يكشنبه 22 شهريور 1383

درگذشت آلبرت سهرابیان از اعضای کميته مرکزی راه کارگر

آلبرت سهرابیان
آلبرت سهرابیان

با اندوهی بی کران، به اطلاع می رسانیم که روز شنبه 21 شهریور 1383 برابر با 11 سپتامبر 2004 ساعت 1 بامداد به وقت اروپای غربی، رفیق آلبرت سهرابیان در آلمان زندگی را به درود گفت.
آلبرت که مدتها بود با سرطان دست و پنجه نرم می کرد، تا آخرین روزهای زندگی، با دیدار کنندگانش به قدری با روحیه و قبراق روبرو می شد و بجای ناله و شکایت از بیماری، از مسائل کارگری و ضرورت کمک به ارتقاء جنبش کارگری صحبت می کرد که در گذشت منتظره او را غافلگیرانه و باور نکردنی نموده است.
با در گذشت آلبرت سهرابیان، فقط سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) نیست که یکی از اعضای کمیته مرکزی و یکی از همسنگران معتقد و خستگی ناپذیر خود را از دست می دهد؛ بلکه جنبش کارگری است که از وجود یکی از رهبران کمونیست برخاسته از درون طبقه کارگر، یکی از فعالان برجسته و قدیمی جنبش سندیکایی، و یکی از پرتجربه ترین و آگاه ترین کارگرانی محروم می شود که در طی 64 سال مبارزه صنفی و سیاسی کارگری، پخته و آبدیده شده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نه مشقات زندان؛ نه سختی های بی حساب دوران تبعید در غربت؛ و نه سرانجام نزدیک شدن مرگ، نتوانستند ذره ای در باور استوار وی به خودرهانی کارگران و در تلاش او در این راه خلل ایجاد کنند. آلبرت سهرابیان تا آخرین لحظه زندگی خود در تعهد و پیوند به جنبش انقلابی کارگری زیست. او در پيکار طبقاتی کارگران جهان زنده خواهد ماند!
این ضایعه سنگین و جبران ناشدنی را به همسر گرامی و فرزندان و خانواده عزیز آلبرت؛ به همه راه کارگری ها؛ به همه یاران و همرزمان آلبرت؛ و به طبقه کارگر ایران تسلیت می گوئیم.

کمیته مرکزی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)
21 شهریور 1383 برابر با 11 سپتامبر 2004

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11887

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درگذشت آلبرت سهرابیان از اعضای کميته مرکزی راه کارگر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016