جمعه 20 شهريور 1383

نظرات خوانندگان خبرنامه پيرامون بازداشت هاي اخير

لطفا صرفا به امضا و حداکثر يک خط اکتفا نماييد، مطالب تکراري، طولاني و غير مرتبط خذف خواهند شد. با توجه به تعداد بازديد کنندگان ممکن است بعد از ارسال نظر، اين صفحه به مدت طولاني به حالت اول باز نگردد، در اينصورت از نگارش مجدد پيام خودداري فرمائيد و مطمئن باشيد بعد از مدتي نظر شما نيز بطور خودکار درج خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حقوق‌بشر | بازديد 12574 | نظر 163 | دنبالک 10 | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالاي صفحه 
دنبالک:
http://207.44.134.168/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11476

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نظرات خوانندگان خبرنامه پيرامون بازداشت هاي اخير' لينک داده اند.

صفحه ی اعتراض به دستگيری خبرنگاران و وب لاگ نويسان را در خبرنامه ی گويا امضا کنيد!
مسئولان خبرنامه ی گويا، در زير خبر دستگيری اخير خبرنگاران و وب لاگ نويسان، بخش نظرخواهي را به امضا و اعتراض خوانندگان اختصاص داده اند. با ه...
ف.م.سخن
September 9, 2004 12:06 AM

جنگ با اژدهای چندسر اینترنت
Given the recent arrests of three young journalist/bloggers over reformist websites, we all should do whatever we can to beat Saeed Mortazavi who is behind the crack down on these websites to make him understand that he simply can not fight with a big,...
Editor: Myself (Persian)
September 9, 2004 12:34 AM

دستگيری وبلاگ‌نويسان و پُشت پرده!
به من ثابت شده هر وقت جمهوری اسلامی در حال ا...
zohari
September 9, 2004 01:23 AM

http://www.baba.eparizi.com/biderang/001981.html
بدجوري مرتضوي خرش را زين کرده تا به...
بي درنگ | شادي شاعرانه
September 9, 2004 03:15 AM

صفحه ي اعتراض به دستگيري خبرنگاران و وبلاگ نويسان
مسوولان خبرنامه ی گويا، در زير خبر دستگيری اخير خبرنگاران و وب لاگ نويسان، بخش نظرخواهي را به امضا و اعتراض خوانندگان اختصاص داده اند. با ...
فانوس
September 9, 2004 10:56 PM

گروگان گیری و اجبار به سکوت
...
Tereza's Links
September 11, 2004 05:22 AM

عمو قاليباف! زنجير ما رو هم بافتيد؟
به بهانه بافتن قالي ، کرور کرور پول از خزانه ملت برداشت مي کنيد .. دست ها به کار بافتن مشغول مي شوند .. يک تار سپيد ، صد پود سياه .. قالي که تمام ...
Shadi-e Shaerane | شادي شاعرانه | Erfan Parizi
September 11, 2004 05:08 PM

افاضات جديد
آهاي ملت ، گفته بودم که اگه به اونجام فشار بياد اينجا خالي ميکنم ولي فکر نميکردم اينقدر زود به سر بياد زمان غيبت ما. اولين فشار وارده که بد
Kalagh Siah
September 12, 2004 12:54 AM

اطلاعيه مهم دادستانی در مورد بازداشت های اخير
با کمال تاسف شاهديم که در طی چند روز اخير موج تازه ای از حملات ناجوانمردانه از سوی دشمنان نظام و اسلام و به قصد تشويش اذهان عمومی آغاز گشته. ...
بر ما چه گذشت
September 12, 2004 03:15 PM

تماشاي به آتش کشيده شدن خويش نشسته ايم
مي داني چه حسي دارم ؟ .. اول فيلم مسافران بيضايي يادت هست ؟ .. بازيگران خود را معرفي مي کنند و مي گويند ما تا چند لحظه ديگر در جاده تصادف خواهيم...
بي درنگ | شادي شاعرانه
September 13, 2004 02:11 AM

نظرات
[Arash Sigarchi - October 5, 2004 04:32 AM]

Salam ... Man ke digar aghlam Ghad nemidahad baraye azadi Bacheh ha che bayad kard amma Yek Pishnahad daram. magar gheyr e in ast ke Vezarat e etelaat e khatami hameh ra taht e feshar gozashteh ?!! khob biaeem khatami ra taht e feshar bezarim .....

[Mori - October 4, 2004 10:59 PM]

shariatmadari should know that his actions are closely going to be watched , these people are against the interest of our country and our people, we will keep tracking their deed , they have no place in the history of our beloved Iran.As well we have to monitor their movement outside of Iran, in order to expose them for possibly if had any connection to the death of innocent Iranian people.

[رضا - October 4, 2004 02:56 PM]

اطلاعیه شیطانی (بسیار محرمانه)

به گزارشی که از سوی سرویس مخفی نیروهای شیطانی ما از حزب ال. های کشور موسوم به ایر. هم اکنون به دست ما رسیده توجه فرمایید. ضمناٌ فرامین ذیل التحریر در حکم بخشنامه تلقی شده و دیگه بخشنامه و کاغذ بازی و از این مسخره بازیها لازم نیست همینه که اینجا اومده رو گوش کنید.

فرزندان گمنام ما از گروهی از درستکاران نمازخوان اطلاعاتی فوق العاده محرمانه را کش رفتند. و برخی از اطلاعات نیز در هنگام خواب از متهمان پرونده در زیر لحاف خارج شده بود که توسط متخصین امر که خوشبختانه کلاٌ در صف نیروهای شیطانی قرار دارند ترجمه شده است.

این افراد معلوم الحال با راه انداختن شبکه ای به نام کبوتران سپید خونین بال شهیدان ملت.....هر چند وقت یک بار در حضور فردی مجهول الحال موسوم به سید ع. خ. که نماینده مخصوص خ. در کشور ایر.. است جلساتی تشکیل می دهند ودر باره مسائل مهم بحث و تبادل نظر کنند( به اصطلاح ما شیاطین زیر آب بزنند). منشی جلسات فردی موسوم به حسین دین گردالی است که نتایج جلسات را در مطبوعه ای بسیار اسلامی منتشر می کند (هر شیطانی یک صفحه از مطبوعه ذکر شده را بخواند بلافاصله به راه راست رفته و محدورالدم می شود).

علاوه بر این، شبکه مذکور در محل اقامت دائمی فردی موسوم به هاش. رف پسته منابع جهانی را پشت درهای بسته چانه زنی می کنند. سپس در مکان نماز سیاسی عبادی یکشنبه حضور می یابند و به امامت شخصی موسوم به بهشت نی مشتهای محکم می زنند. در همان مکان مدتی پیش شخص دیگری موسوم سیاه ای بطور علنی از ارتباطات پشت پرده خود با یکی از ائمه مجهول المکان موسوم به مه.. پرده برداشت. لازم به ذکر است امام مذبور به دلیل سرپیچی از سلسله مراتب و دخالت در امور حوزه ولایی متهم به جعل امضاء سید ع. خ. در امضاء مدارک کارمندان مجلس تحت امر سید ع. خ. بوده که با شکایت ایشان، قاضی القضات معروف سعید م. امام مذکور را تحت تعقیب قرار داده است. این خدا پرستان با دین و ایمان به این نیز بسنده نکرده و با قرار دادن فردی به نام سخنران مشهدی در یکی از اماکن مقدسه وجوه شرعیه مردم را به دامان اسلام وارد می کنند. فرد مزبور از لحاظ جغرافیایی در همسایگی یکی از خداپرستان بسیار سرشناس به نام بن لادن سکنا گزیده است (توضیح از نام برده به خاطر استفاده از اسم اصلی عذر می خواهیم چون ایشان بیش از حد تابلو هستند و همه می شناسندشون).

