چهارشنبه 31 تير 1383

توافق «تقريباً قطعي» بر سر كانديداتوري ولايتي از سوي راستگرايان، رويداد

آخرين اخبار از گزينه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب براي انتخابات 84

علي اكبر ولايتي
يك منبع آگاه روز سه‌شنبه 30 تيرماه به خبرنگار «رويداد» اطلاع داد كه در شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي بر سر كانديداتوري «علي اكبر ولايتي» در انتخابات رياست جمهوري توافق تقريباً قطعي حاصل شده است.
به گفته اين منبع، ولايتي هم كه مورد تأييد مقام رهبري قرار دارد و هم از حمايت تشكل‌هاي سنتي‌ راست نظير جامعه روحانيت، جامعه مدرسين حوزه علميه قم و به ويژه جمعيت مؤتلفه برخوردار است، با وجود مخالفت‌هاي برخي تشكل‌هاي راست افراطي نظير انصار حزب‌الله و جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي كه خواستار كانديدا كردن «سيد محمود احمدي‌نژاد» شهردار تهران هستند، به اين جايگاه دست پيدا كرد.

بنابر اين خبر، از هم اكنون برنامه‌ريزي براي دعوت از ولايتي در مجامع سياسي و ديپلماتيك، حضور گسترده در برنامه‌هاي تلويزيوني، تبليغات از طريق ائمه جماعات و نيز بسيج و سپاه آغاز شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است ولايتي در رايزني‌هايي كه با مقام رهبري و نيز اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم براي كانديداتوري خود داشت، بر ضرورت حضور «چهره‌‌اي داراي سوابق ديپلماتيك و شناخته شده در عرصه بين‌المللي» در سمت رياست جمهوري تأكيد مي كرد و مسايلي نظير فشارهاي موجود بر ايران درباره مسائل حقوق بشر، فعاليت‌هاي هسته‌اي، صلح خاورميانه و حمايت از گروه‌هاي تروريستي را كه با پيروزي احتمالي بوش در انتخابات رياست جمهوري تقويت خواهد شد، مورد اشاره قرار مي‌داد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10225

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توافق «تقريباً قطعي» بر سر كانديداتوري ولايتي از سوي راستگرايان، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016