دوشنبه 20 مهر 1383

اختاپوس اقتصاد ايران در دستگاه قضايي چه مي‌كند؟، بازتاب

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد، نفوذ «ح ـ ب»، يكي از بزرگ‌ترين ميلياردرهاي ايراني و از حلقه‌هاي اصلي مفاسد اقتصادي در دستگاه قضايي، باعث نگراني مقامات عالي‌رتبه نظام شده است.
بنا بر اين گزارش، «ح ـ ب» كه ثروت وي بالغ بر صدها ميليارد تومان مي‌شود، يكي از اصلي‌ترين چهره‌هاي زمين‌خواري و ربا در كشور به شمار مي‌رود.
«ح ـ ب» كه در سال 1375 و پس از طرح بحث «ثروتهاي بادآورده» از سوي رهبر انقلاب، توسط واحد ويژه اقتصادي يكي از مراكز امنيتي به عنوان چهره پشت پرده بخش قابل توجهي از اقتصاد زيرزميني كشور، شناسايي شد، همچنان در دستگاه قضايي داراي نفوذ فراواني است.
به رغم آنكه نگراني مقامات عالي‌رتبه نظام از نفوذ «ح ـ ب» در دستگاه قضايي به صورتي صريح، به آگاهي مسئولان اين دستگاه رسيده است، وي با برقراري ارتباط با تعدادي از مسئولان و قضات مركز حفاظت اطلاعات قوه قضاييه، همچنان به فعاليتهاي خود ادامه مي‌دهد.
«ح ـ ب» با استفاده از نفوذ خود در دستگاه قضايي، به تسويه حساب با ديگر چهره‌هاي مافياي اقتصادي ايران مي‌پردازد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان اين گزارش آمده است، با توجه به آنكه هزاران پرونده مربوط به رباخواري در دستگاه قضايي كه خانواده‌هاي بسياري را قرباني خود كرده است، در نوبت رسيدگي يا بي‌توجهي قرار دارد، رسيدگي عاجل و بدون نوبت مسئولان قضايي به درخواستهاي «ح ـ ب» كه به واسطه فعاليتها و شبكه نفوذ كم‌نظير وي، شايسته لقب «اختاپوس اقتصاد ايران» است، چه معنايي مي‌تواند داشته باشد؟

در همين زمينه:

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12947

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اختاپوس اقتصاد ايران در دستگاه قضايي چه مي‌كند؟، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016