پنجشنبه 16 مهر 1383

وزير اطلاعات : ديوار مصنوعي که بين ايرانيان داخل و خارج از کشور وجود دارد بايد از بين برود، سايت سخنگوي دولت

بخشهاي مهم فعاليت وزارت اطلاعات بيشتر فعاليت هايي است که گفته نمي شود و هدف از برگزاري اين همايش آن بود تا بخشي ازناگفته هاي وزارت اطلاعات به مردم گفته شود

وزير اطلاعات در حاشيه همايش "وزارت اطلاعات، مردم و امنيت پايدار" در جمع خبرنگاران درباره ارزيابي خود از عملکرد اين وزارتخانه گفت: اين سوال را بايد از مردم پرسيد و رضايت مردم خود بهترين گواه براي وزارت اطلاعات است.
به گزارش خبرنگار سياسي "مهر" حجت الاسلام و المسلمين علي يونسي با اشاره به بحران هاي 20 سال گذشته در کشور گفت : در تمام اين حوادث وزارت اطلاعات توانسته است بحران ها را کنترل و مديريت کند تا باکمترين هزينه اين بحران ها به پايان برسد.
وي با اشاره به اينکه فعاليت امنيتي بخشي از فعاليت وزارت اطلاعات است گفت: مردم بيشتر به اين بخش از فعاليت وزارت اطلاعات توجه دارند و البته وزارت اطلاعات در اين بخش همپا وحتي بيشتر از بسياري از سيستم هاي امنيتي بزرگ دنيا فعاليت کرده است.
وزير اطلاعات افزود : بخشهاي مهم فعاليت وزارت اطلاعات بيشتر فعاليت هايي است که گفته نمي شود و هدف از برگزاري اين همايش آن بود تا بخشي ازناگفته هاي وزارت اطلاعات به مردم گفته شود .
يونسي افزود: در نظر داريم به مرور زمان بخشي از اسناد عملکرد وزارت اطلاعات را منتشر کنيم .
وي با اشاره به اينکه وزارت اطلاعات از مردم و براي مردم است گفت: با اين شعار کار خود را آغاز کرديم و با کمک مردم در بخشهاي مختلف عمل مي کنيم . اقشار مختلف مردم فرهيختگان و دانشگاهيان هم با ما همکاري خوبي دارند.
وزير اطلاعات در مورد برنامه هاي اين وزارتخانه در خصوص ايرانيان خارج از کشور گفت: ديوار مصنوعي که بين ايرانيان داخل و خارج از کشور است بايد از بين برود و اين ديوار، ديوار بي اعتمادي و ترسي است که گروههاي برانداز و کشورهايي که از مهاجرت ايرانيان نفع مي برند ايجاد کرده اند.
وي افزود: هدف ما از بين بردن اين ديوار است تا ايرانيان بازگردند و دستاوردهاي هموطنانشان را ببينند و بدانند که هيچ جا براي آنها امن تر و بهتر از ايران نيست.
وزير اطلاعات با اشاره به اينکه ايرانيان در هر کجاي دنيا زندگي کنند شهروند دست چندم هستند تاکيد کرد: هدف ما اين است که ايرانيان به داخل ايران نگاه مي کنند و گرايش و حرکت آنها به سوي ايران باشد.
وي در پاسخ به سوالي درباره تهديدهاي کنوني کشور گفت : هر آنچه که وحدت ملي را به هم بزند ، موجب از بين رفتن امنيت ملي خواهد شد که اينها مي تواند تهديدي براي کشور باشد.
وي در خصوص اعتدال سياسي در کشور گفت : اين اتفاق در ايران افتاده است و محصول چند ساله فعاليت وزارت اطلاعات همين تعادل است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يونسي در خصوص فعاليت هاي جاسوسي درباره فعاليت هسته اي ايران گفت: ارزان ترين سرويس جاسوسي براي بيگانگان منافقين هستند .
وي همچنين احتمال جاسوسي در طي فعاليت بازرسان را تاييد کرد.
همايش وزارت اطلاعات ، مردم ، امنيت پايدار صبح امروز کار خود را آغاز کرد.
امروز چهارمين روز از هفته وزارت اطلاعات است که روز"وزارت اطلاعات ،پژوهش و اطلاع رساني" نامگذاري شده است.
اين همايش با سخنراني محمد رضا عارف معاون اول رييس جمهور آغاز شد و در اين همايش جمعي از فرهيختگان سياسي و فرهنگي کشور و نمايندگان مجلس حضور دارند.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12795

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير اطلاعات : ديوار مصنوعي که بين ايرانيان داخل و خارج از کشور وجود دارد بايد از بين برود، سايت سخنگوي دولت' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016