جمعه 10 مهر 1383

وزیر کشور: منازعات جناحی از محدوده رقابت به مرز خصومت نزدیک شده است، مهر

وزیر کشور طی سخنانی در قم نسبت به تشدید منازعات جناحی در کشور هشدار داد.
به گزارش خبرنگار "مهر" درقم ، عبد الواحد موسوی لاری که به مناسبت نیمه شعبان در جمع مدیران استان قم سخن می گفت با اشاره به تهدیدات خارجی، بر لزوم وحدت و انسجام جناح ها تاکید کرد و گفت : متاسفانه منازعات جناحی و باندی در جمهوری اسلامی از مرز رقابت گذشته و به مرز خصومت نزدیک شده است.

وی با تاکید بر پرهیز از قربانی شدن مصالح ملی دردسته بندی ها و جناح بندی ها خاطرنشان کرد: در مقابل چالش های بیرونی جز تکیه بر انسجام داخلی و ضرورت تحقق آرمانها راهی وجود ندارد.

وزیرکشور از بزرگ نمایی اقدامات انتقاد کرد و گفت : مدیران و کارگزاران نظام کارنامه حوزه مسوولیت خود را به شکل معقول، منطقی و غیر تبلیغاتی با مردم در میان بگذارند و ضعف ها و کاستی ها و قصورها را همراه با توانایی نظام بیان کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در عین حال گفت : مردم فقط گران شدن نان و کالاهای اساسی را می بینند و کارهای زیر بنایی صورت گرفته را نمی بینند.

موسوی لاری مشکلات شهر قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به لزوم حل طرحهای عمرانی سطح شهر قم که به یک معضل تبدیل شده است گفت: در حال برنامه ریزی جهت انجام دو کار مهم برای قم هستیم. یکی اینکه مثل مشهد بافت قدیم قم نیز با استفاده از تسهیلات بانک جهانی تغییر داده شود ودوم اینکه طرح های نیمه کاره و کوتاه مدت به سرعت پیگیری شود .
وزیر کشور افزود : در قم بعضی پروژه ها مثل طرح حرم تا حرم مزمن شده است و به این شکل ماندن آنها درست نیست. باید کمک های خاصی از سوی دولت به طرحهای قم بشود تا تغییرات جدی دراین شهر ایجاد گردد.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12575

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزیر کشور: منازعات جناحی از محدوده رقابت به مرز خصومت نزدیک شده است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016