جمعه 19 تير 1383

عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشگاه تهران: پرونده" عزت ابراهيم نژاد" را تا رسيدن به يک نتيجه مشخص پيگيري مي‌‏کنيم، ايلنا

عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشگاه تهران و علوم پزشکي تهران گفت: به عنوان نماينده جنبش دانشجويي بحث پرونده" عزت ابراهيم نژاد" را تا رسيدن به يک نتيجه مشخص پيگيري مي‌‏کنيم.
بهروز نعمت دوست در گفت وگو با خبرنگار" ايلنا", با بيان اين مطلب که پس از لغو شدن تمامي مراسمات تشکل متبوع خود توسط وزارت کشور، تصميم به ملاقات با خانواده" عزت ابراهيم نژاد" گرفتيم گفت: خوشبختانه عليرغم تمام تهديداتي که با اين خانواده شده بود و از آنها خواسته شده بود که هيچ برنامه اي به مناسبت سالگرد فرزندشان نداشته باشند اما صبح روز پنج شنبه با پيگيري هاي انجام شده توانستيم با اين خانواده در منزلشان ديدار کنيم.
بهروز نعمت افزود: خواهر "عزت ابراهيم نژاد" در اين ديدار اظهار داشت که به ما اعلام شده است؛ يا بايد شهادت فرزندمان را قبول کنيم و يا پرونده را پيگيري کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9871

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشگاه تهران: پرونده" عزت ابراهيم نژاد" را تا رسيدن به يک نتيجه مشخص پيگيري مي‌‏کنيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016