یکی دیگر از ماموران اطلاعاتی اقتصادی گروه مزبور که در بازار تهران مشغول عبادت است شخصی موسوم به دوستخدا پسر امامی است. وی یک هیات مخوف بسیار اسلامی و دینی را راه اندازی کرده و می چرخاند و به اعمال شدیداٌ نیک شدیداٌ مشغول است. پیش از این وی ریاست نهاد ضد شیطانی رفع بلا را به عهده داشت.

مغز متفکر گروه مخوف کبوتران سپید خونین بال شهیدان ملت..... فیلسوفی فوق العاده مسلمان موسوم به چراغ است. نامبرده مدرسه داوران فوتبال را هدایت می کند که پوششی برای هدایت قوه قهریه حکومت بسیار دینی و اسلامی کشور ایر. است.

علی مازندران سفلی مسئول تبلیغات دینی گروه مذبور بوده که تا همین چند وقت پیش مسئول اشائه دین مبین اسلام بود که به دلیل پاره ای مسائل خودش رفت و به جاش آژان ض. مسئولیت پخش اعتقادات دینی در کنار تبلیغ ماده ای زرد رنگ موسوم به پ. نمکی را به عهده گرفت (از آنجا که خوردن ماده مذکور موجب هدایت به راه راست می شود جزو مواد بسیار سمی برای شیاطین طبقه بندی شده است).

نمایندگی گروه مذکور در بهشت برین شخصی موسوم به سعید ام. است که از ورود افراد بدون حجاب اسلامی به بهشت جلوگیری به عمل می آورد. وی که بدنبال زیاده روی در مصرف ماده ای موسوم به پودر بهداشتی به جهان باقی وارد شد در این جهان نیز با راه انداختن شبکه زیر هوایی به شناسایی و تارو مار کردن عناصر نفوذی در بهشت برین کرده است.

باتوجه به وسعت اطلاعات وارده که بیش از حد این اطلاعیه است فعلاٌ دستورات ضروری زیر به شیاطین همیشه در صحنه ابلاغ می شود تا در فرصت مقتضی جزئیات کامل این باند در برنامه هویت افشا شود. لذا از کلیه شیاطین شریف اکیداٌ خواستاریم که از هرگونه تماس با افراد شدیداٌ دینی مذکور رد این اطلاعیه خودداری کنند. ضمناٌ مناطق زیر برای حضور شیاطین ممنوع الورود اعلام می شود:

1- در تهران خیابان فلسطین حد فاصل خیابان جمهوری ا. تا خیابان امام خ. (سپه سابق). این مکان به دلیل غلظت بالای ایمان جزو مناطق بسیار خطرناک معادل با منطقه ای اتمی برای انسانها قلمداد می شود.

2- ایضاٌ خیابان ولی ع. محدوده جام جم. این ناحیه به دلیل تشعشعات فوق العاده ایمانی برای شیاطین خصوص کودکان بسیار سمی قلمداد می شود.

بزودی اطلاعات کاملتری از گروه مذکور توسط این ارگان ارائه خواهد شد. اینجانب موفقیت همه شما عزیزان من را از شیطان رجیم خواستارم و امیدوارم با این اقدام لقد یواشی به اونجای دشمنان زده شده باشد (توضیح برای انسانها: ما شیاطین به جای مشت محکم به دهان لقد یواش به اونجای دشمنان می زنیم).

اداره اطلاعات کيهانی شياطين عزيز

[شب چراغ - October 2, 2004 09:31 PM]

بیانیه بزرگترین حامیان بازداشت شدگان در داخل کشور و حامیان خارجی آنها بسیار تامل بر انگیز است! همگان محکوم می کنند تاکید می کنند از آن سر دنیا وعده سرنگونی می دهند... و دست و آخر هیچ! دعوای هر دو طرف به نظر من مصداق این جمله است: اللهم الشغل الظالمین بالظالمین ...
شب چراغ

[غمگین - September 30, 2004 12:53 AM]

برای خودم و همه جوانان ایران زمین متاسفم.
خاک بر سرمان که حکومتی داریم ظالم که حتی از ورود به حریم خصوصی زندگی اشخاص نیز ابایی ندارد(ماجرای عباس عبدی ) و استاد دانشگاهش را به اعدام محکوم می کند و حالا هم با افتخار از بازداشت چندجوان دلپاک حرف میزند.نمیدانم خدا تا کی صبر دارد که این بی ناموسان هر چه می خواهند به نام دین بکنند و نام خدا و دینش را هر لحظه لگدمال کنند.کسی پاسخ دهد.
آیا راهی برای رهایی جز مرگ هست ؟
آیا ما تا ابد محکوم به سکوتیم؟
آیا خداچشمانش رابسته ؟
کسی پاسخ دهد
اینها چه می کنند؟
جوانان مارا میگیرند و هر غلطی میخواهند می کنند
و آنگاه احمقی به نام هخا یک مشت اراجیف میبافد و ملت هم ...
کسی پاسخ دهد
ما شکایتمان را به کجا بریم؟
دردمان را به که بگوییم؟
کسی پاسخ دهد...

[پاسارگاد - September 29, 2004 05:36 PM]

ابراز همياري مرا پذيرا باشيد

[firuz azar - September 28, 2004 04:48 PM]

Nango nefrat bar sistemi ke hamiye inchenin mozdorane jenayatkarist ke hadafash joz az qaarate manabe maddi va ensaniye darsade balaii az afrade bashar nist.

[غریبه - September 28, 2004 02:58 PM]

ببینیم این سدی که حکومت در برابر خواسته های مردم قرارداده تا کی دوام میآورد؟ خوشبختانه از حداقل هوشمندی(برای کم کردن فشار پشت این سد لرزان)هم برخوردار نیستند.

[مسعود - September 28, 2004 04:07 AM]

برای سيستم قضايی يک کشور خجالت آور است که در آن مدير يک سازمان تابعه اعمال سازمانش را با متنی تا اين حد شخصی و غير حرفه‌ای توجيه کند. آقای مزروعی که شخص با اهميتی بوده اين پاسخ را گرفته، وای به حال مردم عادی وای.

