شنبه 25 مهر 1383

ابراهيم يزدي: آرمان‌هاي انقلاب اسلامي همچنان زنده و قابل پيگيري است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

به اعتقاد ابراهيم يزدي پيش از هر گونه بحثي در خصوص كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري، بايد متوجه شرايط برگزاري انتخاباتي آزاد، عادلانه و منصفانه بود.

وي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خاطرنشان كرد كه برخي برخوردهاي صورت گرفته با روزنامه‌نگاران، دانشجويان و فعالان سياسي طي يكسال گذشته ترديد‌هايي را نسبت به برگزاري انتخابات آزاد ايجاد كرده است كه رفع اين ترديدها در گرو اقدامي جدي از سوي مسوولان به ويژه در زمينه‌ي رفع توقيف روزنامه‌ها و آزادي برخي زندانيان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تاكيد بر اين كه تاكنون در جمع همفكرانش بحثي در خصوص كانديداتوري شخص خاصي براي انتخابات رياست جمهوري نداشته‌اند، گفت: امتناع مهندس موسوي از حضور در عرصه‌ي كانديداتوري پس از دعوت جمع كثيري از گروه‌هاي سياسي، تحول خاصي را در فضا و آرايش‌هاي سياسي گروه‌ها ايجاد نمي‌كند، چرا كه موسوي هرگز اعلام نكرده بود كه در صحنه حاضر مي‌شود، در حال حاضر نيز هر يك از اين گروه‌ها بايد در خصوص كانديداي ديگري به بررسي بپردازند.

وي در بيان احتمال اجماع گروه‌هاي سياسي در مورد ديگر كانديداهاي مطرح اين اجماع را منوط به ويژگي‌هاي كانديداها دانست و از بحث بيشتر در اين زمينه امتناع كرد.

يزدي همچنين با تاكيد بر اين كه آرمان‌هاي انقلاب اسلامي همچنان زنده و قابل پيگيري است،بر لزوم پيگيري اين آرمان‌ها و تاكيد بر مردم‌سالاري و حق تعيين سرنوشت مردم از جانب كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري آينده پافشاري كرد.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13173

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابراهيم يزدي: آرمان‌هاي انقلاب اسلامي همچنان زنده و قابل پيگيري است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016