سه شنبه 21 مهر 1383

دو خبر از حوادث مياندوآب، سينا

حوادث اخیر میاندواب وابسته به جریان فکری یا پلیسی خاص نیست

ارومیه ، خبرگزاری سینا – آرش آقازاده
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی حساب جامعه اهل حق را از افراد شرور و عوامل بوجود آونده حوادث میاندوآب جدا دانست.
"عباس خورشیدی"درگفتگو با خبرنگار سینا تاکیدکرد: افراد عوامل درگیری های اخیر شهرستان میاندواب هیج نسبتی باشهروندان قانون مند" اهل حق" استان وکشور ما ندارند و جامعه اهل حق جامعه ای قانون مندی هستند که ارزشهای اسلام را مورد پاسداری و مراقبت قرار می دهند و به طور قطع باید حساب جامعه اهل حق را از این افراد حدود و شرور جدا کرد.
وی افزود:حادثه تاسف انگیز میاندوآب به هیچ عنوان به یک جریان سیاسی و یا فکری وابسته نیست بلکه آن را جمع محدودی که متعلق به یک و یا دو خانواده هستند بوجود آورده اند که عقاید باطل و بسیار افراطی این افراد و برداشت های تند ازعقایدشان موجب دامن زدن به این موضوع شده است.
وی گفت:تاکنون این افراد در 3 نوبت به نیروهای انتظامی شهرستان میاندواب حمله کرده اند که ناچارا در مقابل این حمله نیروی انتظامی پس از تقدیم 6 شهید وادار به دفاع از خود شده است.البته تاکنون 21 نفر از مامورین انتظامی این شهرستان نیز زخمی شده اند.
در پایان وی تصریح کرد:تاکنون 6 نفر از مهاجمان و افرادی که حمله کرده بودند کشته شده اند و مجموعا 8 نفر از این افراد نیز دستگیر شده اند همچنین دو نفر از این افراد نیز به صورت داوطلبانه خود را به نیروهای انتظامی معرفی کرده اند.
-----------------------------------

"نباید یک موضوع ساده و قابل حل توسط مسوولین استانی را به یک معضل ملی تبدیل کرد"

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی از هرگونه اظهار نظر درباره حوادث اخیر این شهرستان خودداری کرد.
"اسدالله تابع"در گفتگو با خبرنگار سینا از جنجال آفرین های اخیر درمورد حادثه اخیر در حوزه انتخابیه خود انتقاد کرده و گفت:
نباید یک موضوع ساده و قابل حل توسط مسوولین استانی را به یک معضل ملی تبدیل کرد چرا که با این شیوه امنیت پایدار ایجاد شده در منطقه به خاطر هیچ و پوچ از بین خواهد رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی گفت:به خاطر اینکه اطلاعاتم در مورد این حادثه کامل نیست نمی توانم اظهار نظر روشنی در این مورد ارایه بدهم.
نماینده مجلس اضافه کرد:این مساله به هیچ عنوان خبرسازی نیست و از خبرنگاران هم خواهش می کنم از ایجاد سوژه و فرافکنی در این مورد خودداری کنند.
همچنین در لحظه تنظیم این خبر خبرنگار سینا از یک منبع آگاه اطلاع یافت در جریان درگیری های صبحگاه یکشنبه میاندوآب یک کودک نیز کشته شد.
صادقی مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری آذربایجان غربی هم در این خصوص تاکید کرد:براساس پیگیری های انجام شده چنین اتفاقی نیفتاده است و در حد شایعه است.
وی گفت: متاسفانه اگر در این خصوص کوچکترین ضعف اطلاع رسانی داشته باشیم شاهد چنین موضوعاتی کذبی خواهیم بود که می تواند روند بررسی این موضوع را با مشکل مواجه کند.
رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی صبح امروز در گفتگو با سینا اوضاع امنیتی میاندوآب را آرام توصیف کرد.
شهنام رضایی گفت:بااستقرار نیروهای یگان ویژه ناجا و همکاری مردم میاندوآب هم اکنون امنیت کامل در این شهر برقرار است .

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13014

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دو خبر از حوادث مياندوآب، سينا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016