[saeed farahany - September 27, 2004 06:21 PM]

man be onvane yek khabar negar az dastgiriye doostane khabarnegar va veblag nevis moteasefam va omidvaram harcheh zoodtar azad shavand.barayeshan arezooyebordbary mikonam

[khers mehrban - September 26, 2004 11:08 PM]

دستگیری فعالان اینترنتی را محکوم می کنیم و امیدی به اصلاح این نظام نداریم///.زنداني سياسي آزاد بايد گردد///دستگيري و زنداني کردن اهالي قلم ، جز به تيز شدن بيشتر نوک قلم و نشانه رفتن چشمه فتنه نخواهد انجاميد .///. ضمن محکوم کردن و ابراز انزجار از دستگيري هاي انجام شده ، از تمامي نويسندگان و مراجع بين المللي تقاضاي پيگيري وضعيت دوستان مان را دارم///!بازداشت شاعر و روزنامه نگاري چون شهرام رفيع زاده غير قابل تحمل و نفرت انگيز است. واقعا جاي تاسف است كه جنين رفتارهايي با سكوت مواجه شود.///man ham hame ra taeiid mikonam

[شاهين - September 26, 2004 09:21 PM]

زنداني سياسي و عقيدتي بايد آزاد گردد

باور ما اين است که اساسا نبايد کسي به جهت اعلام نظر و يا بيان ديدگاه و يا رفتار سياسي بازداشت شود و يا محدود باشد تا نيازي به آزادي او باشد تا بخواهيم شعار بسازيم که زنداني سياسي آزاد بايد گردد.
اما يک مسئله بسيار مهم اين است که دوستان مدعي اصلاح طلبي بايد آنروزي حساب همه کارها مي کردند که ما داد مي زديم آقا آمدند ، زدند و بردند . ولي از قرار اين بخش از حاکميت بي خيال ستمي بود که به ديگران مي رفت چرا که هنوز آتش ستم به خرمن خودشان نرسيده بود .
بخاطر آوريد وقتي بانويي شريف و مبارز و مقام بنام زهرا عموجاني را همراه با کودک خردسالش بعنوان گروگان به اسارت بردند و به بند کشيدند و فرزند ديگرش را نزد اين فاميل و آن فاميل آواره ساختند فقط و فقط به اين جرم که زهرا عموجاني همسر شريف مرد بزرک و مبارز رسول عباسي بوده است .
آنگاه اين مدعيان اصلاح طلبي چکار کردند ؟ و حتي سعي بر مهار اخبار آن ننگين عمل داشتند و گاها نيز اگر خبري در رسانه اين مدعيان درج ميشد با قطره چکان بيش نبود . اگر مرگ بد هست بگذاريد براي همه بد باشد نه اينکه مرگ خوب است براي همسايه .

امروز ديگر بايد اين مدعيان اصلاح طلبي حکومتي دريافته باشند که رژيم جمهوري اسلامي اصلاح پذير نيست و يک رژيم ستمگر است و ضد بشري ، ديروز ما مردم درجه سه قرباني بوديم و امروز شما شهرونداني که مدتي خودي بوديد و در مدارج بالاي امتياز شهروندي قرار داشتيد قرباني هستيد و بايد شما بفهميد که اين رژيم خوره اي بي رحم است که بايد براي درمان دردهاي ملي ميهنمان با يک جراحي درست اين فتنه را از کالبد ميهنمان برکنيم و به زباله داني تاريخ بندازيم

[نا آشنا - September 26, 2004 04:34 PM]

عجيب است كه هنوز دست از روش هاي كهنه بر نمي دارند.

[hasan - September 26, 2004 03:48 PM]

cheh begooyam ke nagoftan behtar ast

[mohammad - September 26, 2004 09:32 AM]

vaghean motaasefam

[علیرضا - September 23, 2004 04:53 AM]

در مملکتی که مردمانش به "کلام و نوشتار " یکدیگر با دشنام پاسخ میدهند انتظاری جز این نیست.
چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید

[minoo ardalan - September 19, 2004 05:28 PM]

DOWN WITH THE ISLAMIC REPUBLIC. WE ARE WAITING WE ARE WAITING WE ARE WAITING FOR REVENGE

[كيارش - September 19, 2004 07:35 AM]

اين يك شعار نيست.
خامنه اي رهبر است دشمن پيغمبر است

[faranidon - September 18, 2004 12:10 PM]

در بهار ((آزادی)) جای ((شهدا)) خالی!
واقعا انقلاب برای همین بود ؟!!
چه شد وعده‌های قبل از پیروزی؟؟؟؟

[یلدا - September 18, 2004 08:39 AM]

این همه اندوه در وجودمو من لال ...این همه غوغا در کنارمو من دور...

[Fariba - September 17, 2004 11:19 PM]

اعتراض شديد به اين دستگيريها دارم.

[پدرام - September 17, 2004 05:27 AM]

زندانی سیاسی آزاد باید گردد

[سمانه - September 16, 2004 06:19 PM]

روزگار غریبیست نازنین - و عشق را در پستوی خانه نهان بایدکرد

[تقي - September 16, 2004 08:21 AM]

يك روز ما اين بلا را سرتان مي آوريم ، همان طور كه بر سر شكنجه گران صدام در زندان ابوغريب آن بلاها را آوردند . چه كسي روزي تصور مي كرد كه ديكتاتوري صدام به اين روز بيافتد .

[علي‌اصغر ش - September 15, 2004 12:00 PM]

تعجب ندارد، اين كارها روزي هزاران بار اتفاق مي‌افتد ولي منتشر نمي‌شود.

براي اصلاح اين روش‌ها، صبر بايد و تلاش.

همه دست به دست هم دهيم و اصلاح بي‌قانوني را از خود شروع كنيم.

[AMIR - September 15, 2004 05:24 AM]

THIS GOVERMENT DOES NOT UNDERSTAND ANYTHING EXPECT FORCE.AS SOON AS THEY HAVE SEEN THAT UNITED STATES HAVE BECOME STUCK IN IRAQ , THEY HAVE INCREASED THEY PRESURE INSIDE
NO GOVERMENT SHOULD LET THEM CONTINUE THESE BEHAVIORS, I HOPE THAT SOME BODY SHOW THEM A GOOD LESSON AND SEND THEM TO HELL ONE DAY,

[هزار حرف نگفته - September 15, 2004 01:43 AM]

اگر زبان داری
فریاد کن
اگر جانی مانده
در رگانت
ناله سر کن
و بگو
به کبوتر خونین بال آزادی
از دل مانده در قفست
از سایه ی نبر بر سرت
قبل از آنکه
در پاشویه ی حوض دین
سر از تنش
جدا کنند
--------------------
علی ن
هزار حرف نگفته

[akbar - September 15, 2004 12:25 AM]

دیگه اخر کاره، فقط به شرطی که حواسمون باشه و الکی سرمون رو از ترس پایین نندازیم

[edalatjoo - September 14, 2004 11:47 PM]

ba dorood va tashakore faravan

[علیرضا - September 14, 2004 10:11 PM]

انکه جایی نرسد فریاد است

[کسرا پارسی - September 14, 2004 04:41 PM]

اين ننگ نيز بر پيشانی مافيای قدرت خواهد ماند....

[ناپلئون - September 14, 2004 04:05 PM]

رییس جمهور خاتمی تا ابد به عنوان یک لکه ی ننگ بر ملت ایران خواهد ماند.مسئول مستقیم این حوادث نه رهبری است و نه کس دیگری، بلکه رییس جمهور خاتمی هست که طبق قانون باید پاسخگو باشد.

[مریم سردار - September 14, 2004 01:42 PM]

زندانی سیاسی آزاد باید گردد
آزادی اندیشه همیشه همیشه

[mohammad ali fadakar - September 14, 2004 01:11 PM]

Can we do something? like signing and sending a petition to somewhere?

[popo - September 14, 2004 01:04 PM]

salam mahkooom mikonim vali che fayede???? ma ke to iran hastim montazere ye naji hastim chon dige az khodemoon bokhari boland nemishe be omide on ye nafar...

