شنبه 25 مهر 1383

رجبعلي مزروعي: چرا عليرغم اينكه اطلاع از محل بازداشت فرزندم حق ما دانسته شده، كسي ما را مطلع نمي‌كند؟ ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
پدر حنيف مزروعي پاسخگويي نسبت به وضعيت فرزندش را خواستار شد.

رجبعلي مزروعي طي تماسي با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به مطالب مطرح شده از سوي سخنگوي قوه‌ي قضاييه گفت: آقاي كريمي‌راد گفته‌اند كه “بازداشت‌شدگان بايد در جاهايي بازداشت شوند كه تحت مديريت سازمان زندان‌هاي كشور است و خانواده اين افراد حق دارند از محل بازداشت آنها مطلع باشند“ پس چرا عليرغم اينكه اطلاع از محل بازداشت فرزندم حق ما دانسته شده، كسي ما را مطلع نمي‌كند؟

مزروعي با بيان اينكه تاكنون هيچ اطلاعي از اتهامات فرزندش نيافته ولي سخنگوي قوه‌ي قضاييه ”تبليغ عليه نظام، اقدام عليه امنيت كشور، تشويق به آشوب و توهين به مقدسات” را از اتهامات وبلاگ‌نويسان دانسته است، پرسيد: چگونه است كه ما از اين اتهامات بي‌اطلاعيم و هيچ‌كس اين اتهامات را به ما نمي‌گويد؟ آيا به سخنگوي قوه اطلاعات نادرست ارائه شده است؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پدر حنيف مزروعي هم‌چنين گفت: سخنگوي قوه‌ي قضاييه يادآور شده‌اند كه ”پرونده بازداشت‌شدگان آماده تنظيم كيفرخواست است و به زودي دادگاه آنها برگزار مي‌شود كه منعي براي برگزاري علني دادگاه آنها نيست“ اين در حالي است كه به من اعلام كرده‌اند كه پرونده پسرم محرمانه است. پس چگونه مي‌خواهند به يك پرونده محرمانه به شكل علني رسيدگي كنند.

وي با اشاره به اينكه پيش از مراجعه فرزندش به اداره اماكن براي او وكيل گرفته است، خاطرنشان كرد كه ديگر بازداشت‌شدگان وكيل ندارند و به علت محرمانه بودن پرونده، وكلا حق دسترسي به آن را ندارند.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13178

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رجبعلي مزروعي: چرا عليرغم اينكه اطلاع از محل بازداشت فرزندم حق ما دانسته شده، كسي ما را مطلع نمي‌كند؟ ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016