بر اين كه “بند مربوط به حمله‌ي عراق به ايران از كيفرخواست صدام حذف شده چون ايران مدارك را به دادگاه ارايه نداده است“ سوال شد، رمضان‌زاده گفت: ما همه‌ي مدارك را ارايه نداده‌ايم و اين بحث درست است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از رمضان‌زاده‌ درباره‌ي اظهارات اخير جك استراو در مورد مسايل هسته‌يي ايران و تاثير اين اظهارات بر روي ايران و لندن سوال شد كه وي پاسخ داد: ما مطمئن نيستيم كه آقاي استراو هميشه پاي حرف‌هاي خود مي‌ايستد.

وي درباره‌ي تصميماتي كه دولت براي روز 18 تير ماه در نظر گرفته با بيان اينكه دولت براي صدور و يا عدم صدور مجوز تجمع در اين روز تصميمي نگرفته است خاطرنشان كرد كه بحث خاصي در دولت مطرح نشده است. نهادهاي امنيتي وظايف خود را انجام مي‌دهند، ما پيش بيني مشكل خاصي را نمي‌كنيم طبق روال قانوني مجوز تجمعات به كميسيون ماده 10 احزاب ارجاع خواهد شد و بحث خاصي در اين زمينه در دولت انجام نشده است.

رمضان‌زاده تصريح كرد كه دولت در خصوص روز 18 تير دستور خاصي را به وزارت كشور و استانداري‌ها نداده است.

رمضان‌زاده در ابتداي اين نشست مطبوعاتي با اشاره به تيتر يكي از روزنامه‌ها كه به ممانعت از حضور خبرنگار آن روزنامه در نشست مطبوعاتي هفته‌ي گذشته‌ي سخنگوي دولت اختصاص داشت، نسبت به اين مورد ابراز گله و تاكيد كرد كه خبرنگاران براي شركت در جلسات مطبوعاتي دولت بايد از رسانه‌ي خود معرفي‌نامه داشته باشند و من از كم لطفي دوستان اين روزنامه گله‌مندم.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9754

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي دولت:تدوين لايحه‌ي حجاب در وزارت كشور كذب است، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016