[زهرا - September 14, 2004 11:33 AM]

آزادی

[جماعت - September 14, 2004 09:42 AM]

بنام حضرت دوست
اينجا پايان دنياست،اينجا همه چيز مبهم و ناپيداست.
پشت هر دسيسه اي ،معامله اي در شرف تكوين است ،اما اينبار چه در ميان است؟اشكال از قاضي مرتضوي نيست، اشكال از كل سيستمي است كه اينگونه آدم هاي خود را پرورانده است ،چرا به بيراهه رويم؟ واژه انسان و حقوق انساني در كشور ما باهمه دنيا متفوت است .مسخره ترين كلمات در كشور ما عبارتند از: انسان ! حقوق انساني ! كرامت انساني! آزادي بيان ! قانون ! عدالت !راستي ! نيكي !وهر آنچه خوب است !!!
پس ايرادي وارد نيست . لذا « تاراج گران ، بتارجند و بي دادگران بيارامند» كه اينجا متفاوت از دنيا و به عبارتي پايان دنياست.!!!!

[مسعود - September 14, 2004 08:39 AM]

سعید مرتضوی تاوانی سنگینتر از صدام حسین خواهد داد
به امید آن روز...

[حسن - September 13, 2004 06:55 PM]

ازادي بها دارد وملت مابايد اين بها رابپردازذ..چه باك ؟

[نجات مهدوی - September 13, 2004 05:36 PM]

اين يک گروگانگيری و نقض آشکار حقوق بشر است و از ديگر سو نشانه زبونی و درماندگی رژيم ضدانسانی فقها در مقابله با انديشه ميباشد.

[ﻤﻬﺩﻯ - September 13, 2004 04:06 PM]


ﺍﺯ ﺠﻤﻬﻮﺭﻯ ﺍﺳﻗﺎﻃﻰ ﻫﻴﭻ ﺟﻧﺎﻴﺗﻰ ﺑﻌﻴﺩ ﻧﻴﺴﺕ. ﻫﺭ ﭼﻪ ﭼﻤﺎﻖ ﻜﻠﻔﺕ ﺗﺮ ﺑﻪ ﺍﻴﻥ ﻤﻟﺖ ﻓﺮﻭ ﻜﻧﻧﺩ ﻣﻠﺕ ﺁﺥ ﻨﻤﻰﮔﻮﻴﺩ ﻮ ﺍﻴﺮﺍﺪ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻤﺎ ﺗﺤﺕ ﺨﻮﺪﺶ ﻣﻰﺑﻴﻧﺪ. ﻮﻗﺗﻰ ﻧﺎﺭﺍﻀﻴﺎﻥ ﺤﮑﻮﻤﺖ ﻫﺷﺗﺎﺩ ﺩﺮ ﺼﺪ ﺍﺴﺕ ﻮﻠﻰ ﺩﻩ ﺩﺭ ﺼﺩﺸﺎﻦ ﺣﺎﺿﺭ ﻧﻴﺴﺗﻧﺩ٢٤ ﺴﺎﻋﺖ ﺪﺭ ﺧﻳﺎﺑﺎﻥ ﺠﻣﻊ ﺸﻮﻨﺩ ﺍﻨﺗﻈﺎﺭﻯ ﺠﺯ ﺍﻴﻥ ﻧﻴﺳﺕ.

[gisoo - September 13, 2004 02:11 PM]

freedom iran

[گیسو - September 13, 2004 12:34 PM]

به گفته آن راننده تاکسی خطی اکتفا میکنم که رو تاکسی اش نوشت:دوران ستمگران مستبد به پایان رسیده است.زنده باد آزادی

[سيما توانا - September 13, 2004 11:49 AM]

زنداني سياسي آزاد بايد گردد

[nima - September 13, 2004 05:55 AM]

کجاست خاتمي که دم از آزادي و حرمت انسانها ميزد؟آقاي زماني خاتمي را که با راي آورديم چه کرد؟اين حکومت اصلاح پذير نيست بگذاريد بينيم آقاي داريوش سجادي که ميخواهد مرحوم حاج داوود را الگوي خود قرار دهيم وبا انواع ظلمهاي رژيم (بخوانيد مضيقه و مضايقه) بسازيم و دم بر نياوريم چه توجيهي براي اين تحديد آزاديها دارد؟

[ashkan - September 13, 2004 05:01 AM]

freedom

[جواد قاسمی - September 13, 2004 01:18 AM]

به امید روز رهائی مردم ایران از این بند ...

[الهام - September 13, 2004 12:40 AM]

:-s:-s

[پرگلک - September 13, 2004 12:24 AM]

به امید آزادی ایران و ایرانی.

[شیده - September 12, 2004 11:52 PM]

حیوانات افسارگسیخته در راس امور باشند از این بهتر نمی‌شه

[Bichareh - September 12, 2004 09:52 PM]

Lajan bar in dineh kasif.

[محمد زمانی - September 12, 2004 08:40 PM]

خودکرده را تدبیر نیست و از ماست که بر ماست،تا کور شود چشم این ملت که در انتخابات شرکت نکنندو هزاران درد دلهای دیگر و حرفهای ناگفتنی دیگر

[ادل - September 12, 2004 08:01 PM]

مكه دفعه اول است. بايستي دركنارهميگر باشيم وازاين دوستان وهر ازاديخواه ديكري هم دفاع كرد. بايديكي شويم.

[سورنا - September 12, 2004 07:54 PM]

بانگاهی به تاریخ سیاسی قرن بیستم می توان به راحتی دریافت که این اقدامات کثیف فقط میتواند از سوی حکومتهای توتالیتر {تمامیت خواه} صورت گیرد. دولت فاشیستی موسولینی در ایتالیا حکومت نازی ها در آلمان و حکومتهای کمونیستی بویژه دوران استالین از دورانهای مهم این گونه اقدامات ضدانسانی میباشد.
ولی آنچه سردمداران حکومتهای توتالیتر ازجمله رژیم جمهوری اسلامی قادر به درک ان نیستنند این است که با این گونه اقدامات نمیتوانند تلاش پایان ناپذیر ملتها را برای رسیدن به آزادی متوقف کنند همانطور که اسلاف پیش از آن موفق نشدند.

[adel - September 12, 2004 07:51 PM]

مگه دفعه اول است .بايددركنار هم باشيم وبه همه اين دوستان و هر ازاديخواه ديگري هم ياري نمود. بايد يكي شويم.

[hooman - September 12, 2004 05:21 PM]

ba dorod be tamam azadi khahan ;
in amal talebani jomhori eslami raa shadidan mahkom mikonam

[شب بود، ماه پشت ابر بود.. - September 12, 2004 04:33 PM]

بازداشت پدر سينا، بازداشت تمام پدران ايراني است كه فرزندانشان ديكتاتوري را ديگر بر نمي‌تابند. عشق را بازداشت كرديد آقايان. عمرتان را كوتاه‌تر كرديد آقايان.

[amir - September 12, 2004 04:21 PM]

جمهوری اسلامی به روزای آخرش نزدیک شده واین برای خودشون هم از روز روشن تره

[اسد - September 12, 2004 02:54 PM]

دستگیری و ایجاد محدودیت برای وبلاگ نویسان را محکوم می کنم

[بنده خدا و بسيجي سابق - September 12, 2004 02:14 PM]

واقعا با يك مشت آدم از خدا بي خبر سر و كار داريم
خداوند همه ما را از شر اين شياطين در قالب انسان خلاص كناد

[مظاهرشهامت - September 12, 2004 01:05 PM]

انسان محکوم به دفاع از آزادی است. چون آزادی توان تعریف او وتمایزش از هر موجودی دیگر است. نفی آزادی نفی او و نفی کننده حتما از جنس دیگر است.

