چهارشنبه 29 مهر 1383

دبيرکل حزب موتلفه :دوستان حجاريان بدانند که چراغ سبز نشان دادن به دشمنان داخلي و خارجي حکومت ديني مثل گذشته بي‌‏فايده خواهد بود، ايلنا

اگر اسرائيل در حمله‌ ‏به ايران دست به حماقت بزند،خواهد ديد چه کسي در اين معرکه پيروز است

تهران- خبرگزاري کار ايران

دبيرکل حزب موتلفه اسلامي درباره سخنان برخي از عناصر مدعي اصلاح‌‏طلبي در همايش يک تشکل دانشجويي مبني بر استهزاء مباني و ارزش‌‏هاي ديني و هجمه به ساختار نظام جمهوري اسلامي و تهاجم به عناصر خادم کشور ، يادآور شد: اين سخنان که با سوء استفاده از آزادي گفته مي‌‏شود ، در تاريخ اسلام و انقلاب تکرار نشده و هرگز به نتيجه نرسيده است. بحمدالله دانشجويان آگاه ، اين افکار التقاطي و انديشه‌‏هاي انحرافي را به خوبي شناخته‌‏اند و دليل آن بي‌‏اعتنايي اکثريت قاطع دانشجويان به اين‌‏گونه عناصر و مراسم‌‏ها است.

به گزارش "ايلنا" ، محمدنبي حبيبي در نشست شوراي دبيران حزب موتلفه اسلامي ، گفت : اين که دولت‌‏هاي غربي حق ايران را در داشتن نيروگاه هسته‌‏اي و استفاده صلح‌‏آميز از نيروي هسته‌‏اي پذيرفته‌‏اند ، مي‌‏توان گامي به جلو تلقي کرد؛ ولي اين به تنهايي کافي نيست.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي ، گفت : چانه‌‏زني دولت‌‏هاي بزرگ براي جلوگيري از پيشرفت علمي و فن‌‏آوري ايران در تاريخ مناسبات دولت‌‏ها و ملت‌‏ها امري مضحک و در عين حال غيرعادلانه است و چه معنايي مي‌‏تواند داشته باشد ؟
وي افزود: اين که آمريکا و چند کشور اروپايي که خود در فن‌‏آوري هسته‌‏اي پيشرفت‌‏هاي قابل ملاحظه‌‏اي داشته‌‏اند و داراي سلاح هاي کشتار جمعي و شيميايي هستند ، به ايران بگويند شما ديگر به جلوتر نرويد و فعاليت نکنيد و به هر چه رسيديد ، متوقف شويد و استفاده صلح‌‏آميز هم از انرژي هسته‌‏اي نداشته باشيد ، براساس چه منطقي صورت مي‌‏گيرد ؟
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي, در پاسخ به سوالي در مورد احتمال حمله اسرائيل به تأسيسات هسته‌‏اي ايران ، گفت : رژيم صهيونيستي احتمال قوي مي‌‏دهد که تأسيسات هسته‌‏اي و غيرهسته‌‏اي آنها نيز زير چکش موشک‌‏هاي دور برد ايران قرار دارد ، کافي است آنها دست به حماقت بزنند ؛ آن وقت معلوم خواهد شد در اين معرکه چه کسي پيروز است و رزمندگان اسلام تحت فرمان فرماندهي نيروهاي مسلح چه درسي به آنها خواهند آموخت .
حبيبي, در بخش ديگري از اين گفت‌‏وگو درباره آخرين تحولات مربوط به انتخابات رياست جمهوري ، اظهار داشت : احزاب و گروه‌‏ها مشغول مذاکره و رايزني در مورد گزينه‌‏هاي خود هستند. برخي گزينه‌‏هاي مطلوب را در درون حزب خود جست‌‏وجو مي‌‏کنند ، برخي در انديشه ائتلاف با ديگر احزاب هستند و بعضي هم نفس يافتن شايسته‌‏ترين فرد برايشان موضوعيت دارد.
وي تأکيد کرد : مردم آزادانه مي‌‏توانند به گزينه‌‏هاي خود چه از درون از احزاب چه از بيرون آنها رأي ‏دهند . موتلفه اسلامي به يک انتخابات بزرگ و با شکوه و شرکت گسترده همه مردم در شهر و روستا فکر مي‌‏کند و براي آن تلاش مي‌‏کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حبيبي, درک شرايط کنوني کشور و مسايل مبتلا به آن را مهمترين موضوع مبحث انتخابات دانست و گفت: دنيا به سرعت در حال پيشرفت است و تحولات منطقه به سرعت در حال تغيير است و با تفکر 10 سال قبل و راه حل‌‏هاي تجربه شده 20 سال قبل نمي‌‏شود ، کشور را اداره کرد .
وي, سخنان "حجاريان" در موضوع "دولت کريمه" و استهزاء آن با ذکر جمله "شبه جزيره کريمه" , و پرده‌‏دار دانستن رياست‌‏جمهوري را موجب تأسف دانست و اظهار اميدواري کرد که از سوي وي ، از صاحب دولت کريمه که وجود مقدس امام زمان عليه السلام است , پوزش بطلبد و بداند که ملت راه خودش را انتخاب کرده است . دوستان ايشان هم بدانند که اين چراغ سبز نشان دادن‌‏ها به دشمنان داخلي و خارجي حکومت ديني مثل گذشته بي‌‏فايده خواهد بود.

Copyright: gooya.com 2016