پنجشنبه 8 مرداد 1383

كانديداتوري قطعي «ولايتي» از سوي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب، رويداد

خبرنگار «رويداد» روز چهارشنبه 7 مردادماه كسب اطلاع كرد كه كانديداتوري «علي‌اكبر ولايتي» مشاور مقام رهبري و وزير سابق امور خارجه از سوي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي(ستاد فرماندهي جناح راست) براي انتخابات رياست جمهوري قطعي شده است.


بنابراين خبر، چندتن از سران شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب پس از حصول توافق ملاقاتي نيز با مقام رهبري داشته‌اند و اين موضوع را با ايشان در ميان گذاشته‌اند. مقام رهبري هم در پاسخ ضمن استقبال از حضور ولايتي، در عين حال گفته اند كه عملكرد انتخاباتي شوراي هماهنگي نبايد به گونه‌اي باشد كه كانديداي آن در انتخابات در افكار عمومي «منتسب به رهبري» شناخته شود.

همچنين خبر ديگر حكايت از آن دارد كه ولايتي سهام چند ده ميليارد توماني خود در يك بيمارستان خصوصي (پارس) را به فروش گذاشته تا بخشي از هزينه‌هاي انتخاباتي خود را تامين كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين ميان، خبرنگار «رويداد» كسب اطلاع كرد كه از سوي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب به تمامي رسانه‌هاي وابسته گفته شده كه از هرگونه خبر يا تحليلي كه گرايش اين جريان به نامزدي ولايتي را آشكار سازد، خودداري كنند و كماكان تبليغات و شعارهاي خود را معطوف افرادي نظير «محمود احمدي‌نژاد» شهردار تهران كنند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10498

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كانديداتوري قطعي «ولايتي» از سوي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016