[صورتک - September 12, 2004 10:08 AM]

افسوس:(

[هاله - September 12, 2004 09:23 AM]

بزدلانه ترین نوع نبرد.

[a - September 12, 2004 08:35 AM]

آقای پاریزی عزیزاگردین اخلاق مرام و
معرفت وجود داشت این کارها را نمی کرد
rainysky

[saray - September 12, 2004 08:30 AM]

مرده شور حکومتی رو ببرند که دائم دم از دموکراسی و ازادی می زند و در عمل اسلام و ازادی رو به لجن می کشد...

[محمد جواد طواف - September 12, 2004 08:10 AM]

اين يك نوع گروگانگيري و حركت تروريستي است! ترور تنها كشتن انسان ها نيست هر گونه گرفتن حق حيات و آزادي از انسان ها ترور است! .. سعيد مطلبي از انسانهاي برجسته در عرصه سينماي ايران است .. دستگيري اش تنها براي خاموش كردن سينا است .. و متاسفم كه در چنين كشوري زندگي مي كنم.. اميدوارم روزي همه جنايات آقايان بر ملا شود و در دادگاهي عادلانه سزاي عمل خويش را ببينند .. اينگونه حركات ناشي از اين داست كه كفگيرشان به ته ديگ خورده است و مثل گربه به هر كسي چنگ مي اندازند .. اين ناشي از فلاكت و بدبختي رژيم آخوندي است!

[yasaman - September 12, 2004 04:14 AM]

............

[تنــها - September 12, 2004 03:42 AM]

گلكــو می‌آيد،.. می‌دانم..
با همه خيرگی‌ باد،...
که می‌اندازد،..
پنجه در دامانش،..
روی باريکة راه ويــران..
گلکــو می‌آيد..
با همه دشمنی‌ اين شب سرد،..
که خط بيخود این جاده را..
می‌کند زير عبايـــش پنهان...
...
زنده باد آزادي و سكولاريسم..

[یکی - September 12, 2004 02:57 AM]

مدتها محققین بدنبال جواب این سوال بودند که " وقاحت حد و مرزی داره یا نه ؟!" که جمهوری اسلامی داره داد میزنه " نه ! نداره !!"

[امير - September 12, 2004 02:48 AM]

آه اگر آزادی سرودی می خواند ...

[mehrdad tavangar - September 12, 2004 02:15 AM]

baray residan be azadi andishe bayed dar in rah hazinehhay gerani ra motaghbel shvim.

[sam - September 12, 2004 01:40 AM]

با شهرام رفیع زاده بیشتر آشنا شوید
www.yeknoon.blogsky.com

[Mahdi - September 12, 2004 01:21 AM]

I am so sad to hear the arrest news.We need justice and security in Iran to imporve.

[جاسم21/6/83 - September 12, 2004 01:06 AM]

حاکمیت به پایان راه رسیده

[ کبوتر - September 11, 2004 11:54 PM]

اسم با مسما
یاد کتابهای تاریخ افتادم ((پزشک احمدی))
امروز هم در قالب جدیدیست ((قاضی مرتضوی))
چه با شرفند این پزشکان و قضات -سرنوشت پزشک احمدی -قاضی مرتضوی و.... اون فقط تو فیلماست که ادم بدا میگن ما بدیم

[فرهنگ - September 11, 2004 11:37 PM]

آقای رئيس جمهور شما که بودن‌تان فايده‌ای برای مملکت ندارد، حداقل با استعفای معترضانه به اين‌گونه جنايات برگ سفيدی به پرونده قطورتان بيافزائيد. آقای بازرگان آنقدر نقش چاقوی بدون تيغه را بازی کرد تا دیر شد. شما هنوز کمی فرصت داريد. منتظر چه هستيد اگر نيت‌تان پاک است؟

[hooshyari irani - September 11, 2004 10:59 PM]

Inke chera pedare sina motalebi badasht mishavad ta siinaa raa be sokoot vaa daarand neshangar e yek matlabe besiiyar mohem ast va aan niiz inke shakhakhaaye etelaatiiye nezaam e eslaami nesbat be roshangariiha va efshagariihaye siina hassaas ast , va natijehye manteghiiye in ast ke saayere annaani ke maa bayasti be efshagarihaa az pastoo khaneh haye nezaame naa moghadase eslami shedat bebakhshiim

[reedam be sar rahbar - September 11, 2004 10:27 PM]

khoda een bisharafha ra lanat konad..enshaalah AHHH een mazloman ra khda az een akhonhay maloon va dozd va kassif begirad.
AMIN

[ شباهنگ ميری - September 11, 2004 09:58 PM]

گنه کرد در بلخ آهنگری به ششتر زدند گردن مسکری
و بزبان ديگر:
باش تا صبح دولتت بدمد کاين هنوز از نتايج سحر است

[پارسا صائبى - September 11, 2004 09:24 PM]

آزادى را نميتوان به بند کشيد. سلام بر آزادى. مرگ بر استبداد.

[mahsa - September 11, 2004 08:57 PM]

تو هر قصه اي حاكم ظالم بالاخره به زير كشيده ميشه . قصه ما هم يه قصه است ... مي بينيم !

[فرشید - September 11, 2004 07:57 PM]

ما یک بار برای همیشه باید بپذیریم که رژیم جمهوری اسلامی به ذات خود کثیف و جنایتکار است. پس از این هر جنایتی از جانب این رژیم نباید ما را به شگفتی وادارد. از کوزه همان برون تراود که در اوست.

[AliReza - September 11, 2004 07:43 PM]

This is a kind of government terrorism

[firuz azar - September 11, 2004 07:21 PM]

Na naneye khameneii na na neneye khomeyni na naneye rafsanjani......na hatta naneye shahe faqid taqsirkarand balke in nakara bodane tashakkol va agahiye mellate iran ast ke ejazeye tekrare shekaste mokarrare harekate azadikhahiye iraniyan ra faraham miavarad

[مهسا - September 11, 2004 07:18 PM]

هاي ! حضرت ! اين حكومت اگه با ظلم نمونده پس با چي مونده ؟؟؟!!!

[غلام رضا حسني(اروميه) - September 11, 2004 06:23 PM]

اقاي خاتمي دوشنبه عيد مبعث خدمت مقام عظماي ولايت نامه اي بنويسند و تغاضاي عفو براي دوستان بازداشتي نمايند. اين دوستان هم قول بدن سراغ اينترنت و ساير مزخرفات نرن. از حجاريان و تاجزاده و ابطحي و نوري زاد هم مي خوام اين جونا رو اغفال نكنن

[يك هموطن از كنادا-landmate - September 11, 2004 06:02 PM]

زنده باد آزادي

[mariam alizadah - September 11, 2004 04:13 PM]

با رويش ناگزير جوانه چه مي كنيد

[BH - September 11, 2004 03:21 PM]

I can say Sorry for this government only

[said - September 11, 2004 03:08 PM]

گیرم که می زنید
گیرم که می کشید
با رویش جوانه اندیشه چه می کنید

[Bahman - September 11, 2004 02:58 PM]

Dasgiri roznamehnegaran tanhah be sod kesani ast ke kh han stem hastand
Ba omid be azadi

[گلناز - September 11, 2004 02:14 PM]

آه اگر آزادي سرودي مي خواند ....

[aram - September 11, 2004 01:23 PM]

marg bar akhoondhaye watanforush zalem ahmagh wa shekanjegar. wai be haleshan !wa anruz dur nist !

