پنجشنبه 23 مهر 1383

ايران 3 – قطر 2 ؛ جشن و شادي مردم سراسر كشور را فراگرفت، ايپنا

Bord Time Melli2.jpg

مردم سراسر كشور پس از پيروزي غرور آفرين تيم ملي فوتبال كشورمان برابر قطر به شادي پرداختند.
به گزارش خبرنگاران خبرگزاري ورزش ايران از سراسر كشور مردم پس از پيروزي ايران برابر قطر و در حدود ساعت 22:30 دقيقه با حضور در خيابانها شادي خود را به نمايش گذاشتند.
اين گزارش ها حاكي است كه در خيابان هاي ولي عصر تبريز، ميدان امام (ره) اصفهان، كوهسنگي و بلوار سجاد مشهد جريان شادي ادامه داشته است.
در ديگر نقاط ايران نيز هموطنان عزيزمان با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوري اسلامي و شادماني ، خرسندي خود را از پيروزي تيم ايران ابراز كردند.
گزارش خبرنگاران ايپنا از سراسر كشور حكايت از شادكامي مردم كشور داشت. بنا بر اين گزارش ها در شهرهاي زاهدان، بابل چالوس و اهواز مردم به ابراز شادي پرداختند.
همچنين گزارش ها از شهر ايلام خبر از شادي مردم در اطراف خيابانهاي آيت الله حيدري و فردوسي مي داد.
در خيابانهاي خيام، ولي عصر و طالقاني شهر قزوين نيز مردم حضور يافته و ابراز شادي كردند.
مردم تهران نيز پس از پيروزي حساس تيم ملي فوتبال كشورمان برابر قطر به شادي در خيابان ها پرداختند.
به گزارش خبرنگاران خبرگزاري ورزش ايران از سطح شهر تهران لحظاتي پس از پيروزي تيم ايران ودر حدود ساعت 22:20دقيقه در مناطق سيدخندان، نازي آباد، هفت چنار، ميرداماد، ستارخان، ونك، ولي عصر، هفت حوض و سعادت آباد مردم با حالتي شاد و مسرور به ابراز احساسات پرداختند.
همچنين گزارش هاي ديگر خبرنگاران ما از منطقه امير آباد و لشكرك از حضور مردم در خيابانها و ابراز شادي نسبت به پيروزي تيم ملي كشورمان خبر مي داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايپنا در حدود ساعت 22:15دقيقه در مناطق شهرك قدس، پيروزي افسريه، تهرانسر،يوسف آباد، نارمك،ميدان ولي عصر و بلوار آيت الله كاشاني نيز مردم به ابراز احساسات پرداختند.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13074

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايران 3 – قطر 2 ؛ جشن و شادي مردم سراسر كشور را فراگرفت، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016