[حامد محمدي - September 11, 2004 12:44 PM]

سوگند به قلم و آنچه مي‌نويسد
نگه داشتن حرمت قلم آن نيست كه همه بر ‌پسند ما حرف بزنند.
نگه داشتن حرمت قلم آن نيست كه قلم‌ها با ترس حركت كنند.
نگه داشتن حرمت قلم آن است كه براي رسيدن به حقيقت (كه البته در مصادره هيچ كس نيست) حرمت‌ نوشته و نويسنده رعايت شود.
والبته قلم چاقوي ذبح حقيقت نشود.
باميد آنكه در مسير عدل الهي عمل كنيم.

[صورتک - September 11, 2004 12:36 PM]

همراه با شما به دستگیری وبلاگ نوسان و روزنامه نگاران اعتراض می کنم

[roya - September 11, 2004 12:10 PM]

omidvaram har chi zoodtar in azyzan be aghooshe garme khanevadashon bargardan

[faramir - September 11, 2004 11:26 AM]

اي دل اندر بندزلفش از پريشاني منال مرغ زيرك چون بدام افتد تحمل بايدش براي نابود كردن بنيان استبداد كثيف بيشترزاينها بايد هزينه بدهيم .

[رضا - September 11, 2004 11:11 AM]

شب نيست ، ماه نيست
در نيست ، راه نيست
نه روز و نه آفتاب
ما بيرون زمان ايستاده ايم
با دشنه تلخي در گرده هامان
....
بر مردگان خويش نظر ميكنيم با طرح خنده اي
و نوبت خويش را انتظار ميكشيم
بي هيج خنده اي

متاسفانه اين شده روزگار ما ايرانيان و تا خود نخواهيم از اين وضع خلاص نخواهيم شد .
باز هم بقول شاملو :
ما بي چرا زندگانيم و آنان به چرا مرگ خود آگاهانند

پاينده ايران

[علیرضا - September 11, 2004 10:26 AM]

دستگیری فعالان اینترنتی را محکوم می کنیم و امیدی به اصلاح این نظام نداریم.

[امیر ل - September 11, 2004 09:54 AM]

با سپاس از زحمت کشان خبرنامه گویا
مردم ایران در گذر زمان تجربیات تلخ سیاسی و تنبیه تاریخ میبایست ضمن افزایش آگاهی ،شهامت خود را بالا برند

[ميثم - September 11, 2004 09:33 AM]

مقصر اصلي مادر خامنه اي هستش چون اگه يه بچه حلالزاده به دنيا آورده بود هيچوقت بچه اش اينجوري از آب در نميومد

[داوود - September 11, 2004 09:29 AM]

هر چه قدر كه مي توانيد ببنديد,بزنيد وبكشيد مشيت الهي به سوي دموكراسيست.

[شهاب - September 11, 2004 09:23 AM]

وقتی حکومت دست ماکیاوولیست ترین افراد باشدباید منتظر بدتر از این بود.....

[AliReza - September 11, 2004 08:32 AM]

To show our respect to those in jail we may pay a visit to their family

[شهين - September 11, 2004 07:53 AM]

سلام و درود فراوان بر دليرمرداني كه به خاطر عقيده و ايمان خويش در زندانهاي رژيم ايران جانفشاني مي كنند .

[Fatemeh Abdollahzadeh - September 11, 2004 06:58 AM]

they only undrestand the langage of force you can not make them to pull back by talkink.

[behzad - September 11, 2004 03:45 AM]

harkat az in bish shetaben konim
velveleh dar velveleh baran konim

[گلچهر كلهر - September 11, 2004 02:11 AM]

رفسنجاني درنماز جمعه گفت سال 1360 بايد تكرار شود و شد

[عسل - September 11, 2004 01:50 AM]

آی ازادی ازادی ما علی دارد
وای آزادی ازادی ما ولی دارد

[علي - September 11, 2004 01:49 AM]

بابا والله بالله به پيربه پيغمبر،گفتن و نوشتن كه زنداني كردن نداره،آخه بابا گفتن و نوشتن كه قتل و سرقت و تجاوز نيست 0 شما را به خدا كمي دقت كنيد 0 اين دستگير شدگان آينده و خانواده دارند 0به خدا قسم تيز كردن اين آتش به سود هيجكس نيست و دودش اول به چشمان خودتان ميرود 0 زندانيان را آزاد كنيد 0

[هادی - September 11, 2004 01:10 AM]

موافقم.

[م ص - September 11, 2004 12:15 AM]

پيش از شما به سان شما بي شمارها
با تار عنکبوت نوشتند روي باد
"کاين دولت خجسته جاويد ، زنده باد!"

[fariba - September 10, 2004 11:42 PM]

Mitavan kaseye an saz shekast, ..... be CHAKAVAK ama natavan goft NAKHAN.

[حميدرضا علاقه بند - September 10, 2004 11:30 PM]

شب از ستاره ها تهی؛ من به اميد روشنی؛ چه بی صدا نشسته ام به انتظار روزنی

[qmars - September 10, 2004 08:29 PM]

Khamaneie, la`naat bar to va ashabe sheytanat

[Karim - September 10, 2004 06:55 PM]

In kheslaate hokomate diny hast. Taajoob nakonid. Dine eslam dine khoshonate, garate, koshtare. In edame khahad dasht ta inke...

[amir - September 10, 2004 05:49 PM]

دو تا از دوستان من که وب سایت روزنامه جمهوریت را توسط شرکتشان در اینترنت ثبت کرده بودند بنام آرش نادر پور و فرید ثانی نزدیک به 4 هفته است در بازداشت به سر میبرند و شرکتشان نیز(شرکت پردازش پیشرفته) نیز توسط اداره اماکن تهران پلمپ گردیده است.در این مدت اجازه هیچ گونه تماسی با خانواده خود نداشته اند و با پیگیریهای دوستان و پدر و مادر پیرشان هنوز اطلاعی از آنها در دست نیز.فقط تنها اطلاعی که هست این است که پرونده این دو نفر و بقیه افراد بازداشت شده در این خصوص توسط دادگاه جرایم خواص(دادگاه واقع در مهرآباد) پیگیری میشود.

[majid - September 10, 2004 04:29 PM]

من نمیدونم حداقل شهرام رفیع زاده چه جرمی مرتکب شده؟
باور کنید به جایی نمیرسید

[اسد - September 10, 2004 12:24 PM]

با سلام، ما هم سر در نیاوردیم شما امضای اعتراض جمع می کنید یا نظر خواهی؟

[كيان - September 10, 2004 11:26 AM]

با تاسف وابراز انزجار از اين حكومت واعمالش
اما تا زماني كه مردم ايران سر از لاك بي تفاوتي در نياورند از اين حكومت جباران انتظاري به جز اين مگر هست

[farshid - September 10, 2004 11:07 AM]

zendeh baad azadi-marg bar estebdad

[عیالات متحده - September 10, 2004 07:58 AM]

شاید در حال حاضر کاری به جز محکوم کردن این دستگیریها از دست ما برنیاید و خامنه ای و دار و دسته دل و روده اش با خیال راحت به کار خود ادامه داده و به ریش ما بخندند، ولی مطمئنا این در همیشه بر روی یک پاشنه نخواهد چرخید. نوبت خندیدن ملت به ریش تاریک اندیشان نیز خواهد رسید. فقط تصور کنید مرتضوی را جلوی دوربین اعتراف در پیشگاه ملت!

[چونان کرگدن تنها سفر کن - September 10, 2004 02:38 AM]

دستگیری ،بازجوی،توهین، ...و سلولهای تب دار ،تنها به خاطر ابراز عقیده.جملات شاید تکراری باشند ولی احساسی بکر در وجود تک تک کلمه های انها موج میزند،محکوم میکنیم همه اعمال زشت و ننگینی را که سلاخان بیرحم در حقه فرزندان این مرز وبوم میکنند

[نسکافه سرد - September 10, 2004 02:33 AM]

دستگیری ،بازجوی،توهین، ...و سلولهای تب دار ،تنها به خاطر ابراز عقیده.جملات شاید تکراری باشند ولی احساسی بکر در وجود تک تک کلمه های انها موج میزند،محکوم میکنیم همه اعمال زشت و ننگینی را که سلاخان بیرحم در حقه فرزندان این مرز وبوم میکنند

[zede akhund - September 10, 2004 02:25 AM]

Baba, naveshtan bas ast. BAYAD in hokomate akhundi ra SARNEGOOOOON KONIM>

[دوستدار - September 10, 2004 02:09 AM]

اين قلم کوچکي که در دست من و شماست، اين لفظ ساده اي که بر زبان من و شما جاري است، اين واژه ي لاغري که بر صفحه ي کاغذ در حال شکل گرفتن است، اثري دارد که پايه هاي قوي ترين و مستبدترين حکومت ها را هم سست مي کند و آنها را در هم مي کوبد. (ف.م.سخن)

[حميدرضا علاقه بند - September 10, 2004 01:40 AM]

خسته از شلاق استبدادی است؛ مرهم دردش کمی آزادی است

[مزدک کاسپین - September 10, 2004 01:33 AM]


هيچ دينی را نمی توان يافت که مثل اسلام برای پيشبرد تعاليم و انديشه هايش ,
اينهمه به تهديد و قتل و ارعاب متوسّل شده باشد .
درواقع , تاريخ رشد و گسترش اسلام را نمی توان فهميد مگر اينکه ابتداء خصلت خـشـن ,
تــنـد ، مــهــاجــم و مــتــجــاوز آنرا بشناسيم

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
نويسنده وبلاگ « نفرين نامه » مفقود شده !!!

مفقود شدن يک وبلاگ نويس تيتر خبری است در سایت « پيک ایيران »
امروز سه شنبه هفدهم شهریور 83 به نقل از:
اطلاعیه خبری وبلاگ « طلوع آزادی »

« تريبون آزادی »


« نفرين نامه »
تاريخ آخرين پست ؛ يكشنبه، 18 مرداد، 1383 و نام نويسنده "پرويز-ن" میباشد.

و « مــديـار » در
" من نه منم " ميگويد

[ملا حسني در كانادا - September 10, 2004 01:17 AM]

من این کار را به فال نیک میگیرم. چون این بار عوامل سرکوبگر سراغ افراد معروف سیاسی نرفته و نوک هرم را رها کرده و با بدنه جامعه درگیر شده است. درگیری با بدنه جامعه یعنی جوانان کوچه و خیابان فقط یک برنده دارد و آن هم مردم هستند. اطمینان میدهم لحن انتقادهای وبلاگ نویسان جوان در برابر فشارها و تهدیدها تندتر خواهد شد. این گوی و این میدان.

[انجمن دانشجویی دفاع از حقوق بشر در ایران - September 10, 2004 01:02 AM]

محدود سازی اینترنت و کاربران اینترنتی و همچنین برخورد با بلاگرها تنها از عهد کسانی بر می آید که خود را آن قدر مفلوک می بینند که تنها راه نجات خویش را در ستیز با دنیای آزاد اطلاعات می دانند.

[حسن - September 10, 2004 12:36 AM]

الملک يبقى مع الکفر و لا يبقى مع الظلم (انتظار ندارم امثال مرتضوى معنايش را بفهمند)

[آليوس ماکسيموس - September 10, 2004 12:04 AM]

بازداشت نویسندگان به جرم ابراز عقیده در چشم هر آزاد اندیشی محکوم است. آقایان ظلم پایدار نمی ماند!

[رحيم مخكوك - September 9, 2004 11:57 PM]

آقاي مرتضوي و رؤساي محترم!

روزي نوبت شما هم خواهد رسيد. اميدوارم آن روز مردم بتوانند خشم خود را كنترل كنند. بدا به حال شما كه قضاوت تاريخ را در نظر نمي گيريد.

[مرتضی - September 9, 2004 11:53 PM]

خیلی متاسفم که صفحه اعلام حمایت از خبرنگاران در بند نمود نابالغی ما ایرانیان شده است...کلماتی که همه از انتقام و کینه کشی سرشار است حتی با سقوط حکومت فعلی راهی به دموکراسی برای آینده ما نمی گشاید. در میان ما ایرانیان کینه توزی و نشناختن موقعیت و نشناختن فرصت و حریف اصلی، طرفه حکایتی شده است...در اینجا به جای سخن گفتن علیه بازداشت های ویرانگر خبرنگاران و وبلاگ نویسانی که آخرین حلقه های کم رمق اطلاع رسانی سیاسی را تشکیل می دهند به انتقام کشی از مجاهدین انقلاب نشسته و تاریخ حاضر را رها کرده و به تاریخ دهه شصت چسبیده است...غلط نکنم ترویج اینکه کاری به کار اینها نداشته باشید که به جان هم افتاده اند فقط از کسی چون خود مرتضوی بر می آید که می خواهد آخرین خون آگاهی رسانی را هم در این خطه بر خاک بریزد...شک نیست که در برابر هجمه به خبرنگاران و بلاگ نویسان باید مستقیما در برابر مرتضوی و بیدادگاهش ایستادگی کرد...حل سایر مشکلات بماند برای موقع مناسب خود..که خواهد رسید

[حميدرضا علاقه بند - September 9, 2004 11:38 PM]

شب از ستاره ها تنها تر است.
به اميد آزادی و رهايی فرزندان ايران زمين

[mehran - September 9, 2004 09:54 PM]

با سلام .
در حد سایت وزین گویا نیست که خود را در حد طرفداران سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی پایین بیاورد . این آقایان هرگاه حقایق رفتار و کردار خود در دهه شست را بازگو کردند آنگاه میتوان به کنه وجود ظاهر فریب ایشان رسید . به قول معروف سگ زرد برادر شغال است . فقط خود این جانیان از عهده هم بر می آیند . اکنون نیز به جان هم افتاده اند و دارن انتقام خود شکنجه شدگان دهه شست را پس می دهند . تا کی باشد که تقاص اعدام شدگان را بپردازند . بسیاری بی صبرانه منتظر آن روزند.

[شهاب - September 9, 2004 09:45 PM]

وقتی اسم بابک رو دیدم اصلا باورم نمیشد.آخه کی فکرشو میکرد بابک رو بگیرن؟اونم بابکی که چند وقت بود کاری به هیچ چیز نداشت.الان هم بیشتر از خودش نگران خانواده اش هستم.امیدوارم زود بیاد بیرون.

[NOHAMMAD REZA YAZDANI - September 9, 2004 09:20 PM]

YE ROOZI AZ HAMEYE JENAYATKARAN ENTEGHAM KHAHIM GEREFT

[amir farshad ebrahim - September 9, 2004 06:29 PM]

faghat moteasefam aya chyz digary ham mishavad baray sarzamin bala zadehman goft?

[erphane qaneei fard - September 9, 2004 12:36 PM]

this news will be translated into english, and then send to the INTERNATIONAL NEWS AGENCY in FRANCE.
i hope that democratic movement will be succeed in IRAN.
Erphane Qaneei fard
www.yarsan.con

[khiyabani - September 9, 2004 12:25 PM]

از لينک سايت ف. م. سخن به اينجا آمدم. دو سه مرتبه خبرهاي اينجا را خوانده بودم ولي اصلن متوجه نظرخواهي نشدم. خواننده هايي که خبرها را قبلن خوانده اند تا آخر صفحه را دوباره نميخوانند. مسئولين گويا بهترست تيتر اينجا را عوض کنند تا فقط براي اينکار باشد.

[raha - September 9, 2004 11:39 AM]

غم نیست اگر خشم کند دیو و خروشد
از قوت تن نیست که از کندن جان است
آقای مرتضوی کی ترا محاکمه کند؟
rainysky

[ترزا - September 9, 2004 11:21 AM]

از حرکت شما استقبال مي کنم . بازداشت روزنامه نگاران ، نويسندگان و فعالان سياسي به اتهام ابراز عقيده محکوم است.

[زن نوشت - September 9, 2004 09:25 AM]

...

[سروش - September 9, 2004 08:58 AM]

هر چه مي كشيم از دست سهل انگاري ها و كوتاه امدن اصلاح طلبان در 7 سال گذشته است.

[مهبد ص. - September 9, 2004 08:39 AM]

از سایت معتبر گویا بخاطر پیگیری مستمر اخبار بازداشت های هولناک نویسندگان و خبرنگاران باید قدر دانی کرد.آنچه در ایران رخ می دهد به مرحله بسیار وحشتناکی رسیده است.نقض آزادی ها چنان تحقیر آمیز و فاجعه باراست که هیچ ایرانی آزاده ای نمی تواند آن را به سیاست بازی سیاستمداران نسبت دهد. همه باید برای خنثی کردن هجوم همه جانبه به جریان آزاد اطلاعات که به حوزه خصوصی ما ایرانیان نیز کشیده است مبارزه کنیم.باید به جد نگران ایران بود.

[Misagh - September 9, 2004 05:58 AM]

متاسفم...

[آ.ل. - September 9, 2004 04:42 AM]

بخوره تو سرتون اون استقلال آزادی جمهوری اسلامی، دروغگو های پست، ثبت وب سایت هم جرم شده! خانم عبادی شما هم فقط شعار بده.

[محمد - September 9, 2004 04:28 AM]

مديريت محترم سايت گويا بايد توجه داشته باشند که تاکنون با حفظ و رعايت بی طرفی توانسته اند نقشی سالم در اطلاع رسانی را ايفا کنند و اين اعتبار را از ناحيه همه مخاطبانشان کسب کرده اند. در واقع اعتبار گويا متعلق به همه دست اندر کاران و مراجعان آن هست و بالشخصه اجازه نمی دهم اين اعتبار به آسانی مخدوش شود. اينکه گويا برخلاف مشی سابق خود اينبار جانبدارانه وارد يک قضيه شده و رسماً اعلام می کند :
«خوانندگاني که مايلند در اعتراض به اين بازداشت ها با همه کسانی که در جریان برخوردهايي از اين دست و دستگيري هاي سياسي مشابه حقوقشان تضييع شده است، ابراز همدردي نمايند مي توانند از امکان نظرخواهي در زير اين خبر استفاده نمايند»
نشان دهنده اشتباه و عدول اين سايت در وارد شدن به بازيهای سياسی است و اين خلاف شان اطلاع رسانی اين رسانه است.هر چند نمی خواهم و نمی توان از برخوردهای اخير با وبلاگ داران گله مند نباشم اما اين وظيفه سايتی مانند گويا نيست

[mahdi mafi - September 9, 2004 04:13 AM]

باز این مطیع نمونه دستبکار شده ها!

[M.B - September 9, 2004 03:59 AM]

We support freedom of speech and opinion as the entire free world does.

[dady - September 9, 2004 03:50 AM]

che fekr mikardym che shood

[محمد سعیدزاده - September 9, 2004 03:12 AM]

برای آقای رفیع زاده که از همکاران و همشهریان خوب ماست آرزوی سلامتی و آزادی هرچه زودتر دارم.
خوب مسجل است که افرادی با توانایی آقای رفیع زاده می بایست چنین سختی ها را در این وانفسا از سر بگذرانند.
برای ایشان و همه همکاران در بند دعا می کنم.

[زیتون - September 9, 2004 02:59 AM]

دستگیری افراد رو به خاطر عقیده‌ و افکارشون، شدیدا محکوم می‌کنم.. آزادی عقیده..همیشه...همیشه...

[آرش - September 9, 2004 02:28 AM]

مرتضوي بعد از موفقيت در بستن فله اي روزنامه ها، ارديبهشت 79، و دستگيري فعالان دانشجويي، خرداد 82، حال مامور قلع و قمع سايتهاي اينترنتي شده است. ورود مرتضوي به اين باتلاق را به فال نيک بگيريم. حال او و اربابانش به قدرت اينترنت پي خواهند برد. آغازِ پايانِ انحصارطلبي مبارک باد.

[عليرضا بهنام - September 9, 2004 01:55 AM]

بازداشت شاعر و روزنامه نگاري چون شهرام رفيع زاده غير قابل تحمل و نفرت انگيز است. واقعا جاي تاسف است كه جنين رفتارهايي با سكوت مواجه شود.

[nader - September 9, 2004 01:31 AM]

زنداني سياسي آزاد بايد گردد!

[محسن - September 9, 2004 01:02 AM]

از احمق ترين حکومت در تاريخ چندين هزار ساله ايران انتظاري جز اين نيست.

[Poone - September 9, 2004 12:33 AM]

this is terrible without a doubt, the point is
don't loos your hope guys

[شادي شاعرانه - September 9, 2004 12:29 AM]

دستگيري و زنداني کردن اهالي قلم ، جز به تيز شدن بيشتر نوک قلم و نشانه رفتن چشمه فتنه نخواهد انجاميد .. ضمن محکوم کردن و ابراز انزجار از دستگيري هاي انجام شده ، از تمامي نويسندگان و مراجع بين المللي تقاضاي پيگيري وضعيت دوستان مان را دارم .. «نويسنده وبلاگ شادي شاعرانه»

[amir - September 8, 2004 11:33 PM]

دو تا از دوستان من که وب سایت روزنامه جمهوریت را توسط شرکتشان در اینترنت ثبت کرده بودند بنام آرش نادر پور و فرید ثانی نزدیک به 4 هفته است در بازداشت به سر میبرند و شرکتشان نیز(شرکت پردازش پیشرفته) نیز توسط اداره اماکن تهران پلمپ گردیده است.در این مدت اجازه هیچ گونه تماسی با خانواده خود نداشته اند و با پیگیریهای دوستان و پدر و مادر پیرشان هنوز اطلاعی از آنها در دست نیز.فقط تنها اطلاعی که هست این است که پرونده این دو نفر و بقیه افراد بازداشت شده در این خصوص توسط دادگاه جرایم خواص(دادگاه واقع در مهرآباد) پیگیری میشود.

[babak - September 8, 2004 09:32 PM]

taazeh daarim be jomhuriye eslaami haghighi nazdik mishim.

[محمد کريم آبادي - September 8, 2004 07:56 PM]

زنداني سياسي آزاد بايد گردد!

Copyright: gooya.com 2016